Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, 29_j skrev:

Så hva er greia? Det Monica gjorde (ifølge Morten) var hårreisende og en sak de vil ta videre. Dette kunne få konsekvenser. Forstår jo at det kan det om det blir satt under en svindel sak her, noe han mener kan være tilfelle. Har hun kjøpt seg følgere for å tjene penger på sponsing via for eks coop reklame? 

Man mener vel at «influensere» får bedre betalt for oppdrag ut fra antall følgere, når du betaler for å få ett høyere antall følgere så går det på bekostning av de som har ett redelig antall følgere, som enten ikke får de «jobbene» eller får mindre betalt for samme «jobb».

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, GulleGull skrev:

Man mener vel at «influensere» får bedre betalt for oppdrag ut fra antall følgere, når du betaler for å få ett høyere antall følgere så går det på bekostning av de som har ett redelig antall følgere, som enten ikke får de «jobbene» eller får mindre betalt for samme «jobb».

Nettopp! Det kan være provisjonsbasert. «Jeg når ut til 117.000 stk - jeg burde få minst 1 kr PR følger!» ikke sant. Og så er følgerne bare bots. Uff det er så drit dårlig😲

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, silikon123 skrev:

Morten virker veldig desperat etter oppmerksomhet. han slår jo nesten nyhus på det. anklagelsene baseres kun på at de har utlandske følgere? Det er jo ikke så rart, skrev de ikke alt på engelsk før og bodde i USA? Innsikten han viser er noe alle kan se, men han sier det er hemmelig. grunnlaget er tynt. Blir flau av love Island parret, sjalu på bloggerne sikkert😂😂

Har du sett videoen? Han anklager ikke. Han sier bare at det ser veldig sketchy ut. Og det gjør det også.

Hvis du går inn på en av følgerne, er det gjerne en profil med 1-2 bilder, 1-3 følgere og så følger de 5-10.000 profiler. Hva er ekte med det? Og tror du amerikanere gidder å følge norsktalende familier på insta?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel Morten blitt «truet» av advokat til noen av de han «outet» også. Ref hans egen snap.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt at de holder på sånn... helt ærlig!! Fam Nyhus kommer jo på bloggerne også nå. Hadde de kommet så langt uten disse falske følgerne? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sacramone skrev:

Drøyt at de holder på sånn... helt ærlig!! Fam Nyhus kommer jo på bloggerne også nå. Hadde de kommet så langt uten disse falske følgerne? 

Det hadde de nok ikke.... 

Utrolig skuffende at det går an å bløffe seg frem på den måten... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, BethD skrev:

Det hadde de nok ikke.... 

Utrolig skuffende at det går an å bløffe seg frem på den måten... 

Og ikke minst skikkelig flaut egentlig .. det blir som placebo - for å bli kjendis 😅. Altså, egentlig er det ingen som vet hvem disse er, men siden de oppfører seg som kjendiser og har følgere til å backe opp påstanden sin, så tror det norske folk at de er nettopp det. Og vipps, masse cash inn via spons og nå bloggerne 🙈 

Helt og holdent tragisk!

i tillegg er det barna som skal betale prisen...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Sacramone skrev:

Og ikke minst skikkelig flaut egentlig .. det blir som placebo - for å bli kjendis 😅. Altså, egentlig er det ingen som vet hvem disse er, men siden de oppfører seg som kjendiser og har følgere til å backe opp påstanden sin, så tror det norske folk at de er nettopp det. Og vipps, masse cash inn via spons og nå bloggerne 🙈 

Helt og holdent tragisk!

i tillegg er det barna som skal betale prisen...

Ja... det er faktisk direkte flaut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener hun her? Se sitat med fet skrift. Har tatt med teksten rundt for å få med konteksten.

"Sosiale medier har åpnet nye dører. Vi er en liten familiebedrift og selv nå under jobb i Danmark med fulle dager med innspilling i både badeland, Legoland og løveparken sier eldstemann at det beste med turen var å ta bilder. Det å ta bilder er noe vi gjør om til noe gøy. Det er ingen tvang, og ikke noe de gjør alene. Vi står samlet, en ekte familie som viser gleden av nye inntrykk.

