elskersommer Skrevet 2. januar 2023 #2241 Skrevet 2. januar 2023 Bibbi_ skrev (57 minutter siden): Hva folk gjør for penger. Er altså hele familien hennes så pr-kåte? *grøss Absolutt alle er like ille 🙈 blir nesten målløs 8 1
miss~Audrey Skrevet 2. januar 2023 #2242 Skrevet 2. januar 2023 AnnePåLande skrev (På 22.12.2022 den 16.22): Jepp, og ble mildt sagt satt ut av oppførselen til Monica Nyhus. Helt utrolig! Eh jeg ble sjokkert over Morten Sin oppførsel. I alle dager? Hvem sitter og obsesser over en eller annen influensers mulige falske følgere??? Sykt spesielt. Så at dama hans hadde sånne falske følgere også, hvis det er disse tomme kontoene. Så kleint og merkelig? Hvorfor er de så opptatt av dette? 1 2
Stargaze Skrevet 3. januar 2023 #2243 Skrevet 3. januar 2023 Er det en av de fake YSL veskene fra Egypt hun nå skal lodde ut til en «heldig» kjøper av kjole? Som hun påstår har en verdi på over 10000? Ser ut som om hun har fjernet det nå, men lå ute. Hun skal passe seg for å lodde ut fake som ekte.. 6 3
Stargaze Skrevet 3. januar 2023 #2244 Skrevet 3. januar 2023 miss~Audrey skrev (7 timer siden): Eh jeg ble sjokkert over Morten Sin oppførsel. I alle dager? Hvem sitter og obsesser over en eller annen influensers mulige falske følgere??? Sykt spesielt. Så at dama hans hadde sånne falske følgere også, hvis det er disse tomme kontoene. Så kleint og merkelig? Hvorfor er de så opptatt av dette? Fordi hun påberoper seg følgere som ikke eksisterer og dermed tjener penger på. Altså juks. 11 3
Stargaze Skrevet 3. januar 2023 #2245 Skrevet 3. januar 2023 pøbelsara skrev (På 1.1.2023 den 23.51): Jeg så en snap for et par dager siden hvor de hevder at de er de beste foreldrene for sine barn. Jeg må si at de to er de definitivt verste av alle norske influensene, og jeg fatter ikke at de ikke skjønner at det ikke er OK. Var det en slags forsvarstale for den fryktelige greia de holder på med. Det er skikkelig hjerteskjærende. Svaret til Monica etter artikkelen i NRK hvor fru Johansen snakket om barneeksponering, var virkelig helt bak mål, å beskylde fru Johansen for å være "mammapoliti" er nesten så man ikke tror det man ser. https://www.nrk.no/sorlandet/mariann-johansen-bruker-fritiden-pa-kritikk-av-influensere-1.16189759 Helt på tryne å si at sønnen synes bildet er fint og derfor er det greit å dele. Et barn skal slippe å vurdere sånt, nettopp fordi ikke har vurderingsevnen og kompetansen til å skjønne konsekvensen. Hun er så dum at det nesten ikke er tl å tro. Man kan på ingen måte forsvare så ekstrem deling av barna. De deler så mye, og nå spesielt minste. Folk vet altfor mye privat om disse barna. Kommer garantert til å komme reaksjoner når de blir eldre. Man kan umulig ha et normalt forhold til foreldre som har solgt barndommen for å slippe å ha en 8-16 jobb selv. Og akkurat det kommer disse barna snart til å forstå. Forhold til foreldre blir komplisert av langt mindre alvorlige ting enn dette.. What goes around comes around.. 9 5
miss~Audrey Skrevet 3. januar 2023 #2246 Skrevet 3. januar 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Fordi hun påberoper seg følgere som ikke eksisterer og dermed tjener penger på. Altså juks. Men hvem gjør ikke det? Og er det straffbart? Jeg så på siden til hans kjæreste hun har også sånne følgere med tomme profiler? Veldig sært å obsesse sånn over en utvalgt person som har samme yrke som seg/dama. Ser ut som han er sjalu eller har noe personlig i mot henne. Hun har jo mange følgere uansett og hvis hun gjorde dette for lenge siden skal man liksom henge ut noen i årevis? Det er han som driter seg ut.
