skjærgårds_datter Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Jeg forventer ikke profesjonelle svar på dette. Bare godt drøfte litt 9-åringen i hus har siden torsdag hatt en intens hoste. Det er ikke mer enn 3min mellom hver host. Særlig på natta er dette nesten uutholdelig, han får nesten ikke søvn stakkar. Tenker det er søndag i dag, så kanskje greit å vente til fastlegen i morgen. Hva ville dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Andre tegn på sykdom? Feber? Almenntilstanden? Anonymkode: 7139a...35f
skjærgårds_datter Skrevet 11. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Andre tegn på sykdom? Feber? Almenntilstanden? Anonymkode: 7139a...35f Han har hatt feber som har kommet og gått. Ikke feber akkurat nå, men slapp og svak i allmenntilstanden.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Hadde kanskje ringt legevakt og hørt hva de sa Anonymkode: 7139a...35f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 3 timer siden, Stunt mamma skrev: Jeg forventer ikke profesjonelle svar på dette. Bare godt drøfte litt 9-åringen i hus har siden torsdag hatt en intens hoste. Det er ikke mer enn 3min mellom hver host. Særlig på natta er dette nesten uutholdelig, han får nesten ikke søvn stakkar. Tenker det er søndag i dag, så kanskje greit å vente til fastlegen i morgen. Hva ville dere gjort? Hvordan hosten høres ut, om hun har feber, har vært eller er forkjølet ol. er også av betydning. Men barnet ,å til lege. Er hun fullvaksinert mot Kikhoste? Kan det være kikhoste så tenk på smmitte av andre pasienter om du oppsøker lege. Anonymkode: 5cdbc...327
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå