Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

MrsMacchiato skrev (22 timer siden):

Akkurat samme tenkte jeg. Hun snapper fra et rom som kan likne CampKulinaris-lokasjonen.

Å kjære vene. Da blir det hvertfall ikke å se det i år. Men hvis ikke ostesmørbrød står på menyen ryker jun kanskje fort ut?!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Å kjære vene. Da blir det hvertfall ikke å se det i år. Men hvis ikke ostesmørbrød står på menyen ryker jun kanskje fort ut?!

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Blir bra om Monica er med på Kulinaris. Elsker det programmet, og jeg gleder meg til å se hvordan Kjartan takler henne 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten dette unge ekteparet oppfører seg, viser bare hvor utrolig umodne dem begge er. Var M populær i SoMe før hun fikk barn? Eller er det pga barna det "tok av"? 😅

Føler ihvertfall at de begge er veldig umodne for alderen, og de skulle aldri hatt så mange barn - det viser dem jo at de tydelig ikke håndterer på en god måte. Direkte pinlig å se videoer av barna 24/7 og alt rot/søl/kaos - imens ekteparet chillern på fest og andre ungdomsaktiviteter 😂‼️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei ... Stor krise. Nå reklamerer de for ODA😪😪 å jeg bruker Oda fast hver uke. Å hater og bruke firma som bruker disse influencere for å nå ut til publikum 

Får vel sende en melding til ODA

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
elskersommer skrev (3 timer siden):

Å nei ... Stor krise. Nå reklamerer de for ODA😪😪 å jeg bruker Oda fast hver uke. Å hater og bruke firma som bruker disse influencere for å nå ut til publikum 

Blir ikke flere bestillinger fra ODA her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsMacchiato skrev (11 timer siden):

Jeg har sendt mail til Oda.. så spent på hva de sier . Å håper flere gjør det samme. Nytter ikke at kun en gjør dette

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått for langt når dere boikotter ODA pga at nyhus reklamerer for dem😂

Finnes mange andre steder dere kan handle, og tviler på at ODA bryr seg om at noen grettne kvinnfolk fra kvinneguiden boikotter dem😂

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 26.8.2022 den 19.27):

Ja, tipper de slutter å samarbeide med influencere da😂

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellaaa skrev (4 timer siden):

Nå har det gått for langt når dere boikotter ODA pga at nyhus reklamerer for dem😂

Finnes mange andre steder dere kan handle, og tviler på at ODA bryr seg om at noen grettne kvinnfolk fra kvinneguiden boikotter dem😂

Du må synes akkurat det du vil. Men firma som bruker influencere som også bruker barna sine i reklame for å tjene penger.. ja de firmaene prøver jeg og boikotte så langt det lar seg gjøre.

Å jeg vet jo at min ene mail til ODA hjelper ingenting men jeg har min fulle rett til og fortelle Oda om hva jeg mener om saken.

Vet ikke hva du tenker om CBE og Beckman/ Cubus.. var det bare gretne kvinnfolk da også?

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (13 timer siden):

Ja, tipper de slutter å samarbeide med influencere da😂

Det trenger de ikke. De kan heller samarbeide med influensere som ikke bygger karrieren sin på barnas privatliv. Cubus har sendt ut skriv til alle influensere de har samarbeidet med, om endringer i måten influenserbarn kan brukes i deres kampanjer. Dette etter at "gretne kjerringer på KG" sa fra hva de mente om kampanjen "Mom to mom". 

• Liker 29
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 26.8.2022 den 19.27):

MrsMacchiato skrev (På 26.8.2022 den 22.31):

elskersommer skrev (På 27.8.2022 den 10.30):

Jeg har sendt mail til Oda.. så spent på hva de sier . Å håper flere gjør det samme. Nytter ikke at kun en gjør dette

Og/eller gå inn på oda på Instagram og kommenter med #stopsharenting under siste post. 

Man skal ikke undervurdere forbrukermakt! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (3 timer siden):

Det trenger de ikke. De kan heller samarbeide med influensere som ikke bygger karrieren sin på barnas privatliv. Cubus har sendt ut skriv til alle influensere de har samarbeidet med, om endringer i måten influenserbarn kan brukes i deres kampanjer. Dette etter at "gretne kjerringer på KG" sa fra hva de mente om kampanjen "Mom to mom". 

Amen👏👏👏 er dette jeg mener men jeg er så dårlig på og formulere meg. Jeg har fått svar fra på Oda om at min henvendelse blir sendt til avdelingen for markedsføring så får jeg se hva de svarer. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (6 timer siden):

Fikk svar fra ODA i dag på mail 

IMG_20220830_161556.jpg

Det må være et av de bedre svarene jeg har lest.

Endret av Pippio
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (15 timer siden):

Det må være et av de bedre svarene jeg har lest.

Er enig med deg.. så får vi se hva som skjer fremover. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var et bra svar fra ODA - det er jo mange i samfunnet som er opptatt av dette, selv om enkelte hevder at det bare er på KG. Så det er bare å bruke forbrukermakten sin - jeg gjør det når jeg ser at produkter eller selskaper jeg har et kundeforhold til, bruker barneeksponerende influencere til markedsføring. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (47 minutter siden):

Ja, det var et bra svar fra ODA - det er jo mange i samfunnet som er opptatt av dette, selv om enkelte hevder at det bare er på KG. Så det er bare å bruke forbrukermakten sin - jeg gjør det når jeg ser at produkter eller selskaper jeg har et kundeforhold til, bruker barneeksponerende influencere til markedsføring. 

Har ikke sett de reklamerer for Oda etter den ene gangen. Å ingen andre influencere heller. Men nå er fru Nyhus på reise så kan jo være det dukker opp noe senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato

På Sara Emilie sin snap i dag filmer hun en snutt fra den nye sesongen av Bloggerne (som vises på høstlanseringen). Der hører man Chris si: "Æ har gått bak ho sin rygg i to år og levd et dobbeltliv". Noen som vet hva det er snakk om? TV2 vil jo selvsagt få det til å høres ut som utroskap, og mtp hvor mye de overkompenserer med ekteskapsfornyelse og "du er den fiiineste! Nei, DU er den fiiineste", så begynner man jo å lure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (1 time siden):

På Sara Emilie sin snap i dag filmer hun en snutt fra den nye sesongen av Bloggerne (som vises på høstlanseringen). Der hører man Chris si: "Æ har gått bak ho sin rygg i to år og levd et dobbeltliv". Noen som vet hva det er snakk om? TV2 vil jo selvsagt få det til å høres ut som utroskap, og mtp hvor mye de overkompenserer med ekteskapsfornyelse og "du er den fiiineste! Nei, DU er den fiiineste", så begynner man jo å lure?

Sikkert bare det at han har lagd ostesmørbrød til seg selv i smug når hun har vært opptatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...