Stargaze Skrevet 3. januar 2023 #2247 Skrevet 3. januar 2023 miss~Audrey skrev (36 minutter siden): Men hvem gjør ikke det? Og er det straffbart? Jeg så på siden til hans kjæreste hun har også sånne følgere med tomme profiler? Veldig sært å obsesse sånn over en utvalgt person som har samme yrke som seg/dama. Ser ut som han er sjalu eller har noe personlig i mot henne. Hun har jo mange følgere uansett og hvis hun gjorde dette for lenge siden skal man liksom henge ut noen i årevis? Det er han som driter seg ut. Nei, det er ikke straffbart. Men tilliten til influensere som må bruke juks for å gjøre seg store er liten. Kanskje noen som syns juks er greit, men de fleste synes ikke det. Seriøse firma jukser ikke for å bli store. Juks gir ikke tillit. 11 2
miss~Audrey Skrevet 3. januar 2023 #2248 Skrevet 3. januar 2023 Stargaze skrev (6 minutter siden): Nei, det er ikke straffbart. Men tilliten til influensere som må bruke juks for å gjøre seg store er liten. Kanskje noen som syns juks er greit, men de fleste synes ikke det. Seriøse firma jukser ikke for å bli store. Juks gir ikke tillit. Men hele den bransjen er jo bare juks? Hvorfor henge ut 1 person. Alle vet jo at alt er filter, retusjering, framstille livet perfekt (alle vet at livet ikke er sånn). Det er bare superteit å være sånn politi på sosiale medier og være besatt av noe sånt. Ærlig talt 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 3. januar 2023 #2249 Skrevet 3. januar 2023 miss~Audrey skrev (2 timer siden): Men hvem gjør ikke det? Og er det straffbart? Jeg så på siden til hans kjæreste hun har også sånne følgere med tomme profiler? Veldig sært å obsesse sånn over en utvalgt person som har samme yrke som seg/dama. Ser ut som han er sjalu eller har noe personlig i mot henne. Hun har jo mange følgere uansett og hvis hun gjorde dette for lenge siden skal man liksom henge ut noen i årevis? Det er han som driter seg ut. Er det ikke fint at juks og fanteri blir belyst?? 14 1
Gjest Sprite Skrevet 3. januar 2023 #2250 Skrevet 3. januar 2023 miss~Audrey skrev (1 time siden): Men hele den bransjen er jo bare juks? Hvorfor henge ut 1 person. Alle vet jo at alt er filter, retusjering, framstille livet perfekt (alle vet at livet ikke er sånn). Det er bare superteit å være sånn politi på sosiale medier og være besatt av noe sånt. Ærlig talt Du mener juks og bedrag skal forbigås i stillhet?
