Gjest BethD Skrevet 22. november 2020 #701 Del Skrevet 22. november 2020 På 21.11.2020 den 14.15, Twistdott skrev: Jeg har heller ikke ord... Jeg lurer virkelig på hva som rører seg i hodet på en frisk ung arbeidsfør mann som velger å være hjemmeværende med sin kone, og dolle seg opp i like klær som henne og ungeflokken. Fy søren så harry de er. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 1. desember 2020 #702 Del Skrevet 1. desember 2020 Var ikke disse i USA en stund tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 1. desember 2020 #703 Del Skrevet 1. desember 2020 (endret) Jeg klikket meg fort gjennom instastoryen hennes i dag, og hun snakker og snakker mens hun smiler og røres av egne ord. At de heller ikke vil jobbe utenfor heimen slik de fleste gjør, isteden for å tråkke oppå hverandre og ta bilder av seg selv og ungene Endret 1. desember 2020 av Twistdott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 2. desember 2020 #704 Del Skrevet 2. desember 2020 17 hours ago, Trynefaktor said: Var ikke disse i USA en stund tidligere? Det var da eldstemann gikk på førstetrinn. Nå går han på tredje trinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 2. desember 2020 #705 Del Skrevet 2. desember 2020 Døgnvill skrev (7 timer siden): Det var da eldstemann gikk på førstetrinn. Nå går han på tredje trinn. Okay 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 7. desember 2020 #706 Del Skrevet 7. desember 2020 Da fikk vi også bekreftet av VG at de er med videre i neste sesong og at det filmes inne på fødestua. Det går ]{^^]*# ikke an! .... eller med de går jo tydeligvis alt an så lenge man kan tjene penger på det. Selge sine egne og barnas sjeler for litt penger. Når man tror man ikke kan bli kvalmere så blir man jaggu det. Skam dere!!!!!! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 7. desember 2020 #707 Del Skrevet 7. desember 2020 Twistdott skrev (På 1.12.2020 den 17.10): Jeg klikket meg fort gjennom instastoryen hennes i dag, og hun snakker og snakker mens hun smiler og røres av egne ord. At de heller ikke vil jobbe utenfor heimen slik de fleste gjør, isteden for å tråkke oppå hverandre og ta bilder av seg selv og ungene Vil tro dem liker livet slik dem har det nå. Vi er alle forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 7. desember 2020 #708 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Trude4 skrev (2 timer siden): Vil tro dem liker livet slik dem har det nå. Vi er alle forskjellige Heldigvis ! Takker høyere makter at de fleste ikke er som dem og eksponerer barna til de grader. Liker livet som det er nå, sier du ? De liker vel at kontoen øker i takt med eksponeringen,,. Jeg kan virkelig ikke se en positiv ting her Endret 7. desember 2020 av Twistdott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 17. desember 2020 #709 Del Skrevet 17. desember 2020 Nå har babyen fått bikini 😒😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. desember 2020 #710 Del Skrevet 17. desember 2020 silje1989 skrev (1 time siden): Nå har babyen fått bikini 😒😒 Viktig å matche mammaen 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 17. desember 2020 #711 Del Skrevet 17. desember 2020 silje1989 skrev (1 time siden): Nå har babyen fått bikini 😒😒 Har de seriøst lagt ut bilde av babyen sin i en bikini etter å ha fått hørt at det er funnet bilder av barna deres på ymse sider?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 18. desember 2020 #712 Del Skrevet 18. desember 2020 Superbobla skrev (9 timer siden): Har de seriøst lagt ut bilde av babyen sin i en bikini etter å ha fått hørt at det er funnet bilder av barna deres på ymse sider?! Jepp, instagram 😒😒 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 21. desember 2020 #713 Del Skrevet 21. desember 2020 On 12/18/2020 at 5:45 PM, 29_j said: Jeg ville selv ville slitt med dårlig samvittighet av å filme barna så mye som de gjør. Men de koooooser seg jo! Hjertehjerteregnbuehjerne. 🤦♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 22. desember 2020 #714 Del Skrevet 22. desember 2020 Tenk å ha bikini på et fem måneder gammelt barn. Fytti katta, la heller vær med den ekstreme eksponeringen av jenta og de andre ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 22. desember 2020 #715 Del Skrevet 22. desember 2020 1 hour ago, Twistdott said: Tenk å ha bikini på et fem måneder gammelt barn. Fytti katta, la heller vær med den ekstreme eksponeringen av jenta og de andre ungene. Hvorfor tenker du det er galt å ha bikini på en baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 22. desember 2020 #716 Del Skrevet 22. desember 2020 Meg.no skrev (29 minutter siden): Hvorfor tenker du det er galt å ha bikini på en baby? Hva skal en på fem måneder bruke en bikinioverdel for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 22. desember 2020 #717 Del Skrevet 22. desember 2020 18 minutter siden, Twistdott said: Hva skal en på fem måneder bruke en bikinioverdel for? Ingenting- på lik linje med hårbånd, fine kjoler, lue med dusk, armbånd etc. Det er på grunn av foreldrenes forfengelighet at barna deres kles på en bestemt måte. Barnet er jo like glad så lenge de ikke generes av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. desember 2020 #718 Del Skrevet 22. desember 2020 Den eksponeringen av barn som de holder på med, er så hinsides at jeg får helt vondt. Jeg håper de synes det er verdt det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. desember 2020 #719 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) Meg.no skrev (4 timer siden): Ingenting- på lik linje med hårbånd, fine kjoler, lue med dusk, armbånd etc. Det er på grunn av foreldrenes forfengelighet at barna deres kles på en bestemt måte. Barnet er jo like glad så lenge de ikke generes av det. Bikini er et plagg som er laget for voksne kvinner, i motsetning til fine hårbånd, lue med dusk og kjoler. Bikinier er designet for å skjule kroppsdeler en baby ikke har. Endret 22. desember 2020 av pøbelsara 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 22. desember 2020 #720 Del Skrevet 22. desember 2020 pøbelsara skrev (8 minutter siden): Bikini er et plagg som er laget for voksne kvinner, i motsetning til fine hårbånd, lue med dusk og kjoler. Bikinier er designet for å skjule kroppsdelen en baby ikke har. Amen. Du fikk sagt det jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå