AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Jeg føler meg så tom og litt trist dagen etter at jeg har vært på date. (Sånn skikkelig date med kanskje overnatting). Det er ikke nødvendigvis sånn at jeg vil treffe mannen igjen, men allikevel føler jeg meg så tom. Noen andre som har det slik? Vil legge til at dette ikke er noe jeg gjør ofte, han vært ett par i det siste, men kjenner igjen følelsen fra tidligere år Anonymkode: 1f5d3...f9e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 ONS, med andre ord? Anonymkode: deca8...019
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ONS, med andre ord? Anonymkode: deca8...019 Nei, date hvor man har vært sammen mer enn noen få timer. Anonymkode: 1f5d3...f9e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, date hvor man har vært sammen mer enn noen få timer. Anonymkode: 1f5d3...f9e Kanskje du egentlig er ensom, og at dette føles sterkere når du blir alene igjen etter å ha tilbringt noen timer sammen med en mann? Anonymkode: deca8...019 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 Helt normalt å føle seg tom etterpå hvis det bare blir useriøse greier av det. Det er bare til å ikke slippe noen så tett på seg med mindre det er seriøst fra begges side. Anonymkode: 568b5...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 Hmm, jeg er ikke ensom. Jeg vet at jeg kan treffe denne mannen igjen hvis jeg vil, han er veldig interessert. Jeg vet ikke helt hva jeg føler. Men denne tomhetsfølelsen, den er ikke noe god. Anonymkode: 1f5d3...f9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå