AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Jeg er lei av å være blek og "gjennomsiktig". Har rett og slett en veldig ulekker blekhet, nesten litt sykelig. I ansiktet ser man tydelig de tykke blodårene som går fra pannen og ned ved siden av øyene, de tynne blodårene under øynene synes veldig, - jeg ser alltid veldig sliten ut. I tillegg sliter jeg med atopisk eksem, og har mye røde flekker rundt omkring. Alt dette forsvinner når jeg får en brunfarge, og jeg ser bedre ut, de røde flekkene vises ikke så godt, og jeg ser opplagt ut. Mye bedre. Men eksemet har blitt verre med årene, og jeg tåler dårlig å sole meg. Får utslett, som etterhvert tørker ut og flasser. Dermed blir brunfargen veldig flekkete. Selvbruningskrem gir meg utslett, har prøvd mange forskjellige. Nå vurderer jeg betakaroten, eller noe annet som kan gi meg en litt friskere preg i ansiktet. Men jeg vet ingenting om det. Er dette noe dere kan anbefale? Min brunfarge blir alltid gylden, altså ikke rødlig. Vil betakaroten gi den samme fargen, eller vil den bli mer oransje? Noen spesielle merker som er bedre enn andre? Takk fra forfengelige meg... K26 Anonymkode: 08716...347
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Jeg har litt mørkere hudtone enn deg, og jeg fikk null effekt av betakaroten. Ble heller ikke brunere enn vanlig i solen. Jeg har inntrykk av at det virket best for de med mørkere hudtoner Anonymkode: 3137e...403
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Dra til Sverige og kjøpe solbrun tabletter. De inneholder 25mg betakaroten og andre vitaminer som er bra for huden osv. Bruk også solkremer som inneholder tan axelerator etc som gjør huden raskere brun(ikke selvbruning altså). Jeg har slitt med å få farge og solbrenthet, og har også fått solexem. Men er kvitt problemene. Har fått fin farge. Lurt å peele og skrubbe huden et par ganger i uka. Anonymkode: 858fd...68a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå