Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Jeg tror det var ekte jeg. Kult at de tør dele allerede og lar folk være med på hele reisen, hva enn den byr på. Det jeg sitter igjen med som et spørsmålstegn er Chris.. Er han med på dette? Han ser ikke ut til å ønske noen flere barn, og virker nesten som om dette må være et uhell på han. På Monica ser det ut til at de har forsøkt å bli gravide i årevis..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye som skal deles i 2019... Det jeg lurer på, er hvor mye økonomiske hensyn spiller inn her. Er det oppbyggingen av YouTube-kanalen som er så viktig at de må filme en så privat hendelse? Altså, vi elsker jo å se på, men får en litt ekkel følelse også. Det blir hakket for privat for min smak. Spesielt når jeg er usikker på om det er et økonomisk motiv, det er isåfall bare ekstremt trist. Blir jo som å regelrett selge livet sitt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sacramone skrev:

Jeg tror det var ekte jeg. Kult at de tør dele allerede og lar folk være med på hele reisen, hva enn den byr på. Det jeg sitter igjen med som et spørsmålstegn er Chris.. Er han med på dette? Han ser ikke ut til å ønske noen flere barn, og virker nesten som om dette må være et uhell på han. På Monica ser det ut til at de har forsøkt å bli gravide i årevis..

Sitter med samme oppfattelsen som deg. Hun virker som om hun har prøvd i evigheter og han virker ikke glad overhodet. Ikke på den videoen i vertfall. Syns det hele var superkleint å se på... og var sikker på den skulle vise negativ pga han hadde vært så klar på at de var forsiktige. 

men tror nok dette var planlagt. Måten de involverte barna, at de la opp til dette flere dager (mnd) i forveien med å fortelle om at hun tror hun er gravid hver mnd etc... nesten så jeg tror de har prøvd men gått ut å sagt at Chris ikke ønsker flere for å få klikk... utspekulert ass... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse om hvem disse folkene er. Men er det flere enn meg som leser LAMDADDYCHRIS hver gang denne tråden her dukker opp i "nyeste innlegg"?😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo enda kleinere etter jeg så hans story nå nettopp på IG..hvor han tuller med at han ble lurt til å få en til........ sikkert veldig tull 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, PippiLa skrev:

Mye som skal deles i 2019... Det jeg lurer på, er hvor mye økonomiske hensyn spiller inn her. Er det oppbyggingen av YouTube-kanalen som er så viktig at de må filme en så privat hendelse? Altså, vi elsker jo å se på, men får en litt ekkel følelse også. Det blir hakket for privat for min smak. Spesielt når jeg er usikker på om det er et økonomisk motiv, det er isåfall bare ekstremt trist. Blir jo som å regelrett selge livet sitt.

De lever vel av dette? Ergo er det jobben deres og klart det er et økonomisk motiv. De er søte og sprudlende og morsomme, men det er på bekostning av barnas privatliv. Barna kles opp i matchende klær og er med på de utstuderte poseringene og youtube-innslagene. Uten at noen av dem er i nærheten av å være gamle nok til å forstå hva det innebærer at deler av privatlivet/familielivet deres deles av titusenvis av ukjente man overhodet ikke kjenner hensiktene til. Noen er fans, noen er kritiske, slik som meg for eksempel. Noen er slemme og regelrett ondskapsfulle, men de som legger ut bilder og film har ingen styring på hvem som får se - og hva de som ser måtte mene og tenke. 

Og det er noe å tenke over. 

Her kan man lese om barns rett til privatliv:

https://influencere.wordpress.com/generelt-bruk-av-barn-i-some/

Endret av pøbelsara
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt kvalm!!!! 
Rett og slett uvel!!! 

For all del, ha ned ungene på hva de vil, men ALT må ikke legges ut på nett. La nå noe få være privat! 