miss~Audrey Skrevet 3. januar 2023 #2251 Skrevet 3. januar 2023 (endret) Sprite skrev (9 timer siden): Du mener juks og bedrag skal forbigås i stillhet? Ser du ikke poenget? alle disse såkalte influenserne holder jo på slik, så veldig weird at en influenser-fyr obsesser sånn med denne ene dama sin påståtte falskhet. Endret 3. januar 2023 av miss~Audrey 2
Fru Uperfekt Skrevet 3. januar 2023 #2252 Skrevet 3. januar 2023 AnnePåLande skrev (På 16.12.2022 den 17.11): Helt utrolig at det går an å være så uorganisert at en må rydde hver f dag. En må det med barn i hus 3 1
elskersommer Skrevet 3. januar 2023 #2253 Skrevet 3. januar 2023 AnnePåLande skrev (På 16.12.2022 den 17.11): Helt utrolig at det går an å være så uorganisert at en må rydde hver f dag. Har du ikke barn eller sitter dine til pynt? Jeg har to som nå er store men bor hjemme pga skole å jeg lover deg at de roter uansett alder. Det er noe overalt. Så gi meg heller en videosnutt med sannheten på hvordan det er med barn i hus enn ett hjem som er så sterilt at man tror barna ikke får leke fordi det kan bli rot. 3 1
Aragon Skrevet 4. januar 2023 #2254 Skrevet 4. januar 2023 Fru Uperfekt skrev (21 timer siden): En må det med barn i hus Jeg skjønner hva du mener , men langt fra alle som er i nærheten av kaoset de viser 😅 For det går an å rydde opp etter seg litt og litt og det går faktisk helt fint an å holde litt orden på vaskerom hvis man gjør ferdig det man begynner på . Mye handler om prioritering der . elskersommer skrev (18 timer siden): Har du ikke barn eller sitter dine til pynt? Jeg har to som nå er store men bor hjemme pga skole å jeg lover deg at de roter uansett alder. Det er noe overalt. Så gi meg heller en videosnutt med sannheten på hvordan det er med barn i hus enn ett hjem som er så sterilt at man tror barna ikke får leke fordi det kan bli rot. Jeg påstår ikke at våre ikke roter , men man kan fint holde orden hvis man prøver . Ingen barn til pynt her 😂🤷🏻♀️ 2 1
Ebbeliten Skrevet 4. januar 2023 #2255 Skrevet 4. januar 2023 Aragon skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener , men langt fra alle som er i nærheten av kaoset de viser 😅 For det går an å rydde opp etter seg litt og litt og det går faktisk helt fint an å holde litt orden på vaskerom hvis man gjør ferdig det man begynner på . Mye handler om prioritering der . Jeg påstår ikke at våre ikke roter , men man kan fint holde orden hvis man prøver . Ingen barn til pynt her 😂🤷🏻♀️ Øh. Hva er problemet? Jeg gidder ikke rydde hver dag. Det er ikke min prioritering.
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. januar 2023 #2256 Skrevet 4. januar 2023 Ebbeliten skrev (37 minutter siden): Øh. Hva er problemet? Jeg gidder ikke rydde hver dag. Det er ikke min prioritering. Det gidder ikke jeg heller. På samme tid gidder jeg ikke å vise hele Norge alt rotet mitt heller på Snapchat. 3
elskersommer Skrevet 4. januar 2023 #2257 Skrevet 4. januar 2023 Misselue skrev (6 minutter siden): Det gidder ikke jeg heller. På samme tid gidder jeg ikke å vise hele Norge alt rotet mitt heller på Snapchat. Rotet til dette paret er noe jeg bryr meg minst om.vis heller et hus med totalt kaos fremfor barna som de viser hver dag 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 4. januar 2023 #2258 Skrevet 4. januar 2023 elskersommer skrev (5 minutter siden): Rotet til dette paret er noe jeg bryr meg minst om.vis heller et hus med totalt kaos fremfor barna som de viser hver dag Så absolutt.
Chang Skrevet 4. januar 2023 #2259 Skrevet 4. januar 2023 Teflonhjernen skrev (På 17.12.2022 den 23.19): Har møtt de noen ganger da jeg går tur og hun ser faktisk like sur ut hver gang, han pleier å si et lite hei eller gi et nikk. Hun går også foran og han bak med ungene (de gangene jeg har truffet de hvertfall). Har også sett henne ett par ganger i byen, og har måtte dobbeltkikke om det faktisk er henne, nesten ugjenkjennelig så sur hun så ut 5 2
Gjest RødeRandi Skrevet 5. januar 2023 #2260 Skrevet 5. januar 2023 Å se M og C «småkrangler» om ditt og datt er virkelig flaut å se på. Jeg synes han fremstiller seg selv som en fjott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå