Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og ser på Bloggerne nå (henger sikkert etter nåtiden ettersom jeg ikke er på instagram). Og jeg liker Monica skikkelig godt. Men dette med utdrikningslaget på sist episode klarer jeg ikke å forstå. 

Kan til en viss grad gå med på dette med fornying av ekteskapsløfter, det har man jo hørt at folk gjør. Feire kjærligheten er flott! Men jeg syns 10 år kanskje er litt vel kort..? Det normale er vel å reise på en tur for å feire dagen eller noe. Fornying av løfter ser jeg for meg er noe man gjør etter minst 20 år. Og at man skal kjøre full pakke med ny runde av bryllup og utdrikningslag syns jeg er skikkelig rart. Disse tingene er liksom noe man skal gjøre én gang i livet (i alle fall med samme mann), og derav det spesielle med det. Jeg er for både feiring av kjærlighet, markere bryllupsdagen og ha fest! Men på denne 'Bride to be'-måten syns jeg det blir skikkelig sært 😶

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Amatariel skrev (38 minutter siden):

Jeg driver og ser på Bloggerne nå (henger sikkert etter nåtiden ettersom jeg ikke er på instagram). Og jeg liker Monica skikkelig godt. Men dette med utdrikningslaget på sist episode klarer jeg ikke å forstå. 

Kan til en viss grad gå med på dette med fornying av ekteskapsløfter, det har man jo hørt at folk gjør. Feire kjærligheten er flott! Men jeg syns 10 år kanskje er litt vel kort..? Det normale er vel å reise på en tur for å feire dagen eller noe. Fornying av løfter ser jeg for meg er noe man gjør etter minst 20 år. Og at man skal kjøre full pakke med ny runde av bryllup og utdrikningslag syns jeg er skikkelig rart. Disse tingene er liksom noe man skal gjøre én gang i livet (i alle fall med samme mann), og derav det spesielle med det. Jeg er for både feiring av kjærlighet, markere bryllupsdagen og ha fest! Men på denne 'Bride to be'-måten syns jeg det blir skikkelig sært 😶

Jeg er enig med deg, men jeg tenker at dette er noe de gjør for å skape innhold i Bloggerne og egne SoMe. Det er konstruert. 

Forøvrig klarer jeg dessverre ikke å like herr og fru - jeg synes det de utsetter ungene sine for er helt sjokkerende. 

• Liker 15
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av kraftwerk
  • 2 uker senere...
Skrevet

Blir så imponert når Monica sier: «så deilig å være her med våre nærmeste venner»!!!! (Ref.bloggerne)

Hvor lenge har hun kjent Sara E og Therese??? 

• Liker 7
Gjest RødeRandi
Skrevet
pøbelsara skrev (På 30.10.2022 den 14.04):

Jeg er enig med deg, men jeg tenker at dette er noe de gjør for å skape innhold i Bloggerne og egne SoMe. Det er konstruert. 

Forøvrig klarer jeg dessverre ikke å like herr og fru - jeg synes det de utsetter ungene sine for er helt sjokkerende. 

Jeg sliter mest med han. I mine øyne er han en latterlig fyr som prøver og prøver, men ikke helt får det til. 

Skrevet

Det innrammede bildet Monica fikk fra Therese.. hva VAR det for noe? :flau: Hvem vil ha en svær tegning av seg selv og venninnene sine hvor alle tre ser ut som noe en exorist burde drevet ut for lenge siden!?! Hjelpe og trøste...!! Hørtes ikke ut som mannen ble så imponert... 😬

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaffeskål! skrev (22 minutter siden):

Er dette deres siste sesong i bloggerne? 

De er ikke med i neste sesong. Takk og lov!

• Liker 4
Skrevet
Kaffeskål! skrev (30 minutter siden):

Er dette deres siste sesong i bloggerne? 

Ja ser de ikke er med i neste sesong. Lurer på grunnen😅

Gjest TooGoodToGo
Skrevet
supermamz skrev (7 timer siden):

Ja ser de ikke er med i neste sesong. Lurer på grunnen😅

Jeg har faktisk boikottet årets sesong pga Nyhusenes eksponering av barn, så jeg håpte de ville forsvinne derfra. Hadde også en viss anelse om at de ikke er like interessante lenger for TV2 lengre.

Skrevet
TooGoodToGo skrev (52 minutter siden):

Jeg har faktisk boikottet årets sesong pga Nyhusenes eksponering av barn, så jeg håpte de ville forsvinne derfra. Hadde også en viss anelse om at de ikke er like interessante lenger for TV2 lengre.

Ja føler nå alt de visste var skuespill for kamera. 😅 Men skal sies at de hadde mye mer innhold på snuttene sine enn f.eks Sara som mest partn av filmingen er tatt med kamera selv hjemme på bade eller hjemme på do😅 Skjønner ikke at hun får en ny sesong egentlig... Men ja syns de burde skjerme ungene sine, men før man vet så kan det jo hende de får egen serie av tv2 nå med hele familien. Føler det er slik tv2 holder på.

• Liker 7
Skrevet

Noe litt rart med dette bryllupet, veldig få gjester, ingen familie, ingen gamle venner. 
Kanskje de følte de måtte gifte seg igjen for å feire med alle nye venner da eller 🤔

• Liker 10
Skrevet
Sacramone skrev (7 timer siden):

Noe litt rart med dette bryllupet, veldig få gjester, ingen familie, ingen gamle venner. 
Kanskje de følte de måtte gifte seg igjen for å feire med alle nye venner da eller 🤔

Føler det egentlig bare var for å få content til sosiale medier

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Yes, endelig slipper vi å se denne altfor oppmerksomhetstsyke familien (les: mor og far) i Bloggerne.

Men, litt snålt at Daddy og Monica legger det frem som at det er de som har sagt stopp. At de trekker seg slik at andre skal få sjansen. Er det mulig? Hosj!

• Liker 7
Gjest TooGoodToGo
Skrevet
Sacramone skrev (8 timer siden):

Dette "bryllupet" var bare for å ha noe innhold til Bloggerne. De hadde ikke flere babyshowers å holde, så da ble det bryllup for andre gang. 

Skrevet

Det første jeg ser når jeg ser på Monica, er den utrolig store munnen! Gliser og "flasher" tenner som bare det, er hun sånn av natur eller ligger det noe mer bak?

• Liker 5
Skrevet
Gipetto skrev (2 minutter siden):

Det første jeg ser når jeg ser på Monica, er den utrolig store munnen! Gliser og "flasher" tenner som bare det, er hun sånn av natur eller ligger det noe mer bak?

Hun kan vel ingenting for hvordan munnen ser ut og så bra at hun smiler 🤷‍♀️

• Liker 5
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Hun kan vel ingenting for hvordan munnen ser ut og så bra at hun smiler 🤷‍♀️

Jeg lurer i utgangspunktet bare på om hun er slik til vanlig, eller om det er et spill for galleriet :) om hun er sånn, helt okei! Det ser bare så utrolig overdrevent ut. 

• Liker 3
Skrevet

Fikk henne opp på snap hvor hun sier at det ser ut som det blir hvit jul i år. 😂😂 Det er over en måned til jul altså!  Hvorfor lever alle influensere en måned på forskudd?   :himler:

• Liker 15
Skrevet
49 minutter siden, loffen said:

Fikk henne opp på snap hvor hun sier at det ser ut som det blir hvit jul i år. 😂😂 Det er over en måned til jul altså!  Hvorfor lever alle influensere en måned på forskudd?   :himler:

Det ble dagens for meg også. Som om snøen ligger mer enn et par dager på Sørlandet..

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...