Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Gjest Floriamint
Skrevet
Minlillelykke skrev (42 minutter siden):

Hva skjer med Spania? Flytter de, eller blir de hjemme?

Håpe de ikke sitter å ruger på skoleplassene de sa de hadde. Om de vet at det ikke blir noe av. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lise1234 skrev (På 10.5.2025 den 23.27):

Har mannen til  Monica vært utro?

Nei , faren hennes

Skrevet

De har ikke bestemt seg ifølge snap i dag. (Bare kjeft på meg, burde ikke gått inn). Og da sitter de nok på skoleplassen ja. 🙂↕️ 

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

De har ikke bestemt seg ifølge snap i dag. (Bare kjeft på meg, burde ikke gått inn). Og da sitter de nok på skoleplassen ja. 🙂↕️ 

Tror de har bestemt seg for hva de gjør. Holder på for å få mere klikk. Hender jeg ser pr snutter å blir så sint på meg selv etterpå. 

Skrevet
Floriamint skrev (7 timer siden):

Tror de har bestemt seg for hva de gjør. Holder på for å få mere klikk. Hender jeg ser pr snutter å blir så sint på meg selv etterpå. 

Haha, samma her. 
Meget lite empatisk om de sitter og ruger på plassene, med formål om flere klikk, for så å ikke dra. Igår var det «ååå, Chris vil leie ut huset». Og han står bak med kamera og stresser, og sier «vi skal leie ut huset» Er så konstruert og teit at man må le. Henrik Troy løfter frem galskapen på Ig

• Nyttig 3
Skrevet
Outandabout skrev (7 timer siden):

Haha, samma her. 
Meget lite empatisk om de sitter og ruger på plassene, med formål om flere klikk, for så å ikke dra. Igår var det «ååå, Chris vil leie ut huset». Og han står bak med kamera og stresser, og sier «vi skal leie ut huset» Er så konstruert og teit at man må le. Henrik Troy løfter frem galskapen på Ig

Så klart de har bestemt seg, og sikkert også sagt fra seg plassen. Dette her er jo bare skuespill for å holde på spenning og klikk, som er totalt unødig. Mindre substans skal man lete lenge etter… 

• Liker 5
Gjest Floriamint
Skrevet

Hvor ofte skal media trykke dette.

IMG_0353.jpeg

Skrevet
Floriamint skrev (21 timer siden):

Hvor ofte skal media trykke dette.

IMG_0353.jpeg

Melkes det som melkes kan. Media har dessverre også en makt når det kommer til å hjelpe desse influencerne opp og frem. Skulle ønske ingen nevnte navnet deres, og at de ble glemt hele gjengen. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er ikke til å tro det Henrik Troy viser på sin Ig i dag. Herre min hatt noe så lite reflektert 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

Det er ikke til å tro det Henrik Troy viser på sin Ig i dag. Herre min hatt noe så lite reflektert 

Ja, helt utrolig!!! Er det virkelig mulig?? 

Skrevet
Vintermåne skrev (10 timer siden):

Ja, helt utrolig!!! Er det virkelig mulig?? 

Hun trenger veiledning…. hun snakker vel om dette i podcasten til Helle. Jeg trodde ikke hun var så dum… skal jo ikke kalle noen for dumme asså… men det der🥴😂

• Liker 2
Skrevet

En ting er hva eldstemann mener, som vel igrunn er gammel nok til sosiale medier (altså å ha egen konto). Men skal hans meninger da legge føringer for resten av søskenflokken også? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Satser på at Nyhus fikk med seg innlegget til Henrik Troy. Ei som kommenterte at hun håpet at Debatten kunne invitere tilbake Nyhus om eksponering av barn, men det takker de vel nei til.

Jeg får nesten migrene bare av å se på Nyhus. Enormt med tempo og høyrøstede mennesker. 

• Liker 5
Skrevet

Har Monica stilt opp med flyttehjelp til bestevenninna si ennå da? 

Gjest Floriamint
Skrevet
Kønn skrev (26 minutter siden):

Har Monica stilt opp med flyttehjelp til bestevenninna si ennå da? 

Ikke sett mye til at hun hjelper noen.

Skrevet

Haha! Igår var Nyhus hos Lien. Chris tok armhevinger på gulvet der, mens Monica satt med beina i en stol. Dette kom noen kommentarer på. Og GUD så de melker desse kommentarene. Er så himla navlebeskuende! Har de ikke annet å vise på kanalen sin? Det er HELT uten mening! Vær så snill, Monica Nyhus, finn noe dere kan brenne for og jobbe for i verden. Finn ut hvem dere ønsker være, og gå for det. Dette virker bare helt desperat! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Floriamint
Skrevet
Outandabout skrev (49 minutter siden):

Haha! Igår var Nyhus hos Lien. Chris tok armhevinger på gulvet der, mens Monica satt med beina i en stol. Dette kom noen kommentarer på. Og GUD så de melker desse kommentarene. Er så himla navlebeskuende! Har de ikke annet å vise på kanalen sin? Det er HELT uten mening! Vær så snill, Monica Nyhus, finn noe dere kan brenne for og jobbe for i verden. Finn ut hvem dere ønsker være, og gå for det. Dette virker bare helt desperat! 

Enig de virker som de har kommet inn i en sirkel hele kjole gjengen😅 må bruke masse penger på å få opp litt seer tall. Å det de tjener går vel av klikk. De er nok kun opptatt av sin egen lille boble verden. Tenk om de kunne gjort litt tilbake av den plattformen de har.

Skrevet

Mye barn i monitor nå i alle fall 

• Liker 1
Skrevet
Floriamint skrev (På 14.5.2025 den 0.20):

Har de ikke bestemt seg enda for hva de gjør?

Gjest Floriamint
Skrevet
elskersommer skrev (6 timer siden):

Har de ikke bestemt seg enda for hva de gjør?

Orker ikke se så mye på de mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...