Det at mange er så skeptiske til at vi sammen tar bilder av barna er sikkert vanlig hos mange. Men hvis man tenker seg litt om, så er det vel bedre for et barn å ta bilder sammen med sin egen familie, fremfor å stå oppstilt sammen med en mann og dame som skal spille mamma og pappa? Jeg tenker at det vi driver med idag er en utvikling av markedet og noe som skaper en helt annen naturlig stemning enn hva man klarer hos familier som ikke er ekte."

Skjønner hun ikke hva diskusjonen rundt eksponeringen av barn handler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loveli skrev:

Hva mener hun her? Se sitat med fet skrift. Har tatt med teksten rundt for å få med konteksten.

"Sosiale medier har åpnet nye dører. Vi er en liten familiebedrift og selv nå under jobb i Danmark med fulle dager med innspilling i både badeland, Legoland og løveparken sier eldstemann at det beste med turen var å ta bilder. Det å ta bilder er noe vi gjør om til noe gøy. Det er ingen tvang, og ikke noe de gjør alene. Vi står samlet, en ekte familie som viser gleden av nye inntrykk.

Det at mange er så skeptiske til at vi sammen tar bilder av barna er sikkert vanlig hos mange. Men hvis man tenker seg litt om, så er det vel bedre for et barn å ta bilder sammen med sin egen familie, fremfor å stå oppstilt sammen med en mann og dame som skal spille mamma og pappa? Jeg tenker at det vi driver med idag er en utvikling av markedet og noe som skaper en helt annen naturlig stemning enn hva man klarer hos familier som ikke er ekte."

Skjønner hun ikke hva diskusjonen rundt eksponeringen av barn handler om?

Jeg er litt usikker, men det kan se ut som et evt tilfelle av barn som tar bilde (møter i studio/altså forstår dette er «fake») i en reklame. Mot å ha reklame-bilder i egen stue til alle døgnets tider?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes så det fokuseres på den lille  jenta.

Er så takknemlig for  flokken min, så er det kun bilder av jenta 

Skal på hotelltur, bare oss tre, vi har ikke hatt en natt alene bare oss tre så det blir koselig

Osv

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Orly skrev:

Hjelpes så det fokuseres på den lille  jenta.

Er så takknemlig for  flokken min, så er det kun bilder av jenta 

Skal på hotelltur, bare oss tre, vi har ikke hatt en natt alene bare oss tre så det blir koselig

Osv

Visste det kom til å bli sånn! Får håpe de tre  guttene ikke merker den voldsomme overfokusen på jenta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så episode 2 av bloggerne idag. Og det virker som monica lurer typen trill rundt. Han ville jo ikke ha barn, hvorfor går hun å blir gravid gang på gang da?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Prover91 skrev:

Jeg så episode 2 av bloggerne idag. Og det virker som monica lurer typen trill rundt. Han ville jo ikke ha barn, hvorfor går hun å blir gravid gang på gang da?

Har ikke sett episodene du snakker om men fulgte de i mnd før de ble gravide med jenta og jeg må jo si jeg tenkte mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, BethD skrev:

Har ikke sett episodene du snakker om men fulgte de i mnd før de ble gravide med jenta og jeg må jo si jeg tenkte mitt

Jeg har sett dagens episode også (episode 3), og hun herser rundt med ham. Han må inn og hente lommebok og veske, mens hun sitter pal i bilen når de skal dra til Vixen. Han fremstår som en skikkelig tøffel i slottet der hun er dronningen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Andrea89 skrev:

Jeg har sett dagens episode også (episode 3), og hun herser rundt med ham. Han må inn og hente lommebok og veske, mens hun sitter pal i bilen når de skal dra til Vixen. Han fremstår som en skikkelig tøffel i slottet der hun er dronningen.

Det er nok ikke så langt fra virkeligheten :) men virker som han syns det er helt greit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Prover91 skrev:

Hvis han overhodet ikke vil få et barn til, må han bruke prevensjon eller kutte strengen bak hennes rygg. Det var ikke noe hyggelig å se ansiktet hans når hun hadde tatt graviditetstest og de skulle se resultatet. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tough cookie skrev:

Hvis han overhodet ikke vil få et barn til, må han bruke prevensjon eller kutte strengen bak hennes rygg. Det var ikke noe hyggelig å se ansiktet hans når hun hadde tatt graviditetstest og de skulle se resultatet. 

Nei det var faktisk skikkelig kleint. Hun gråter av lykke og han står der og bare

👁👄👁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...