AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Sliter mye med nakke og skulder problemer pga store/tunge bryst. Har fått klarsignal fra lege at jeg kan få dekt operasjon for reduksjon. Håper på å bli gravid om ett par år og lurer nå på om jeg bør vente til jeg har fått ett par barn. Synes brystene mine nå er for store, tunge og lite pene, og lurer på om jeg orker å vente flere år før en eventuelt operasjon. Erfaringer? Anonymkode: d0cc7...0d7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Hvorfor lages det nye tråder på dette temaet annehver dag, omtrent? I stedenfor å lage nye tråder så går det fint an å søke opp tråder med omfattende svar på dette spørsmålet og de er ikke gamle de trådene heller. Å forvente at folk skal sitte å bruke av sin tid på å gjenta samme infoen igjen og igjen er reflektert og direkte frekt når ts både i denne tråden, i trådene fra tidligere i uka og forrige måned m.m. ligger lett søkbare. Meg bekjent er der ikke ny relevant info utover det som alt ligger her inne, svart på hvitt. Anonymkode: 0d421...116
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå