Bibbi_ Skrevet 24. august 2022 #2081 Del Skrevet 24. august 2022 MrsMacchiato skrev (22 timer siden): Akkurat samme tenkte jeg. Hun snapper fra et rom som kan likne CampKulinaris-lokasjonen. Å kjære vene. Da blir det hvertfall ikke å se det i år. Men hvis ikke ostesmørbrød står på menyen ryker jun kanskje fort ut?! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 24. august 2022 #2082 Del Skrevet 24. august 2022 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Å kjære vene. Da blir det hvertfall ikke å se det i år. Men hvis ikke ostesmørbrød står på menyen ryker jun kanskje fort ut?! 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 24. august 2022 #2083 Del Skrevet 24. august 2022 Blir bra om Monica er med på Kulinaris. Elsker det programmet, og jeg gleder meg til å se hvordan Kjartan takler henne 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 25. august 2022 #2084 Del Skrevet 25. august 2022 Måten dette unge ekteparet oppfører seg, viser bare hvor utrolig umodne dem begge er. Var M populær i SoMe før hun fikk barn? Eller er det pga barna det "tok av"? 😅 Føler ihvertfall at de begge er veldig umodne for alderen, og de skulle aldri hatt så mange barn - det viser dem jo at de tydelig ikke håndterer på en god måte. Direkte pinlig å se videoer av barna 24/7 og alt rot/søl/kaos - imens ekteparet chillern på fest og andre ungdomsaktiviteter 😂‼️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. august 2022 #2085 Del Skrevet 26. august 2022 Å nei ... Stor krise. Nå reklamerer de for ODA😪😪 å jeg bruker Oda fast hver uke. Å hater og bruke firma som bruker disse influencere for å nå ut til publikum Får vel sende en melding til ODA 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 26. august 2022 #2086 Del Skrevet 26. august 2022 elskersommer skrev (3 timer siden): Å nei ... Stor krise. Nå reklamerer de for ODA😪😪 å jeg bruker Oda fast hver uke. Å hater og bruke firma som bruker disse influencere for å nå ut til publikum Får vel sende en melding til ODA Blir ikke flere bestillinger fra ODA her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. august 2022 #2087 Del Skrevet 27. august 2022 MrsMacchiato skrev (11 timer siden): Blir ikke flere bestillinger fra ODA her heller. Jeg har sendt mail til Oda.. så spent på hva de sier . Å håper flere gjør det samme. Nytter ikke at kun en gjør dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 27. august 2022 #2088 Del Skrevet 27. august 2022 Nå har det gått for langt når dere boikotter ODA pga at nyhus reklamerer for dem😂 Finnes mange andre steder dere kan handle, og tviler på at ODA bryr seg om at noen grettne kvinnfolk fra kvinneguiden boikotter dem😂 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 27. august 2022 #2089 Del Skrevet 27. august 2022 elskersommer skrev (På 26.8.2022 den 19.27): Å nei ... Stor krise. Nå reklamerer de for ODA😪😪 å jeg bruker Oda fast hver uke. Å hater og bruke firma som bruker disse influencere for å nå ut til publikum Får vel sende en melding til ODA Ja, tipper de slutter å samarbeide med influencere da😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. august 2022 #2090 Del Skrevet 27. august 2022 Bellaaa skrev (4 timer siden): Nå har det gått for langt når dere boikotter ODA pga at nyhus reklamerer for dem😂 Finnes mange andre steder dere kan handle, og tviler på at ODA bryr seg om at noen grettne kvinnfolk fra kvinneguiden boikotter dem😂 Du må synes akkurat det du vil. Men firma som bruker influencere som også bruker barna sine i reklame for å tjene penger.. ja de firmaene prøver jeg og boikotte så langt det lar seg gjøre. Å jeg vet jo at min ene mail til ODA hjelper ingenting men jeg har min fulle rett til og fortelle Oda om hva jeg mener om saken. Vet ikke hva du tenker om CBE og Beckman/ Cubus.. var det bare gretne kvinnfolk da også? 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 28. august 2022 #2091 Del Skrevet 28. august 2022 Maydis8 skrev (13 timer siden): Ja, tipper de slutter å samarbeide med influencere da😂 Det trenger de ikke. De kan heller samarbeide med influensere som ikke bygger karrieren sin på barnas privatliv. Cubus har sendt ut skriv til alle influensere de har samarbeidet med, om endringer i måten influenserbarn kan brukes i deres kampanjer. Dette etter at "gretne kjerringer på KG" sa fra hva de mente om kampanjen "Mom to mom". 