Gå til innhold

Charles og Camillas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er heller ingen royalist, men det synes jeg ikke har noe med hvorvidt det er kvalmt at to mennesker som elsker hverandre gifter seg å gjøre uansett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

For all del, synes det er greit de gifter seg så lenge hun ikke får en betydelig tittel.

Men litt feil å si at de har vært sammen i 30 år, en del av de årene var han jo gift med Diana. Så formelt er det ikke 30 år.... hvem bryr seg :wink:

Skrevet

30 år er jo dritlenge! Synes det er hyggelig at de får gifte seg jeg, både kirka, dronninga og all verden måtte jo uttale seg før de "fikk lov". Kjipern å være nesten seksti og ikke få bestemme selv hvem kona kan være.

Murf

Skrevet

Soon Mrs S skrev:

For all del, synes det er greit de gifter seg så lenge hun ikke får en betydelig tittel.

Nå vil Camilla aldri bli dronning - men hva om hun hadde blitt det ? Mette Marit er jo kronprinsesse og vil bli dronning - hva er forskjellen ?

Gjest lillelou
Skrevet

Vel hadde Mette Marit en noe tvilsom bakgrunn, men hun hadde ikke lurket i kulissene i noenogtyve år før de kunne formalisere forholdet. Camilla tror jeg dr**er i hvilken tittel hun får, hovedsaken er at hun får nyte "the autumn years" med mannen hun elsker, i et kirkelig velsignet forhold. Jeg tror hun gir en lang dag i om hun blir prinsesse, dronning ,eller ei. I det lange løp har titler utrooolig lite å si. Tviler sterkt på at de titulerer hverandre korrekt på kammerset for å si det litt lettere vulgært....Dessuten tror jeg Charles er mer gira på å nyte resten av livet på trekkfulle skotske slott enn å bli konge... :-)

Skrevet

Og hva så - Diana hadde sine elskere hun og. Yngstesønnen er som snytt utav nesen på en av elskerne hennes.

Skrevet
Kjærligheten overvinner alt ;)

Hehe. Men seriøst. Prins Charles forhold til Lady Diana Spencer var for lengst ein bommert og Diana viste godt før ho skulle gifte seg med Charles at han og Camilla hadde noko "på gong".

Flott at folk finner kvarandre og det ser ut som sønnene til Charles og Diana liker den nye kona hans!

Jess!! Så enig så enig! (forsåvidt med alle dere som unner de bryllup og ekteskap også)

Ønsker dem all hell og lykke :):):)

Skrevet
Må si jeg syns det er litt kvalmt at de skal gifte seg.

Men igjen de fortjener jo hverandre, unner ingen andre å være sammens med noen av dem. For no folk.

:hoho::hoho::hoho::hoho: må si meg enig her ja!!!

Gjest maki...
Skrevet

Diana er helt klart ikke den engelen som pressen vil ha det til og Camilla er sikkert ikke den heksen som pressen har fått henne til å virke som.

Dette har jo ikke noe med meg å gjøre i det helle tatt. Merker det jo ikke om de gifter seg. Men jeg mener uansett det jeg mener, å synes jeg har rett til det. Akurat som dere selvfølgelig har rett til å mene det motsatte, sa bare min mening jeg :)

Skrevet
.

Men jeg mener uansett det jeg mener, å synes jeg har rett til det. Akurat som dere selvfølgelig har rett til å mene det motsatte, sa bare min mening jeg :)

Bla bla, joda, selvsagt har du rett til å mene akkurat hva du vil. Det jeg lurte på var hvorfor du mente det du gjorde. Begrunnelse, forklaring....

Kan det feks være fordi du mener noe i retning av:

De begge har vært gift før.

De ikke ser smellvakre ut?

Jeg bare lurer jeg.

Skrevet

Bla bla, joda, selvsagt har du rett til å mene akkurat hva du vil. Det jeg lurte på var hvorfor du mente det du gjorde. Begrunnelse, forklaring....

Kan det feks være fordi du mener noe i retning av:

De begge har vært gift før.

De ikke ser smellvakre ut?

Jeg bare lurer jeg.

Som jeg har sagt tidligere, utsende har ikke noe å si, jeg syns Camilla ser flott ut nå jeg.

Som jeg også har sagt de fortjener hverandre.

Det er bare noe med de to jeg syns er ekkelt, så det med bryllup syns jeg ble små kvalmt. Ikke no sånt jeg kan direkte sette fingeren på.

