Gjest Gregor Clegane Skrevet 24. mars 2018 #1141 Del Skrevet 24. mars 2018 Viktig melding: Vi i Gregors kafe AS har gleden av å meddele at vi har åpent også i påsken. Her det det gode muligheter for et avbrekk i en ellers så festlig påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mars 2018 #1142 Del Skrevet 25. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2018 #1143 Del Skrevet 25. mars 2018 Hurra! Da kommer jeg nok innom av og til. Blir mye ordning på bakrommene denne påska, så jeg skal ta meg av alle vareleveransene, sortering, rydding og vedlikehold der. Noen som melder seg frivillig til kjøkkentjeneste og smilende omsorgsfull kundebehandling? >>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. mars 2018 #1144 Del Skrevet 26. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2018 #1145 Del Skrevet 26. mars 2018 Hver og en av stedets flotte gjester får med seg et valgfritt dekorert egg i dag. Vi har malt i ledige stunder, med tungen snorrett i munnen. Jeg har lett etter et sånn ekstra stort sjokoladepåskeegg med strø på.., men det er ikke å finne lengre. Kanskje dobbelt (eller litt til) så stort som et vanlig hønseeggstørrelse. Merkelig at eggene blir litt borte mens "påskepølser med strø på" er over alt. Jeg vil lete litt til før jeg kapitulerer og kjøper noe fra Anthon Berg; tre veldig mørke sjokoladeegg uten strø. Der er jeg sikker på at det smaker vidunderlig. Greit å ha litt godisskåler stående helt gratis på bordene i cafèen så gjester får en liten søt velkomst. Jeg kunne faktisk veldig godt ha tenkt meg å være smaker (helt særriøst altså!) hos en sjokoladefabrikk og er nok helt sikkert nokså alene om å kunne ofre meg for en god smaks skyld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2018 #1146 Del Skrevet 26. mars 2018 Tar gjerne Antons egg, jeg. Tusen takk. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2018 #1147 Del Skrevet 26. mars 2018 Du lager mye godt @Catalina Culès 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2018 #1148 Del Skrevet 26. mars 2018 " jeg fikk nemlig gå hit helt alene for å spise maten go'e og pene. jeg fikk en penge av jærri'n min for til å spise til jeg blir helt stinn. Sååeeh bring it åånn " - S.T. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mars 2018 #1149 Del Skrevet 26. mars 2018 54 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hver og en av stedets flotte gjester får med seg et valgfritt dekorert egg i dag. Vi har malt i ledige stunder, med tungen snorrett i munnen. Jeg har lett etter et sånn ekstra stort sjokoladepåskeegg med strø på.., men det er ikke å finne lengre. Kanskje dobbelt (eller litt til) så stort som et vanlig hønseeggstørrelse. Merkelig at eggene blir litt borte mens "påskepølser med strø på" er over alt. Jeg vil lete litt til før jeg kapitulerer og kjøper noe fra Anthon Berg; tre veldig mørke sjokoladeegg uten strø. Der er jeg sikker på at det smaker vidunderlig. Greit å ha litt godisskåler stående helt gratis på bordene i cafèen så gjester får en liten søt velkomst. Jeg kunne faktisk veldig godt ha tenkt meg å være smaker (helt særriøst altså!) hos en sjokoladefabrikk og er nok helt sikkert nokså alene om å kunne ofre meg for en god smaks skyld. Jeg kan hjelpe deg å smake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mars 2018 #1150 Del Skrevet 26. mars 2018 Se på det påskeegget da!!! Sjekk størrelsen i forhold til koppen, det er jo gigantisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2018 #1151 Del Skrevet 26. mars 2018 Jeg fikk lyst til å ta på det egget, Rumle. Akkurat som et kunstprosjekt og sånne må jeg alltid ta på, selv om det ikke er lov. 35 minutter siden, Jerry Lee skrev: "jeg fikk en penge av jærri'n min for til å spise til jeg blir helt stinn. Sååeeh bring it åånn " - S.T. Du må ha fått en fryktelig stor penge om den skal betale for alle godsakene som du liker aller best. 17 minutter siden, Rumle skrev: Jeg kan hjelpe deg å smake! Takk, O søster i gledens nød. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2018 #1152 Del Skrevet 26. mars 2018 16 minutter siden, Rumle skrev: Se på det påskeegget da!!! Sjekk størrelsen i forhold til koppen, det er jo gigantisk! Drit i lammelår...det der lever du på hele påska. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2018 #1153 Del Skrevet 26. mars 2018 ...kan til og med overnatte i det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2018 #1154 Del Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Du må ha fått en fryktelig stor penge om den skal betale for alle godsakene som du liker aller best. " Ja-ah en penge med 3 rundinger på. Schwær penge det vel? Hæ? " - S.T. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. mars 2018 #1155 Del Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, Jerry Lee skrev: Du lager mye godt @Catalina Culès Lyst på lammelår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2018 #1156 Del Skrevet 26. mars 2018 Joo...det er en bra start jaffal, lille venn. Holder til en god forrett. Her kommer selveste pascal med formkaker til oss... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2018 #1157 Del Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Lyst på lammelår? Ja, så klart. Nydelig mat det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2018 #1158 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Ser du gjør som meg...lar være å skrelle potetene. Jævlig bra. 😀 Endret 26. mars 2018 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. mars 2018 #1159 Del Skrevet 26. mars 2018 Dronning Maud, pudding til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. mars 2018 #1160 Del Skrevet 26. mars 2018 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Joo...det er en bra start jaffal, lille venn. Holder til en god forrett. Her kommer selveste pascal med formkaker til oss... Ok jeg melder meg frivillig til å hjelpe å smake på disse også! *uselvisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå