Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (18 timer siden):

Sjekket hennes salgsside, og kjolen hun har på ligger i hvert fall ikke der. 

Mitt inntrykk er at da «alltid» har på seg klær som kommer i salg om en stund, og med en gang det har kommet i salg bytter de til noe nytt som kommer i salg senere. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (48 minutter siden):

Mitt inntrykk er at da «alltid» har på seg klær som kommer i salg om en stund, og med en gang det har kommet i salg bytter de til noe nytt som kommer i salg senere. 

Redd du har helt rett, for hun har en med samme snitt, bare kort og annen farge på noen andre bilder. Der svarer hun ikke på hvor kjolen er fra. Så det er nok neste lansering 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (1 time siden):

Tessa12 skrev (34 minutter siden):

Redd du har helt rett, for hun har en med samme snitt, bare kort og annen farge på noen andre bilder. Der svarer hun ikke på hvor kjolen er fra. Så det er nok neste lansering 

Dette kalles grooming, så greit å melde det inn. Snikreklame for produkter som kommer er heller ikke lov.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
caremore skrev (3 timer siden):

Dette kalles grooming, så greit å melde det inn. Snikreklame for produkter som kommer er heller ikke lov.

Rakk noen å ta bilde? Av kjolen fra Oslo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ser ut som Monica har tar fillers i overleppa. Mulig hun har gjort det ofte men jeg har ikke merket det før hvertfall. Følger dog ikke så mye med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Unodostrez

Ute på vift i Oslo, godt dokumentert selvsagt, i vareprøve. Må ikke det merkes? Ser det er skrevet på Instagram at denne kjolen hun har på seg kanskje kommer for salg i november. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (4 timer siden):

Ute på vift i Oslo, godt dokumentert selvsagt, i vareprøve. Må ikke det merkes? Ser det er skrevet på Instagram at denne kjolen hun har på seg kanskje kommer for salg i november. 

Det skal vel merkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ikke en gang en bursdagshilsen klarer Maren Reme å skrive uten å dra inn noe som kan medføre mer penger til egen familie

E7986E16-4D13-4948-8D34-D231C4915B0B.jpeg

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Ikke en gang en bursdagshilsen klarer Maren Reme å skrive uten å dra inn noe som kan medføre mer penger til egen familie

E7986E16-4D13-4948-8D34-D231C4915B0B.jpeg

Det som forundrer mest her er at de kan drive ulovlig reklame i øst og vest uten at det får noen som helst konsekvens,i Sverige får man bøter for slik oppførsel,We love money mener hun sikkert

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør rapporteres til Forbrukertilsynet. Det er reklame, og forbrukertilsynet har nå fått mulighet til å bøtelegge slik. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke dette paret noe særlig. Syns ikke de er så spennende å følge egentlig, men unnskyld meg: er absolutt alt de driver med sponset? Alt fra klær, møbler, sydenturer og nå til og med cafe-besøk? 😂 Blir såå flau av å se på de greiene der «oi, for noen fantastiske deilige kaker» 🙊 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 time siden):

Jeg følger ikke dette paret noe særlig. Syns ikke de er så spennende å følge egentlig, men unnskyld meg: er absolutt alt de driver med sponset? Alt fra klær, møbler, sydenturer og nå til og med cafe-besøk? 😂 Blir såå flau av å se på de greiene der «oi, for noen fantastiske deilige kaker» 🙊 

Tror nok du kan regne med at så og si alt er sponset. Når influensere er begeistret for noe de ikke har sponset så er det stort sett fisking om spons 😊 

Eneste fordelen jeg kan se med å leve av å være en levende reklameplakat er at man kan ha fleksible dager med god lønn. Med fire småbarn må jo det være godt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyacinth skrev (På 27.10.2023 den 17.34):

Tror nok du kan regne med at så og si alt er sponset. Når influensere er begeistret for noe de ikke har sponset så er det stort sett fisking om spons 😊 

Eneste fordelen jeg kan se med å leve av å være en levende reklameplakat er at man kan ha fleksible dager med god lønn. Med fire småbarn må jo det være godt. 

For et liv…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (På 16.10.2023 den 21.31):

Klart det skal merkes. Bare å melde inn.

Endret av caremore
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Knallhardt arbeidsdag i dag. Den består av å drikke kaffe og se inn i kameraet og så å sminke seg mens man ser inn i kameraet. Ikke rart man blir helt utslitt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Unodostrez

Fikk opp Nyhus på snap og såg gjennom dagens innhold. Makan til meningsløst innhold. Dokumenterer en helt vanlig dag, og håver inn lapper på det 🤑🤑🤑 Verden er gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har fulgt familien en stund på snapchat og for ett tragisk liv. Det samme går om og om igjen og for ett susehue hun er. Hun har jo ikke kontroll på noenting. Barna blir glemt for snapchat er viktigst. Også prøver hun å vri på det med å få med noen tilbakemeldinger til jenta si på snapchat for å vise at hun er en god mor. Er på farten flere ganger om dagen, hvor er barna? Overlatt til seg selv? Og mannen da stakkars som hele tiden blir utsatt for spydige kommentarer og utfoldet på snapchat. Og det mest idiotiske er jo at jo flere som følger dem og jo flere visninger de har på snapchat jo mer tjener de. Så det er faktisk du og jeg som bidrar til dette. 

Håper snapchat stopper alt av reklame inntekter for dette blir for dumt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste «vi» kan gjøre er å avfølge på snap. Færre views = mindre betalt 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...