Gå til innhold

Dusjhodet som leketøy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bruker strålen fra dusjhodet for å kose seg litt? 

Jeg har gjort det i en periode nå.. Pirrer skikkelig.. og den orgasmen jeg får da er jo helt elsk! 

Anonymkode: dbf6c...11d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjhodet er til å dusje med. Tenk på at andre enn du skal bruke dusjen.

Anonymkode: 8b19a...053

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort det i flere år. Kjempevarmt vann og kraftig stråle rett på klitoris. Da kommer jeg fort og så kjapt gjort.

Jeg gjør det heller på denne måten en slikking selv om det er godt også.

Anonymkode: cef31...d7a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dusjhodet er til å dusje med. Tenk på at andre enn du skal bruke dusjen.

Anonymkode: 8b19a...053

Dusjhodet blir bare holdt å hånden som vanlig, det er ikke borti underlivet med annet en dusjstålen. Vi vrir på dusjhodet til det blir en hard stråle og bruker vannet på klitten. Så hvorfor det skal være mer ekkelt enn at du vasker rumpa eller føttene, skjønner jeg ikke.

Det gir fantastiske orgasmer. Bruker vibrator oftere nå som jeg er voksen. Men når jeg bodde hjemme som tenåring så elsket jeg å "bade" 😉

Anonymkode: 71688...c6c

• Liker 5
Skrevet

Når dere får slike lyster må dere skru over mot kaldere vann inntil lysten gir seg.

Anonymkode: cf1fa...68d

• Liker 1
Skrevet

Jaaa... Det er så herlig.. Skal faktisk gå og gjøre det nå med en gang:)Av og til er det bedre enn vibrator..

Anonymkode: dbf6c...11d

Skrevet

Jeg har sparedusj, så det ville tatt tre timer å oppnå orgasme :ler: Så god tid har jeg sjelden. Da er det kjappere med en vibrator!

Anonymkode: 36433...22f

Skrevet

Jaa jeg elsker å bruke dusjstrålen! 

Anonymkode: f2805...a6b

Skrevet

Det er godt. Men jeg må ronke litt i tillegg for å komme. 

Anonymkode: 763a0...275

Skrevet

Hva faen???? :sjokkert:

Anonymkode: 4451c...415

Skrevet

Skrur av dusjhode og bruker strålen. Kan være lurt å bruke en fet uparfymer krem etterpå. 

Anonymkode: ab1c4...259

Skrevet

Jeg begynte med dette for sikkert 14 år siden:fnise: Jeg var en nysgjerrig liten jente som var tidlig ute med pubertet og sexlyst. Så på Sex og singelliv med Samanta og da var det gjort. Jeg savner å ha massasjefunksjon på dusjhodet.. jeg brukte også ganske varmt vann, det hendte at jeg lagde det gradvis varmere og varmere jo nærmere orgasmen jeg var👌🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...