29 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 28. august 2022 #2092 Del Skrevet 28. august 2022 elskersommer skrev (På 26.8.2022 den 19.27): Å nei ... Stor krise. Nå reklamerer de for ODA😪😪 å jeg bruker Oda fast hver uke. Å hater og bruke firma som bruker disse influencere for å nå ut til publikum Får vel sende en melding til ODA MrsMacchiato skrev (På 26.8.2022 den 22.31): Blir ikke flere bestillinger fra ODA her heller. elskersommer skrev (På 27.8.2022 den 10.30): Jeg har sendt mail til Oda.. så spent på hva de sier . Å håper flere gjør det samme. Nytter ikke at kun en gjør dette Og/eller gå inn på oda på Instagram og kommenter med #stopsharenting under siste post. Man skal ikke undervurdere forbrukermakt! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. august 2022 #2093 Del Skrevet 28. august 2022 FruJohansen skrev (3 timer siden): Det trenger de ikke. De kan heller samarbeide med influensere som ikke bygger karrieren sin på barnas privatliv. Cubus har sendt ut skriv til alle influensere de har samarbeidet med, om endringer i måten influenserbarn kan brukes i deres kampanjer. Dette etter at "gretne kjerringer på KG" sa fra hva de mente om kampanjen "Mom to mom". Amen👏👏👏 er dette jeg mener men jeg er så dårlig på og formulere meg. Jeg har fått svar fra på Oda om at min henvendelse blir sendt til avdelingen for markedsføring så får jeg se hva de svarer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. august 2022 #2094 Del Skrevet 30. august 2022 Fikk svar fra ODA i dag på mail 24 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 30. august 2022 #2095 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) elskersommer skrev (6 timer siden): Fikk svar fra ODA i dag på mail Det må være et av de bedre svarene jeg har lest. Endret 30. august 2022 av Pippio 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. august 2022 #2096 Del Skrevet 31. august 2022 Pippio skrev (15 timer siden): Det må være et av de bedre svarene jeg har lest. Er enig med deg.. så får vi se hva som skjer fremover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. september 2022 #2097 Del Skrevet 1. september 2022 Ja, det var et bra svar fra ODA - det er jo mange i samfunnet som er opptatt av dette, selv om enkelte hevder at det bare er på KG. Så det er bare å bruke forbrukermakten sin - jeg gjør det når jeg ser at produkter eller selskaper jeg har et kundeforhold til, bruker barneeksponerende influencere til markedsføring. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. september 2022 #2098 Del Skrevet 1. september 2022 pøbelsara skrev (47 minutter siden): Ja, det var et bra svar fra ODA - det er jo mange i samfunnet som er opptatt av dette, selv om enkelte hevder at det bare er på KG. Så det er bare å bruke forbrukermakten sin - jeg gjør det når jeg ser at produkter eller selskaper jeg har et kundeforhold til, bruker barneeksponerende influencere til markedsføring. Har ikke sett de reklamerer for Oda etter den ene gangen. Å ingen andre influencere heller. Men nå er fru Nyhus på reise så kan jo være det dukker opp noe senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 1. september 2022 #2099 Del Skrevet 1. september 2022 På Sara Emilie sin snap i dag filmer hun en snutt fra den nye sesongen av Bloggerne (som vises på høstlanseringen). Der hører man Chris si: "Æ har gått bak ho sin rygg i to år og levd et dobbeltliv". Noen som vet hva det er snakk om? TV2 vil jo selvsagt få det til å høres ut som utroskap, og mtp hvor mye de overkompenserer med ekteskapsfornyelse og "du er den fiiineste! Nei, DU er den fiiineste", så begynner man jo å lure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 1. september 2022 #2100 Del Skrevet 1. september 2022 MrsMacchiato skrev (1 time siden): På Sara Emilie sin snap i dag filmer hun en snutt fra den nye sesongen av Bloggerne (som vises på høstlanseringen). Der hører man Chris si: "Æ har gått bak ho sin rygg i to år og levd et dobbeltliv". Noen som vet hva det er snakk om? TV2 vil jo selvsagt få det til å høres ut som utroskap, og mtp hvor mye de overkompenserer med ekteskapsfornyelse og "du er den fiiineste! Nei, DU er den fiiineste", så begynner man jo å lure? Sikkert bare det at han har lagd ostesmørbrød til seg selv i smug når hun har vært opptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå