Gå til innhold

Knuste drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. Jeg har litt vanskelig for å ta innover meg at interessen forsvant så plutselig og at han ikke har tatt seg bryet med å avslutte. Han kan jo bare med et enkelt klikk slette meg fra sosiale medier og aldri se meg igjen dersom han ville det.

Anonymkode: ba5e0...867

Jeg har hatt god kontakt med en som bare plutselig droppet å kommunisere mer.. Det føles som et hardt slag i magen. Vi hadde snakket om mye og vært ganske åpne. Og så plutselig forsvant han. 

Det er vanskelig å forstå, kan være at han datet en annen som han ville teste mer ut, kanskje han fikk kalde føtter, kanskje det var mye jobb som tok alt fokus.. I alle fall følte jeg meg avvist og at det var pga meg han trakk seg unna. Og det var skikkelig vondt. 

Anonymkode: 12c79...c0c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi som er over ungdomsalderen (som jeg antar også du er), må vite at dating er en måte å treffe flere potensielle partnere på. Og i datingen må man treffe flere enn i virkeligheten. Det er sånn at alle som dater er ute og leter og i samme ærend, og alle driver og vurderer hverandre opp mot andre aktuelle kandidater... Altså ganske komplisert prosess, der følelsene kan få kjørt seg.

Som jeg har skrevet tidligere i tråden: Jeg tror jeg må droppe hele nettdatingen nå pga at jeg føler jeg avvises hele tiden. Får heller flørte i andre settinger der det er naturlig...

Du har så rett. Jeg følte meg helt rar og nedstemt av nettdating og derfor slutta jeg for en god stund siden. Han her kom jeg i prat med på sosiale medier, og samtalene mellom oss utviklet seg etterhvert i en mer personlig (og romantisk) retning. Uansett hvor eller hvordan man møter noen, på nett eller i virkeligheten, må man nok dessverre ta høyde for at folk alltid har antennene ute i tilfelle noen bedre dukker opp.

Prøver å flørte i andre settinger men det er ikke like enkelt. Møter rett og slett ikke så mange aktuelle kandidater nå som jeg er i en og samme jobb hver dag. Har inntrykk av at løpet er litt "kjørt". Håper vi også lykkes en dag. Takk for svarene dine :)

Skrevet

Du har så rett. Jeg følte meg helt rar og nedstemt av nettdating og derfor slutta jeg for en god stund siden. Han her kom jeg i prat med på sosiale medier, og samtalene mellom oss utviklet seg etterhvert i en mer personlig (og romantisk) retning. Uansett hvor eller hvordan man møter noen, på nett eller i virkeligheten, må man nok dessverre ta høyde for at folk alltid har antennene ute i tilfelle noen bedre dukker opp.

Prøver å flørte i andre settinger men det er ikke like enkelt. Møter rett og slett ikke så mange aktuelle kandidater nå som jeg er i en og samme jobb hver dag. Har inntrykk av at løpet er litt "kjørt". Håper vi også lykkes en dag. Takk for svarene dine :)

Lykke til videre! 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt god kontakt med en som bare plutselig droppet å kommunisere mer.. Det føles som et hardt slag i magen. Vi hadde snakket om mye og vært ganske åpne. Og så plutselig forsvant han. 

Det er vanskelig å forstå, kan være at han datet en annen som han ville teste mer ut, kanskje han fikk kalde føtter, kanskje det var mye jobb som tok alt fokus.. I alle fall følte jeg meg avvist og at det var pga meg han trakk seg unna. Og det var skikkelig vondt. 

Det har jeg også opplevd og det er forferdelig vondt. Han jeg sikter til nå vet at jeg har slitt litt med denne typen avvisninger. Derfor syns jeg det er ekstra rart og sårende dersom han oppfører seg på samme måte. Når det er sagt vet jeg at han har en veldig krevende jobb, så kan være noe sånt også.

Håper du er over han som forsvant og at du har kommet deg videre :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til videre! 

Takk for svarene dine! Det gjorde kvelden min litt bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...