Gå til innhold

Charles og Camillas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg syns det er litt kvalmt at de skal gifte seg.

Men igjen de fortjener jo hverandre, unner ingen andre å være sammens med noen av dem. For no folk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Principessa
Skrevet

:ler: he he helt enig! Syns begge virker som noen ordentlig raringer..stakkars sønnene til Diana.

men er det ikke noe som heter at like barn leker best?

Skrevet

Jeg kjenner hverken Charles eller Camilla så jeg aner ikke om hvordan de er... Men det er ganske tydelig at de er glade i hverandre siden de har hatt et "forhold" så lenge, så jeg synes det er flott at de endelig kan få gifte seg!!

Skrevet

Kvalmt? At folk som er glade i hverandre skal gifte seg, selv om de er over 50 og ikke ser ut som fotomodeller?

:roll:

Skrevet

Kvalmt? At folk som er glade i hverandre skal gifte seg, selv om de er over 50 og ikke ser ut som fotomodeller?

Jah, utsende dems hadde alt med saken å gjøre :roll:

Det er oppførsen dems som er motbydelig

Skrevet

Ja æsj så kvalmt ass! :roll:

Hadde det vært bedre at de ikke giftet seg da heller?

Skrevet

:klappe: :klappe:

Skrevet
Ja æsj så kvalmt ass! :roll:

Hadde det vært bedre at de ikke giftet seg da heller?

Syns faktisk det jeg

Skrevet

La nå dumbo få gifte seg med rottweileren :sjarmor:

Nei, seriøst, jeg synes folk som har vært sammen i mer eller mindre 30 år kan få lov og gifte seg.

Er da bare koselig at to som elsker hverandre får hverandre tilslutt :P

Skrevet

Syns faktisk det jeg

Da er det godt for dem at du ikke får bestemme da... :wink:

Skrevet

Da er det godt for dem at du ikke får bestemme da... :wink:

Det er flott for dem ja

fint for meg at jeg kan mene hva jeg vil :)

Skrevet

Jeg synes det er helt flott at de endelig får gifte seg med hverandre. Når de har holdt ut i 30 år, og fremdeles elsker hverandre, og Camilla mener hun kan overleve med dronningen til svigermor, så er det vel bare rett og rimelig at de får gifte seg. De fortjener litt lykke, de og! :-)

Skrevet

:o

Hvorfor i all verden er det kvalmt at disse to menneskene skal gifte seg????

Jeg tror jeg synes det er like kvalmt, som jeg synes det er kvalmt at du og kjæresten din skal gifte dere.

Skrevet

Syns faktisk det jeg

Maki:

Da lurer jeg på: Hvorfor synes du det hadde vært bedre om de ikke giftet seg?

Skal de gifte seg samme dato som deg eller? :sjarmor:

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg skjønner overhode ikke hva som er "kvalmt".Vel har ikke Charles taklet situasjonen oppigjennom årene på den beste og smidigste måten, men tenkt igjen på hvilken familie han har vokst opp i.Alle fortjener en sjangse til, og forhåpentligvis klarer han å få det rett denne gangen :-) .Det er også det eneste rettferdige å gjøre i forhold til Camilla,og nesten søtt å se hvor glade de to tydeligvis er i hverandre.Vær heller glad for at de får dele alderdommen enn å dømme dem på bakgrunn av hva sladderpressen skriver.Se og Hør eier ikke akkurat sannheten....

Gjest Madam Felle
Skrevet

Men igjen de fortjener jo hverandre, unner ingen andre å være sammens med noen av dem. For no folk.

Ja, for du må jo bare tro på alt som står i media du :roll:

Gjest Seleena
Skrevet

Kjærligheten overvinner alt ;)

Hehe. Men seriøst. Prins Charles forhold til Lady Diana Spencer var for lengst ein bommert og Diana viste godt før ho skulle gifte seg med Charles at han og Camilla hadde noko "på gong".

Flott at folk finner kvarandre og det ser ut som sønnene til Charles og Diana liker den nye kona hans!

Skrevet

Han burde vel ha giftet seg med henne fra begynnelsen av - det er vel der feilen ligger.

Når det gjelder elskere og elskerinner så hadde jo Diana sine hun og - ganske åpenlyst, også.

Skrevet

At de kongelige har elskere er jo ikke akkurat noe nytt... Jeg mener, se bakover på historien!

Uansett, jeg ser ikke hva som er kvalmt med at to mennesker som elsker hverandre gifter seg. Utsagnet er jo like fordomsfullt som å si at det er kvalmt at folk under 25 år gifter seg... Heldigvis mener ikke jeg at det hverken er kvalmt at Camilla og Charles gifter seg eller at det er kvalmt at folk under 25 år gifter seg. Kjærlighet er kjærlighet.

Skrevet

Jeg er ingen royalist, men disse to har tydeligvis sterke følelser som har overlevd mye negativ omtale og mye motgang. Fint for dem!

Synes ikke vi kan kritisere dem siden ingen av oss er i nærheten av å forstå hvordan de har hatt det...

Om de passer inn i kongehuset er en annen sak, men så var det det med steinkasting i glasshus og feie for egen dør.... osv... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...