Gå til innhold

Ris på rumpa under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tilpasser det selvfølgelig til partneren min, både mtp hvor mye hun liker, hvor hardt og etter dagsformen.

I det siste har jeg pleid å binde henne fast, også med bind for øynene, slik at hun aldri er forberedt på hva jeg gjør med henne. Rumpa (og fitta) er som regel god og rød innen vi er ferdige.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner veldig på å få "ris på rumpa"under sex, og det må kjennes! En gang spanket kjæresten min meg til orgasme helt uten sex, det var intenst og utrolig deilig!

• Liker 2
Skrevet

Nå har denne tråden virkelig tatt fyr;-)

Ris i en seksuell setting kan være forbundet med rollespill og/eller straff, men det trenger ikke det. For min del har den mer med manifestering av patriarkatet eller (seksuell) maktutøvelse.

Utenom den seksuelle sfære, har jeg ingen behov for å utvise noen form for dominans.

Tror nok alt dette er psykologiske rudimenter fra prehistorisk tid hvor rollefordelingen mellom kjønnene var annerledes, påtvunget av overlevelse i pakt med naturen (jakt og fangst).

Skrevet
1 time siden, Roci skrev:

Tenner veldig på å få "ris på rumpa"under sex, og det må kjennes! En gang spanket kjæresten min meg til orgasme helt uten sex, det var intenst og utrolig deilig!

Vi kan jo diskutere dette nærmere, du og jeg;-)

Skrevet
13 timer siden, Roci skrev:

Liker å få ris på rumpa jeg også.... :fnise:

Skrevet

Er veldig glad i å bli spanket. Godt under sex og som straff. 

Det er deilig når kjæresten gjør det uten at jeg er forberedt. F.eks ute på tur, så dytter han meg over en stein/gren og begynner å spanke meg. Kanskje han drar ned buksen og finner en kvist som brukes som pisk. Gjør ikke dette med folk rundt oss, bare så det er sagt!

Også deilig å bli lagt over fanget hans med rumpa i været mens han ser på tv og jeg blir spanket rød og øm. 

Har også måtte bli sendt ut for å finne egnete ting til å rise med. Ble da sendt ut med buttplugg og vibrerende egg i trusa. Pirrende! Kom inn våt og kåt med grener osv og ble rist deilig. 

Anonymkode: 70441...84f

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig glad i å bli spanket. Godt under sex og som straff. 

Det er deilig når kjæresten gjør det uten at jeg er forberedt. F.eks ute på tur, så dytter han meg over en stein/gren og begynner å spanke meg. Kanskje han drar ned buksen og finner en kvist som brukes som pisk. Gjør ikke dette med folk rundt oss, bare så det er sagt!

Også deilig å bli lagt over fanget hans med rumpa i været mens han ser på tv og jeg blir spanket rød og øm. 

Har også måtte bli sendt ut for å finne egnete ting til å rise med. Ble da sendt ut med buttplugg og vibrerende egg i trusa. Pirrende! Kom inn våt og kåt med grener osv og ble rist deilig. 

Anonymkode: 70441...84f

Vibrerende egg i trusa til og med.....   :laugh:

Skrevet
23 timer siden, Roci skrev:

Er det faktisk mulig?!?

Anonymkode: b46f6...fb9

• Liker 1
Skrevet

Det er jo veldig vanlig å bli klapsa litt på under sex, og jeg liker det veldig godt. Jeg tror derimot jeg ville blitt smått irritert om vi stoppa opp for at jeg skulle få ris på rumpa. Smerte for smertens skyld er ikke helt min tekopp, men i kombinasjon med andre seksuelle handlinger - som spanking eller bli holdt hardt - fungerer det veldig bra for min del. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det faktisk mulig?!?

Anonymkode: b46f6...fb9

Det er definitivt mulig, ja. Men det forutsetter nok at man - i alle fall til en viss grad - tenner på smerte. Nå skal det sies at det kun er spanking jeg tenner på, ikke andre typer (påført) smerte.

• 2 uker senere...
Skrevet
På 11.2.2018 den 21.36, duplexx skrev:

Hvis det er ordentlig straff skal det jo ikke nytes ;)

Jeg vet om mange «vanlige» jenter som syns det er helt ok. Men da ikke i full styrke. Tror man skal teste ut forsiktig, ikke alle liker det.

Ok ;)

Skrevet

Jeg holder dama i hundebånd istedetfor håret når jeg tar henne bakfra. Spanking hos oss er obligatorisk,men ikke alltid kun ifm sex. Spanker henne når hun fortjener det + innimellom når jeg plutselig får lyst.

Anonymkode: de650...3f9

• Liker 1
Skrevet

Det må være hardt nok til at dama responderer. Klemmer litt i musa, butter i mot og slike ting som gir god fart og spenning med doggie. Voff voff.

Gjest Godgammelårgang79
Skrevet

Deilig å få ris på stumpen, men liker ikke for hardt. Kunne godt tenkt meg å bli spanket litt utenom sex også:)

Skrevet

Ja, det er deilig! helst til jeg blir ganske rød og litt vondt :fnise:

Gjest Alterego666
Skrevet
På 11.2.2018 den 21.37, SlemUlv skrev:

Siden jeg er masochist, altså jeg får nytelse av smerte, bruker vi ikke smerte som straff, det vil virke mot sin hensikt ;)
Så hos oss, er spank kos :) 

Haha! Dilemmazzzz.

Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Haha! Dilemmazzzz.

er det ? 

Gjest Alterego666
Skrevet

Vi gjør det av og til. I senga, eller jeg tar partner spontant, legger henne over fanget og riser. Først bestemt men forsiktig, så med sakte økende intensitet. Holder blikkontakt og stopper når hun sier stopp. Intensiteten er sakte men sikkert på vei opp over tid. Det er en spennende og mangefasettert opplevelse for begge.

Gjest Alterego666
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

er det ? 

Ja, hvertfall i en karikert verden. En straff som oppleves som belønning. Hvis du leser min post over, ser du at jeg forstår at det ikke bare er slik.☺️

Skrevet
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Ja, hvertfall i en karikert verden. En straff som oppleves som belønning. Hvis du leser min post over, ser du at jeg forstår at det ikke bare er slik.☺️

Men det er jo derfor vi ikke bruker smerte som straff ;) hehe 
Jeg kommer aldri til å se på spanking som straff. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...