Gjest BethD Skrevet 4. februar 2021 #801 Skrevet 4. februar 2021 Trude4 skrev (59 minutter siden): Hva er problemet? Korona? Barna? Eller at demmes jobb som Influenser ikke er viktig nokk? Du skjønner ikke det selv eller? Må jeg forklare det? Kan godt det men jeg ser ikke helt poenget, for om du ikke skjønner det så vil det neppe hjelpe om jeg staver det for deg
MonaMaria20 Skrevet 4. februar 2021 #802 Skrevet 4. februar 2021 Var en ting jeg reagerte på her om dagen. I forbindelse med at de viste fødselen, ble de intervjuet på panelet. Her fikk de spørsmål om deling av barn på sosiale medier. Her svarte Monica at de ikke deler ting som barna kan bli flaue av i ettertid. Da lurer jeg på hvordan Monica vet hva hennes barn vil bli flaue av og hva de ikke vil bli flaue av? Hun kan jo ikke vite hva hennes barn tenker om ting når de for eksempel blir ungdommer. Kan jo hende at et bilde eller en video hun har lagt ut av dem til hele Norge, vil gjøre dem kjempe flaue når de blir eldre. Skjønner ikke at hun kan si noe sånt. Flere som reagerte på dette? 38
GulleGull Skrevet 4. februar 2021 #803 Skrevet 4. februar 2021 MonaMaria20 skrev (10 minutter siden): Var en ting jeg reagerte på her om dagen. I forbindelse med at de viste fødselen, ble de intervjuet på panelet. Her fikk de spørsmål om deling av barn på sosiale medier. Her svarte Monica at de ikke deler ting som barna kan bli flaue av i ettertid. Da lurer jeg på hvordan Monica vet hva hennes barn vil bli flaue av og hva de ikke vil bli flaue av? Hun kan jo ikke vite hva hennes barn tenker om ting når de for eksempel blir ungdommer. Kan jo hende at et bilde eller en video hun har lagt ut av dem til hele Norge, vil gjøre dem kjempe flaue når de blir eldre. Skjønner ikke at hun kan si noe sånt. Flere som reagerte på dette? Lurer på hvordan det blir når barna har om deling av bilder etc på sosiale medier på skolen. Her er vår 12 åring rimelig klar på at bilder av henne ikke skal ikke vises på mine sosiale medier og det faktisk ikke er lov uten samtykke. Tenker barn i familier som lever av sosiale medier vil stå i en squees på hva de selv egentlig ønsker eller hva foreldrene forventer... 14
Gjest Lin11 Skrevet 4. februar 2021 #804 Skrevet 4. februar 2021 MonaMaria20 skrev (2 timer siden): Var en ting jeg reagerte på her om dagen. I forbindelse med at de viste fødselen, ble de intervjuet på panelet. Her fikk de spørsmål om deling av barn på sosiale medier. Her svarte Monica at de ikke deler ting som barna kan bli flaue av i ettertid. Da lurer jeg på hvordan Monica vet hva hennes barn vil bli flaue av og hva de ikke vil bli flaue av? Hun kan jo ikke vite hva hennes barn tenker om ting når de for eksempel blir ungdommer. Kan jo hende at et bilde eller en video hun har lagt ut av dem til hele Norge, vil gjøre dem kjempe flaue når de blir eldre. Skjønner ikke at hun kan si noe sånt. Flere som reagerte på dette? Refleksjonen er på et lavt nivå der altså. Alt er delt fra deres barndom, så hva nøyaktig som er igjen er vel ikke stort.
Kollontaj Skrevet 4. februar 2021 #805 Skrevet 4. februar 2021 Hvis det smilet blir noe stivere nå, vet jeg ikke om det noensinne kommer tilbake til normalposisjon. Tipper forøvrig at de er tilbake på hjemstedet innen påske. 34
emilie333 Skrevet 5. februar 2021 #806 Skrevet 5. februar 2021 Det står på samtlige (om ikke alle) innlegg på hennes Instagram: «Kommentarer i dette innlegget er begrenset.» Betyr det at hun fjerner kommentarer? Eller har valgt personer som kan kommentere? Det står ikke det i kommentarfeltet på Caroline Berg Eriksen sin Instagram-konto f.eks, og hun fjerner vel kritiske kommentarer ofte. (Hun gjorde det før iallfall.) 5
skruf Skrevet 5. februar 2021 #807 Skrevet 5. februar 2021 De flyttet vel til USA for noen år siden for å gjøre karriere som Influensere for noen år siden også, så ikke første gangen de river opp barna fra sitt kjente miljø for å fokusere på seg selv. Drev selv på å flyttet land og strand rundt som barn pga foreldrene mine, det var ikke noe kjekt i det hele tatt selv om jeg fikk oppleve mye og har i voksen alder bekjente overalt pga all flyttinga. Man blir rotløs 14
Gjest Twistdott Skrevet 5. februar 2021 #808 Skrevet 5. februar 2021 Men at noen kan synes det er så gøy å bo i Oslo.... Vi har et spill der vi skal ha en plastdings i munnen når vi snakker - alle minner om Monica når vi har den på. Litt krampaktig smil. For all del, hun er en vakker jente, men med et kunstig smil.
