Gå til innhold

Til dere kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir dere kvinner kåte eller får lyst til å ha sex da dere der attraktive menn i eksmepel trneingsenter eller ute? 

Anonymkode: e2d76...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig blir de det, men de blir også veldig sure av å få sånne spørsmål så nå kan du forvente deg en stor salve sarkasme og surmaga oppstøt av damer som nekter å være ærlige med deg. Enjoy :)

Anonymkode: c995b...351

• Liker 3
Skrevet

Vil ikke si jeg blir direkte kåt av å se menn på treningssenter nei. Men det er noen eyecandies der ute som man kanskje titter litt ekstra på når sjansen byr seg. 

Anonymkode: faf60...c25

• Liker 3
Skrevet

Nei, faktisk ikke. Jeg kan synes at mange er flotte og vakre, men det er langt unna å få lyst på sex. Utseendet tenner meg ikke, det må mer til!

Anonymkode: 8377c...e90

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig blir de det, men de blir også veldig sure av å få sånne spørsmål så nå kan du forvente deg en stor salve sarkasme og surmaga oppstøt av damer som nekter å være ærlige med deg. Enjoy :)

:Gjesp:

Anonymkode: f043e...374

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan syns de er kjekke. Men blir ikke kåt nei. Må mer en bare et kjekt utseende til for å få til det :) 

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, du som mann vet jo alt om hvordan vi kvinner tenker :hoho:

Anonymkode: 4d805...0f6

• Liker 6
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir dere kvinner kåte eller får lyst til å ha sex da dere der attraktive menn i eksmepel trneingsenter eller ute? 

Anonymkode: e2d76...0de

Nei

Må mer en et fint ytre til for å gjøre en kåt

• Liker 2
Skrevet

Sier som de andre. Nei, det skal mer til enn et fint ytre. Det har faktisk aldri skjedd.

Anonymkode: fc08d...b6b

• Liker 1
Skrevet

Nei? Tenner i liten grad på utseendet, personlighet og humor er derimot viktig. Liker forresten uansett ikke den bola-mannelooken. Liker pappakropp. Det betyr at han kommer til å være mer hjemme med meg og se på netflix og spise snacks enn å være på treningssenter for å tilfredsstille manneegoet.

Skrevet

Nei, men regner med at du blir det..  men ikke stirr på dem da alt for lenge da det kan oppfattes som plagsomt.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hahah ja har merket dette selv. 

"TS poster bildet av en svært attraktiv mann og spør om han er attraktiv" 

kvinner svarer han er ikke attraktiv kun for å ikke følge strømmen, for å være litt rebell, når det er ekstremt tydelig at dette var en mann som var langt langt over gjennomsnittet på skalaen på utseende. så skal de forsatt svare " meh" ...." nei ikke i det hele tatt" osv. har merket det der

hyklere

Anonymkode: 7a079...59e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

kvinner svarer han er ikke attraktiv kun for å ikke følge strømmen, for å være litt rebell, når det er ekstremt tydelig at dette var en mann som var langt langt over gjennomsnittet på skalaen på utseende. så skal de forsatt svare " meh" ...." nei ikke i det hele tatt" osv. har merket det der

hyklere

Det er stor forskjell på å synes en mann er attraktiv og å bli kåt på han. Det er en av de store forskjellene på menn og kvinner. Menn kan bli kåte av å se et bilde av en sexy dame, eller ei fin dame på treningssenteret, f.eks. For de aller fleste kvinner skal det mer til enn det rent visuelle. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

hyklere

Vi synes de er attraktive ja, men det er ikke slik at vi blir kåte sånn som menn ser et par pupper og får boner sånn som deg :hoho:

Anonymkode: 4d805...0f6

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan bli satt ut når jeg ser en veldig kjekk mann. Men nei, jeg har aldri blitt kåt. 

Anonymkode: fdc9c...739

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hyklere

Hyklere?? Javel? Ellers går det bra med deg?

Gjest Skogrose
Skrevet

Har heller aldri blitt kåt av å se en attraktiv random mann. En mann jeg er interessert i derimot ;)

Skrevet

De blir bare kåte nok til å ha forpliktelsesfri sex med dem når de blir fulle. Men den sexen betyr ingenting! Det er bare de som blir pult hardt og godt. Det er bare sex liksom! 

Mens med pappakroppen så betyr det noe! Da er det følelser involvert! Han er en gentleman. Han lytter til meg, han bruker tid og penger på meg. Han gifter seg og vi får kids. Sex? Nei det er vel ikke så ofte. Men altså, tenker menn bare på sex? Kjærlighet er mye viktigere. Dessuten er jeg lei av å ha dampende, følelsesløs sex. Det hadde jeg nok av i mine yngre dager da jeg var mer attraktiv. 

Nå er det pappakroppen og KJÆRLIGHET som gjelder 😍😍😍😍 jeg blir så kåt!!! (men har alltid en bøtte med glidemiddel liggende. Du vet, man er ikke like våt som man pleide være i sine yngre år....) 

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er pinlig mange menn som ikke evner å forstå at kvinnelig og mannlig seksualitet ofte arter seg svært forskjellig. Du og dine venner får det til å se ut som menn er det dummeste kjønnet og åpenbart ute av stand til å forstå såpass enkle ting. Kvinner forstår dette. De kan mye mer om mannlig seksualitet enn menn kan om kvinners. Du bør heller lese hva kvinnene svarer og lære av det. Det er nemlig store forskjeller på kvinner når det gjelder tenningsmønster. Menn er langt enklere skapt sånn sett.

Anonymkode: a6baf...126

• Liker 5
Skrevet

Nei. Ikke ved mindre jeg er interessert i personen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...