Gjest earlgrey Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Jeg og typen skal til Lisboa i slutten av februar og lurer på om noen har tips til hva man kan gjøre der? Alle innspill mottas med stoor takk
SunnivaOslo Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 De har en berømt trikk som dere kan ta (obs turistfelle) og mange fine og trange gater. Jeg har bare vært der 2 dager så kan ikke gi sånne spesifikke tips,men syntes det var en koselig by.
Jordbærkake34532 Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Lisboa er en ganske fin by i seg selv så anbefaler og bare ta seg en tur rundt i byen så vil du se alt fra gamle bygninger, fine parker og god mat. Er også ett ganske fint utsiktspunkt utover byen, men husker dessverre ikke hva det stedet heter. De har ganske bra uteliv, men de er ganske generøs på alkohol i drikkene (gjelder også spisesteder) så greit å ha det i tankene før man heller nedpå. Er du glad i shopping så anbefaler jeg Centro Colombo. Stort kjøpesenter med masse butikker Og ta t-bane gikk ganske lett, så lett og komme seg andre steder også
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Den gamle borgen er et must, samt Belem (og klosteret som ligger rett i nærheten). Om dere skal være der i noen dager, anbefaler jeg absolutt en dagstur til Sintra. Det er en liten landsby en time eller to med tog fra Lisboa (husker ikke helt hvor lang tid nøyaktig, men var ikke lenge). Flere borger/slott å se på, og en gammel kirke. Tror noe av det er på unesco-listen. Anonymkode: 96352...bd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå