AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Jeg har registrert meg som trumfmedlem på nettet. Det står at jeg skal skrive inn bankkontonr\kortnr. Er det nr på selve bankkortet? eller selve kontonr? Anonymkode: f457d...a3e
Eun Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har registrert meg som trumfmedlem på nettet. Det står at jeg skal skrive inn bankkontonr\kortnr. Er det nr på selve bankkortet? eller selve kontonr? Anonymkode: f457d...a3e Det kommer nok litt an på. Er det snakk om at du skal betale noe, eller at du skal få penger inn på konto? Når man skal betale noe, er det som regel snakk om kortnummer. Er det snakk om å få noe betalt inn på konto, så er det som regel snakk om komtonummer.
chouette Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 (endret) . Endret 10. februar 2018 av toothfairy
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har registrert meg som trumfmedlem på nettet. Det står at jeg skal skrive inn bankkontonr\kortnr. Er det nr på selve bankkortet? eller selve kontonr? Anonymkode: f457d...a3e Kontonummer. Det er for å kunne overføre penger til konto. Kortnummeret på 16 siffer må oppgis der du knytter kort opp til trumf abo. Anonymkode: 37b9c...906
applestories Skrevet 11. februar 2018 #5 Skrevet 11. februar 2018 Sitat Hvordan registrerer jeg mitt bankkort/bankkontonummer?Du kan oppdatere eller registrere bankkontonummer under menypunktet profil. Det er bankkontonummeret som skal registrers, ikke kortnummer. Du kan registrere to bankkontonummer per medlem og det er viktig at du står som eier av kontoen du registerer. Trumf.no 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå