Gå til innhold

Mer sex i helgene ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som er i forhold. Har dere mer sex i helgene eller på hverdagen? Også her i huset er det mye stress på hverdagene, men paradokset er også at vi oftest har sex da. I helgene er det enten sovning på sofaen, en av oss er ute, skal tidlig opp for å rekke aktiviteter med barna, andre barn på overnatting osv ... Feriene kan være bra, men i bunn og grunn består sexlivet vårt av en kjappis (15-20 min vil jeg) en gang eller to, sent på en hverdragskveld, når vi begge egentlig vil sove, men samtidig er opptatt av å tviholde på sexlivet :)

Anonymkode: d1e3b...301

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som er i forhold. Har dere mer sex i helgene eller på hverdagen? Også her i huset er det mye stress på hverdagene, men paradokset er også at vi oftest har sex da. I helgene er det enten sovning på sofaen, en av oss er ute, skal tidlig opp for å rekke aktiviteter med barna, andre barn på overnatting osv ... Feriene kan være bra, men i bunn og grunn består sexlivet vårt av en kjappis (15-20 min vil jeg) en gang eller to, sent på en hverdragskveld, når vi begge egentlig vil sove, men samtidig er opptatt av å tviholde på sexlivet :)

Anonymkode: d1e3b...301

Her i huset har det alltid vert naturleg med sex i helgene når en er fri,og da gjerne morgen når ein er uthvilt og  opplagd.

Skrevet

Nei egentlig ikke. Vi legger oss ofte alt for sent i helgene, når vi er stuptrøtte og gjerne har halvsovet på sofaen litt allerede. Men sånn generelt har vi jevnig sex hele uka, ikke noe mer eller mindre i helgene. 

Skrevet

Vi har sex om morgenen i helgene når ungene har våknet og gått inn i TV-stuen for å se på TV. Eneste mulighet, da vi har barn i senga om natten.... vi har ogsp store barn, så å låse seg inn på badet eller soverommet ellers, tar vi ikke sjansen på. Nå har vi vært sammen så lenge, at for oss er dette greit. Hverdagen ellers med 4 barn er så hektisk at det er helt uaktuelt for meg å ha sex i hverdagen - mannen er enig :)

Anonymkode: 75857...49f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...