Nå blir det i alle fall ikke noe mindre fremover med eksponering og diverse.🤦‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så uendelig trist å følge med på denne familien. Her blir barna stilt opp i ulike poseringer slik at mamma og pappa får tatt bilder som kan legges ut på sosiale medier slik at mamma og pappa tjener penger og slipper og ha vanlige jobber. Nei priser meg lykkelig over min 9-17 jobb og heller lar barna mine ha en normal barndom.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 9.16, 29_j skrev:

Chris har vel nevnt flere ganger at han ikke vil ha flere? 

Når det er sagt, så er disse helt vanlige, normale folk som oss andre. Jeg forstår de som er på topplisten av influencere at de blogger om alt mulig for å holde inntekten oppe, men disse to vil nok mer enn de er. Noen legger mer ut om barna i sosiale medier, andre ikke. De vet et selv og får være de sin sin sak. 

Jeg tenker at alt de sier og gjør i sosiale medier, gjøres for å skape trafikk og blest og få flere følgere. Jeg tror overhodet ikke på at de tar en så stor konflikt som å være uenige om antall barn i åpne kanaler - så jeg tror det er spill. De lever av dette. 

Jeg synes forøvrig det er usmakelig å filme barna når de får beskjed om familieforøkelsen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg synes hele businessen deres er uetisk og smakløs. 

Det syns jeg også. Men siden de tydeligvis lever veldig godt av dette, så er det nok dessverre veldig mange som ikke deler vårt synspunkt og det syns jeg er skremmende. Folk har ikke respekt for barns rett til et privatliv. Hadde de hatt det så kunne ikke foreldrene holdt på slik de gjør. Både disse foreldrene og veldig mange andre.

Endret av Veslefrikk
Tilføyde noe.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at de voksne har en Instagram profil hver med massiv eksponering. De har også opprettet en egen profil som heter FamilienNyhus. 

Og de påstår at de kun deler positive øyeblikk fra barnas hverdag, aldri krangler eller sårbare øyeblikk. De har jo virkelig ikke skjønt noe som helst. En ekspert uttaler seg jo om dette i artikkelen i DB. Men de mener vel fremdeles de vet ungenes eget beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tenker at alt de sier og gjør i sosiale medier, gjøres for å skape trafikk og blest og få flere følgere. Jeg tror overhodet ikke på at de tar en så stor konflikt som å være uenige om antall barn i åpne kanaler - så jeg tror det er spill. De lever av dette. 

Jeg synes forøvrig det er usmakelig å filme barna når de får beskjed om familieforøkelsen.

Alt med de er et spill for galleriet. De visste nok de var gravide før den videoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, BethD skrev:

Alt med de er et spill for galleriet. De visste nok de var gravide før den videoen. 

Selvfølgelig visste de. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holymoly sier jeg, for noe perfekt kliss.  Er de gladkristne? Det er ikke galt å være kristen men å få så mange barn i dag og være så lykkelige og glade, er det nesten bare kristne som gjør. Stakkars barn som blir så eksponert.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg irriterer meg grenseløst over en ting! Monica snakker i munnen på mannen konstant og han kommer  ikke til ordet. Utrolig slitsomt.. Men syns de er utolig skjønne sammen💙

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Jeg irriterer meg grenseløst over en ting! Monica snakker i munnen på mannen konstant og han kommer  ikke til ordet. Utrolig slitsomt.. Men syns de er utolig skjønne sammen💙

Ja det har jeg lagt merke til også. 
Men de blir for søte for min smak. Blir for mye for meg når de sitter i sofakroken med vin og skal synge sammen mens de ser drømmende inn i hverandres øyne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg hører monica til chris: «men du æ vell enig i at ein unge tæ vil vær bra for businessen vår??»

😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 9.35, heavyheart skrev:

Syns jeg hører monica til chris: «men du æ vell enig i at ein unge tæ vil vær bra for businessen vår??»

😅

Snakker ikke hun sørlandsdialekt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...