Poyse Skrevet 5. februar 2021 #809 Skrevet 5. februar 2021 Twistdott skrev (2 timer siden): Men at noen kan synes det er så gøy å bo i Oslo.... Vi har et spill der vi skal ha en plastdings i munnen når vi snakker - alle minner om Monica når vi har den på. Litt krampaktig smil. For all del, hun er en vakker jente, men med et kunstig smil. 😂😂😂😂😂😂😂 1
Gjest BethD Skrevet 5. februar 2021 #810 Skrevet 5. februar 2021 Twistdott skrev (3 timer siden): Men at noen kan synes det er så gøy å bo i Oslo.... Vi har et spill der vi skal ha en plastdings i munnen når vi snakker - alle minner om Monica når vi har den på. Litt krampaktig smil. For all del, hun er en vakker jente, men med et kunstig smil. Hahahahhaa 😂😂😂
Måne Rampelyset Skrevet 5. februar 2021 #811 Skrevet 5. februar 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 5. februar 2021 Populært innlegg #812 Skrevet 5. februar 2021 Så de vimsa rundt på løkka her i 8-draget en morning, med kurs for kaffebryggeriet. Fremsto ikke akkurat like sprudlende som på insta. Føles merkelig å fremstille det som et eksotisk eventyr å bo i Oslo. Iskaldt, vinter, tomme gater og alt nedstengt, men de snakker som om de befinner seg i hjerte av et pulserende New York. Jaja, verden vil bedras. Virker rart å rive opp unger og bare kaste inn i en ny klasse midt i et skoleår. 55
Diamant Skrevet 6. februar 2021 #813 Skrevet 6. februar 2021 emilie333 skrev (16 timer siden): Det står på samtlige (om ikke alle) innlegg på hennes Instagram: «Kommentarer i dette innlegget er begrenset.» Betyr det at hun fjerner kommentarer? Eller har valgt personer som kan kommentere? Det står ikke det i kommentarfeltet på Caroline Berg Eriksen sin Instagram-konto f.eks, og hun fjerner vel kritiske kommentarer ofte. (Hun gjorde det før iallfall.) Når det står som begrenset, så tror jeg det er sånn at bare følgere kan lese/skrive kommentarer. 1
Gjest BethD Skrevet 6. februar 2021 #814 Skrevet 6. februar 2021 Diamant skrev (6 timer siden): Når det står som begrenset, så tror jeg det er sånn at bare følgere kan lese/skrive kommentarer. Det stemmer
Stargaze Skrevet 6. februar 2021 #815 Skrevet 6. februar 2021 Hadde vært kjekkere å se om de ikke bare alltid viste perfekte smil. Det er ingen som har det sånn. Hun kunne vist hva som er tungt, utfordringer med å flytte, baksiden ved å jobbe hjemnefra «alene» etc. Det er ingen som tror på det der perfekte hallelujah livet de viser. 15
emilie333 Skrevet 6. februar 2021 #816 Skrevet 6. februar 2021 Diamant skrev (9 timer siden): Når det står som begrenset, så tror jeg det er sånn at bare følgere kan lese/skrive kommentarer. Ah takk! 1
Meg.no Skrevet 6. februar 2021 #817 Skrevet 6. februar 2021 16 hours ago, Anonym90059005 said: Så de vimsa rundt på løkka her i 8-draget en morning, med kurs for kaffebryggeriet. Fremsto ikke akkurat like sprudlende som på insta. Føles merkelig å fremstille det som et eksotisk eventyr å bo i Oslo. Iskaldt, vinter, tomme gater og alt nedstengt, men de snakker som om de befinner seg i hjerte av et pulserende New York. Jaja, verden vil bedras. Virker rart å rive opp unger og bare kaste inn i en ny klasse midt i et skoleår. Oppleves nok som litt eksotisk for dem som kommer fra et byggefeltet på bibelbeltet, til det mer urbane Løkka. På den andre side må det være tøft å bo med en håndfull småbarn og bil - midt på Løkka. 9
Hilde444 Skrevet 7. februar 2021 #818 Skrevet 7. februar 2021 De kan umulig ha tenkt gjennom det å flytte til Oslo🙈 Lurt å ikke ha tenkt på hvordan de skal lade bilen... Lyset er på men ingen er hjemme... 16
Gjest MrsMacchiato Skrevet 9. februar 2021 #819 Skrevet 9. februar 2021 Angående flyttingen: det kom frem på Bloggerne i dag at Oslo-oppholdet skulle vare i seks måneder. Som kristiansander ser jeg poenget med det: vi her i byen vil helst ikke ha "importsmitte" fra folk som kommer fra Oslo-området. Når folk på død og liv må inn dit så ofte som Nyhusene, synes jeg faktisk det er bedre de bosetter seg der en stund. Gjetter at de har fått litt respons fra folk her i byen angående den reisingen. Når det er sagt: de velger seg selv foran barna. Men det er jo ikke nytt. Og: vi sørlendinger vet hva munnbind er selvom vi ikke bruker det noe særlig selv. Idiotisk dersom de ikke klarer å overholde smittevernreglene i Oslo.
pøbelsara Skrevet 9. februar 2021 #820 Skrevet 9. februar 2021 Men altså - hva lever de av? Nå har jeg sett dem på snap i noen dager, og det er jo bare merkverdig filming av seg selv ut på tur med vogn, baby (STOP PARENTING!) som reiser seg, detter på stumpen, reiser seg - nå skal vi .... og //navnpåbarn// SYNES DU VI HAR DET FINT I OSLO?!? ER DET GØY HER?!? Sitting i bil - oj, vi fikk bot! etc. Ikke noe (merket) reklame unntatt en twistshake jeg så for et par dager siden - (og, nei - jeg kommer aldri til å kjøpe et twistshake-produkt på grunn av den massive eksponeringen av mange influenceres barn som brukes i markedsføringen) og en twistshake-reklame i ny og ne kan da umulig finansiere en storfamilie på Grunerløkka i månedsvis? 33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå