AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Blir dere menn kåte av å se damer trene i trneingstudio? Eller når dere bare ser damer med bh på plakater / reklamer eksempel? Ellrr blir dere bare kåte av å ha sex med dama og se på dama Anonymkode: aeae7...151
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #2 Skrevet 10. februar 2018 Ikke av plakater og reklame, men det hender jeg får sommerfugler i magen når jeg ser spreke jenter i tights på treningsstudio 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 11 minutter siden, WubWub skrev: Ikke av plakater og reklame, men det hender jeg får sommerfugler i magen når jeg ser spreke jenter i tights på treningsstudio Altså du får lyst til å pule dem? Anonymkode: aeae7...151
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså du får lyst til å pule dem? Anonymkode: aeae7...151 jepp
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 6 minutter siden, WubWub skrev: jepp For du lyst til å pule dama di/ kjæresten? Altså at du bare blir kåt generelt. eller får du lyst til å pule selve personen du ser trene? Anonymkode: aeae7...151
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For du lyst til å pule dama di/ kjæresten? Altså at du bare blir kåt generelt. eller får du lyst til å pule selve personen du ser trene? Anonymkode: aeae7...151 Jeg tenner på alle som er attraktive uansett om jeg har dame eller ikke. Tror det er ganske vanlig 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 3 minutter siden, WubWub skrev: Jeg tenner på alle som er attraktive uansett om jeg har dame eller ikke. Tror det er ganske vanlig Ja,er vanlig å tenne på nakne damer. men tenker sånn damer med klær, det visste jeg ike menn ble kåte av Anonymkode: aeae7...151
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #8 Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja,er vanlig å tenne på nakne damer. men tenker sånn damer med klær, det visste jeg ike menn ble kåte av Anonymkode: aeae7...151 Tror de fleste menn blir kåt av hu her uansett om hun har på seg klær ; https://www.instagram.com/pnkysparkles/ 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #9 Skrevet 10. februar 2018 4 minutter siden, WubWub skrev: Tror de fleste menn blir kåt av hu her uansett om hun har på seg klær ; https://www.instagram.com/pnkysparkles/ 🤔🤔 Anonymkode: aeae7...151
Hr. Aktiv Skrevet 10. februar 2018 #10 Skrevet 10. februar 2018 19 minutter siden, WubWub skrev: Tror de fleste menn blir kåt av hu her uansett om hun har på seg klær ; https://www.instagram.com/pnkysparkles/ Nei faktisk ikke. Når de ser ut som ei dukke i ansiktet så er det avtennende til meg. Da hjelper det ikke med en slank kropp. 2
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #11 Skrevet 10. februar 2018 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Nei faktisk ikke. Når de ser ut som ei dukke i ansiktet så er det avtennende til meg. Da hjelper det ikke med en slank kropp. Jeg sa de fleste menn, ikke alle menn. Hun har 123 000 følgere og de fleste er garantert gutter og de fleste er ikke der for å sette pris på klæra hennes for å si det slik. 1
Littforliten Skrevet 10. februar 2018 #12 Skrevet 10. februar 2018 Nei tenner ikke på plakater eller spreke jenter på treningsstudio. Ville kanskje gjort det hvis jeg var åpen for det, men det er jeg ikke =) tenner på dama mi både i seksuelle og ikke seksuelle settinger fordi jeg kan la tankene vandre og lar dem gjøre det. 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #14 Skrevet 10. februar 2018 3 minutter siden, Littforliten skrev: Nei tenner ikke på plakater eller spreke jenter på treningsstudio. Ville kanskje gjort det hvis jeg var åpen for det, men det er jeg ikke =) tenner på dama mi både i seksuelle og ikke seksuelle settinger fordi jeg kan la tankene vandre og lar dem gjøre det. Aww ønsket alle menn var som deg❤️ So cute Anonymkode: aeae7...151 3
Hr. Aktiv Skrevet 10. februar 2018 #16 Skrevet 10. februar 2018 48 minutter siden, WubWub skrev: Jeg sa de fleste menn, ikke alle menn. Hun har 123 000 følgere og de fleste er garantert gutter og de fleste er ikke der for å sette pris på klæra hennes for å si det slik. Er det mange menn som ikke følger henne da? 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #17 Skrevet 10. februar 2018 Er aldri på treningsstudio, men lar meg lett tenne av(jogge) damer i tights, spesielt hvis de sitter særdeles tett. Litt gjennomsiktig med string under så er jeg solgt.... Type slik... Anonymkode: ef851...86f
Jens Even Skrevet 10. februar 2018 #18 Skrevet 10. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er aldri på treningsstudio, men lar meg lett tenne av(jogge) damer i tights, spesielt hvis de sitter særdeles tett. Litt gjennomsiktig med string under så er jeg solgt.... Type slik... Anonymkode: ef851...86f Hehe, skjønner hva du mener. Kjenner tafsefanten i meg banker på døra nå ja.
WubWub Skrevet 10. februar 2018 #19 Skrevet 10. februar 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er aldri på treningsstudio, men lar meg lett tenne av(jogge) damer i tights, spesielt hvis de sitter særdeles tett. Litt gjennomsiktig med string under så er jeg solgt.... Type slik... Anonymkode: ef851...86f Mange kvinner går jo med tights som er enda mer gjennomsiktig enn det der, gjerne uten undertøy. Med mindre man er homo skal det godt gjøres og ikke få ståpikk da. På mange måter er det litt dumt at det skal bli sexfokus på treningssenter all den tid man er der for å trene. Det er jo også en av grunnene til at det er strenge regler når det kommer til kleskoden til kvinner, men de omgår dette ved å bruke gjennomsiktige tights så de allikevel får vist seg frem
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #20 Skrevet 10. februar 2018 Menn titter på andre damer selv om de har kjæreste. De finner andre attraktive og kan la tankene vandre, tror nok de er mindre kresne også enn oss kvinner. Ikke la det være et problem for deg ts, kjæresten din er sammen med deg og ønsker å være sammen med deg og han tenner på deg. Anonymkode: 4237d...e25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå