AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Matchet med en på Tinder, som ble til snap som ble til whatsapp. Vi snakket mye sammen i begynnelsen fordi han var på ferie, og han hevder selv at han har falt skikkelig for meg. Problemet er at han er vag på når vi kan treffes, og han klarer ikke å få til en daglig tlfsamtale med meg pga jobbing. I tillegg vil han at jeg skal binde meg til ham. Så jeg sa at jeg ser på meg som singel frem til vi kan treffes, og så gikk jeg på date. Jeg er en ærlig person, så jeg sa det som det var. Han ble sint, og sa at han aldri kunne stole på meg igjen. Så jeg bad ham om å slette meg på whatsapp og snap, siden jeg ikke klarte å la være å skrive. På whatsapp har jeg klart å slette ham, fordi jeg ikke husker tlfnr, men han har en snap som er enkel å huske. Det er superfrustrerende at han leser alt jeg skriver, men at han ikke svarer. Og jeg klarer ikke å la være å skrive. I går sendte jeg to snapper, og i dag en. Jeg sier til meg selv at dette er siste gangen jeg skriver, og jeg har bedt ham minst 10 ganger om å slette snappen min. Men av en eller annen grunn, så gjør han ikke det. Hovedproblemet er at uansett hva jeg skriver, så sletter han meg ikke, men fortsetter å lese. Hvorfor ikke bare slette meg hvis han ikke vil ha meg? Anonymkode: 5d092...d35
puppi Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Fint at du er med på å gjøre en egoistisk drittsekk, enda mer høy på seg selv. 1
ESFP Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 Du må blokkere ham på snap. Så må du slutte å ha dårlig samvittighet fordi han ikke er fornøyd med din oppførsel. Når han ikke har tid til å snakke med deg daglig og ikke har tid til å treffe deg har du ikke gjort noe feil ved å gå på date med en annen. Det går ikke an å forvente at man skal forplikte seg til noen man ikke har møtt enda. Du må slutte å forvente at dere skal ha en dialog og avslutte dette på en fin måte. Han har makten her ved at du fortsetter å skrive og han straffer deg ved å være taus.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Tusen takk ESFP. Jeg tar det til meg, da jeg er helt enig med deg. Slettet han på snap nå (igjen), og skal følge et annet tips jeg leste, om å skrive ned alt jeg ville si, et annet sted, og ikke sende. Tar han kontakt, vet han kriteriene. Tar han ikke kontakt, var alt løgn. Men det viktigste av alt er at jeg tilgir han og meg selv, og at for hans del, at han endrer seg med ny dame. For han får det ikke til med damene, mest sannsynlig pga drittsekkoppførsel, så de gjør ting som ikke følger hans standard. Men så klarer de vel ikke å holde seg unna, som meg, og da får han boostet selvtilliten, ved å klage over teite ekser til ny dame. Men denne gangen skal jeg klare å la være å ta kontakt. Anonymkode: 5d092...d35 1
emilie123 Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk ESFP. Jeg tar det til meg, da jeg er helt enig med deg. Slettet han på snap nå (igjen), og skal følge et annet tips jeg leste, om å skrive ned alt jeg ville si, et annet sted, og ikke sende. Tar han kontakt, vet han kriteriene. Tar han ikke kontakt, var alt løgn. Men det viktigste av alt er at jeg tilgir han og meg selv, og at for hans del, at han endrer seg med ny dame. For han får det ikke til med damene, mest sannsynlig pga drittsekkoppførsel, så de gjør ting som ikke følger hans standard. Men så klarer de vel ikke å holde seg unna, som meg, og da får han boostet selvtilliten, ved å klage over teite ekser til ny dame. Men denne gangen skal jeg klare å la være å ta kontakt. Anonymkode: 5d092...d35 Hvis han straffer deg med taushet nå så hvordan blir det hvis dere blir kjærester? Iallefall ikke bedre
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #6 Skrevet 11. februar 2018 Han høres ut som en tyrann. Dette skal jeg love deg vil utvikle seg til enda verre i et forhold. Siden han også har så problem med daglig kontakt, så kan det virke som han skjuler noe. Styr unna. Han her blinker røde varsellamper! Anonymkode: eb2fb...c39
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #7 Skrevet 11. februar 2018 Som jeg skrev tidligere, så sletter jeg han nå og unngår mer kontakt. Har vært brutalt ærlig mot ham, der jeg skriver at han aldri kommer til å ende opp med noe seriøst så lenge han oppfører seg på denne måten. Og de siste meldingene har handlet om at jeg klarer meg bra uten han, samtidig som jeg sier at jeg er villig til å gi og ta for å få dette til å fungere. Men nå er det som sagt slutt. Men han kommer aldri til å ende opp med noe seriøst på denne måten. Eksen hans var utro (go figure), og jeg ble helt sprø av disse lovnadene som ikke ble holdt, så jeg endte opp med å ha sex med elskeren min, jeg og. Han vet dette. Så jeg forklarte han at han er nødt til å endre seg for å bryte mønsteret, for han fortjener også kjærlighet, på samme måte som alle oss andre. Anonymkode: 5d092...d35 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå