Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, LysOgVarme said:

Det er da full jobb å gå hjemme i permisjon også. En permisjon betyr ikke du skal måtte gjøre alt i hjemmet, mens den som er ute i arbeid kan sitte på reva? Også i påsken ser jeg det er Chris som gjør det meste. Ser du Monica engasjere seg i guttene? Nei der er det også Chris som styrer på.

De tjener penger på å eksponere livet sitt. Så når hun filmer at han leker med guttene og snakker på some, så er det jobb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme
Meg.no skrev (1 minutt siden):

De tjener penger på å eksponere livet sitt. Så når hun filmer at han leker med guttene og snakker på some, så er det jobb

Jeg er fullt klar over det er jobb når hun filmer. Chris som er i permisjon filmer jo også mye i løpet av dagene. Arbeidsfordelingen dem imellom er dermed absolutt skjevt fordelt. Men er de lykkelige slik så er det bra. Selv hadde jeg aldri hatt samvittighet til å sitte på reva mens mannen min gjorde alt arbeidet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som  gjør hva i familien er vel jo helt opp til dem?

Å leve av å selge eget privatliv - slik at folk sitter og diskuterer hvem som gjør hva, derimot, synes jeg er et merkverdig valg. Vi sitter og følger med på en familie som gjør ingenting, virkelig ingenting - ledsaget av roping og latter. Hvor ungene intetanende og/eller motstrebende deltar. 
Ganske sykt. Skikkelig bad parenting er det også. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica er i full jobb? Og hva er jobben hennes? Lgge ut ting på sosial media? Tøft!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutti843950 skrev (2 minutter siden):

Monica er i full jobb? Og hva er jobben hennes? Lgge ut ting på sosial media? Tøft!

Ja, det er jobben hennes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
pøbelsara skrev (6 timer siden):

Hvem som  gjør hva i familien er vel jo helt opp til dem?

Å leve av å selge eget privatliv - slik at folk sitter og diskuterer hvem som gjør hva, derimot, synes jeg er et merkverdig valg. Vi sitter og følger med på en familie som gjør ingenting, virkelig ingenting - ledsaget av roping og latter. Hvor ungene intetanende og/eller motstrebende deltar. 
Ganske sykt. Skikkelig bad parenting er det også. 

Hvem som gjør hva I familien er opp til dem? Jada, da er det vel opp til de hvor mye de vil brette ut familien sin?? Jeg reagerer på begge deler, og synes ikke noe om disse 2 foreldrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (34 minutter siden):

Hvem som gjør hva I familien er opp til dem? Jada, da er det vel opp til de hvor mye de vil brette ut familien sin?? Jeg reagerer på begge deler, og synes ikke noe om disse 2 foreldrene. 

Jeg mente altså omtrent det samme som deg. Jeg tenker at en families privatliv, er deres privatliv. Og jeg synes ikke noe om at folk deler når de har små barn i familien som ikke har noen som helst forutsetninger til å forstå hva det betyr at familien deler alt mulig med alle som vil se.

Blant annet kan altså vilt fremmede diskutere arbeidsdelingen i familien med andre vilt fremmede. Og felle dom over det. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Surikatt skrev (På 18.2.2021 den 23.01):

Det skjønner ikke jeg, heller. Midt i en pandemi og så flytter de til Oslo. 

Bønda vil til byen, er det ikke det alle er i Oslo da? Innflytta

Endret av Humoristen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å legge ut bilde av mage og at «hemmeligheten er ute. Gleder oss til oktober!» og samtidig ha null mage på storyene på IG.  
Hvis hun ikke venter nr 5 og drar en aprilspøk er dette rett og slett kvalmt. Rett og slett uspiselig! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnvill skrev (1 time siden):

Det å legge ut bilde av mage og at «hemmeligheten er ute. Gleder oss til oktober!» og samtidig ha null mage på storyene på IG.  
Hvis hun ikke venter nr 5 og drar en aprilspøk er dette rett og slett kvalmt. Rett og slett uspiselig! 

#krenka

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de tuller, for det er jo ikke lenge siden hun sa at nå er det stopp med babyer for godt!

Er dette en 1 april spøk, er det usmakelig synes jeg.

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Pøbelkråka said:

#krenka

Du lever opp til nicket ditt.

Endret av Døgnvill
Stavefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å følge med på de for a) jeg liker å bli provosert, b) jeg tar en shot hver gang Monica blunker og c) det er så hinsides morsomt når Chris snapper noe han ikke skal og Monica blir sur og bruker sinna/sutrestemme. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BethD
Sammy! skrev (34 minutter siden):

Jeg liker å følge med på de for a) jeg liker å bli provosert, b) jeg tar en shot hver gang Monica blunker og c) det er så hinsides morsomt når Chris snapper noe han ikke skal og Monica blir sur og bruker sinna/sutrestemme. 

😂😂👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Wow, Monica har laget lunch til Chris. Hun la litt arbeid ned i det også. Imponert😉 Hvor lenge blir det til neste gang det skjer? Eller kanskje hun har tatt hintet om skjev arbeidsfordeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (2 timer siden):

Wow, Monica har laget lunch til Chris. Hun la litt arbeid ned i det også. Imponert😉 Hvor lenge blir det til neste gang det skjer? Eller kanskje hun har tatt hintet om skjev arbeidsfordeling?

Hvorfor skal alt Monica gjør bli kritisert? Det er sikkert skjev fordeling i alle forhold, det er ikke alltid 50/50 hele tiden. Husk at vi ser ikke 24/7 av hverdagen dems. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Minnus said:

Hvorfor skal alt Monica gjør bli kritisert? Det er sikkert skjev fordeling i alle forhold, det er ikke alltid 50/50 hele tiden. Husk at vi ser ikke 24/7 av hverdagen dems. 

Jepp, og Monica og Chris kan isenesette deres liv akkurat som de vil for publikum på SOME.
Morsomt at det er så mange som irriterer seg over arbeidsfordelingen. I virkeligheten kan det være fullstendig motsatt, men dette ville ikke provosert like mye å fremstille. Ikke nødvendigvis slik, men provokasjon er oppmerksomhet. Folk biter på.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...