Det er vel kanskje det med utroskapt (ikke at diana var no bedre, bare fordi han eventuelt var utro først har ikke noe å si syns jeg... kan jo for alt jeg/vi vet være at hun var utro først men at media ikke har fått snus på det) hvis han var så forelsket i henne (camilla) før han gifta seg med Diana så burde han ha hatt litt mer ben i nesa si å sagt til morra si at det var den kvinnen han vil ha. Noe som kanskje ikke er så lett når man er prins for alt jeg vet, har aldri vært kongelig.

Det med at de begge har vært gift tidligere.

Jeg vet ikke om du har lest det jeg skrev tidligere i dag med at jeg mener at man kan gifte seg flere ganger (for å f.eks få mere rettigheter ++) men at det holder med et bryllup. (med bryllup mener jeg den ekstrem store festen og slik)

Det er jo bare min mening som jeg ikke kan presse over hode til andre, syns det er veldig fint med fri vilje. Har noen lyst til å feire det like mye andre gangen så må dem gjøre det så mye dem vil uten at jeg skal bry meg. Tanta mi skal gifte seg for 3 gang nå, regner med at det blir skikkelig bryllup, men er jo selvfølgelig bare glad på hennes veine selvom jeg syns det er litt rart.

Også som sagt tidligre, nå er jo jeg ung, sta og vet alt, så kan være jeg har en helt annen mening når jeg blir eldre.

Okey skrev veldig mye nå, men det er bare fordi at jeg vil ha frem at selvom jeg mener en ting, og syns noe kan virke rar, avstøtene osv, så betyr ikke det at jeg ønsker dem vondt. (selvom jeg syns de to fortjener hverandre, samme ulla utro mot ektefellene sine begge to.... hvis jeg har fått riktig info da at hun også var utro mot sin mann med han dere prinsen i england, kan være jeg tar feil)

Skrevet

:Nikke:

I en diskusjon skal man ikke bare hive ut påstander, påstandene skal begrunnes også. Det er god diskusjonsskikk. :)

Skrevet

Var det noen som så dokumentaren om Charles og Diana - Camilla på Discovery for noen måneder siden ? Var en del av serien "Rivaler" eller noe som gikk i fjor sent på året.

Den viste i allefall at Charles og Camilla virkelig hadde et skittent spill og at Camilla var en stor "mastermind" bak mye av dette. Jeg nevner kun dette fordi jeg mener begge to har oppført seg ganske jævlig og herset med andres liv på den måten.

Når det er sagt, så har ikke Diana vært noen engel hun heller, men slik intrigemakeri som de to ovennevnte holdt på med, tror jeg ikke hun hadde gjort.

Men, om Charles og Camilla elsker hverandre, så vær så godt med bryllup for min del. Men noen "åååh, så søtt"-sympati gir jeg dem ikke.

Nå er jeg kanskje ikke den store romantikeren heller da.....

Skrevet
Den viste i allefall at Charles og Camilla virkelig hadde et skittent spill og at Camilla var en stor "mastermind" bak mye av dette.  

vet ikke heeeelt hvor mye jeg stoler på slike dokumentarer.... samme for meg, jeg skal ikke gifte med med Charles!

Murf

Skrevet

Æh!

La nå Charles og Camilla gjøre som de vil, så lenge de er lykkelige, så er vel det det viktigste!

Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre...men synes nå det er merkelig at folk betegner det som kvalmt! :roll:

Jeg skal IKKE gifte meg med Charles, og det skal da vitterlig ingen av dere heller!!!

Skrevet

vet ikke heeeelt hvor mye jeg stoler på slike dokumentarer.... samme for meg, jeg skal ikke gifte med med Charles!

Murf

Vet du, samme for meg og. Jeg gir egentlig beng.

Menneh,- hva skal man tro på da? Ingenting?

Dette var jo tross alt fortalt av folk som stod dem nær og visste hva som foregikk. Men ikke tro på det du. Jeg tror nok ikke det var så uskyldig jeg da. Men who cares...

Skrevet

Vet du, samme for meg og. Jeg gir egentlig beng.

Menneh,- hva skal man tro på da? Ingenting?

Dette var jo tross alt fortalt av folk som stod dem nær og visste hva som foregikk. Men ikke tro på det du. Jeg tror nok ikke det var så uskyldig jeg da. Men who cares...

Folk som "står kongelige nær" (eller kjendiser generellt) har en tendens til å ljuge så det ryr - i hvert fall hvis de får betalt for en "eksklusiv" historie. Tror neppe noen andre enn de tre (fire, fem..) som var involvert vet hva som egentlig foregikk - som med forholdene til vanlige folk.

Må si min eneste reaksjon på nyheten om at de skal gifte seg var "endelig". Utover det har jeg ikke tenkt mer på det.

Men så har jeg aldri utstått Diana, da. Charles er jeg helt likegyldig til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...