An0nymBruker Skrevet 17. februar 2018 #441 Del Skrevet 17. februar 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Det kan godt være! Snart kommer Rune Rudberg. Fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. februar 2018 #442 Del Skrevet 17. februar 2018 Men drit i truser og pikker. Dette er et spisested. Server oss noe fra den grillen dere skrøyt av! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. februar 2018 #443 Del Skrevet 17. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Fint Da får hun seg en trivelig stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. februar 2018 #444 Del Skrevet 17. februar 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Men drit i truser og pikker. Dette er et spisested. Server oss noe fra den grillen dere skrøyt av! Vær så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. februar 2018 #445 Del Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det kan godt være! Snart kommer Rune Rudberg. Er han Rune med her? Skal han spille for gjestene i dag? eller her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. februar 2018 #446 Del Skrevet 17. februar 2018 Her er litt ferdig grillet mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. februar 2018 #447 Del Skrevet 17. februar 2018 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: Er han Rune med her? Skal han spille for gjestene i dag? eller her? Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. februar 2018 #448 Del Skrevet 17. februar 2018 Tusen takk, Gregor og Catalina. Helt nydelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2018 #449 Del Skrevet 17. februar 2018 12 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det kan godt være! Snart kommer Rune Rudberg. Er det helt, helt sikkert? 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men drit i truser og pikker. Dette er et spisested. Server oss noe fra den grillen dere skrøyt av! For en språkbruk på en lørdag som (når en tenker litt på det) er veldig nær søndag og da skal man jaffal ikke snakke sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. februar 2018 #450 Del Skrevet 17. februar 2018 " javel jeg er nok kanskje tjukk og lat. Ikke rart med magan full av grillemat. " - S.T. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. februar 2018 #451 Del Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er det helt, helt sikkert? For en språkbruk på en lørdag som (når en tenker litt på det) er veldig nær søndag og da skal man jaffal ikke snakke sånn. Det var vel jeg og du som bringte temaet på banen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. februar 2018 #452 Del Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: For en språkbruk på en lørdag som (når en tenker litt på det) er veldig nær søndag og da skal man jaffal ikke snakke sånn. Beklager. Men dette ER et spisested. Ikke et jævla Kondomeri. Man må ta i litt for å bli hørt, veit du. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. februar 2018 #453 Del Skrevet 17. februar 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Beklager. Men dette ER et spisested. Ikke et jævla Kondomeri. Man må ta i litt for å bli hørt, veit du. Men... det var jo S. T. som begynte, ved å omtale sine balleproblemer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. februar 2018 #454 Del Skrevet 17. februar 2018 Storfiskball med tilbehør til dere som har lyst på det, værsågod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. februar 2018 #455 Del Skrevet 17. februar 2018 Grillet dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2018 #456 Del Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Storfiskball med tilbehør til dere som har lyst på det, værsågod DETTE så nydelig godt ut altså! Hvor diger er den fiskebollen siden den heter stor? 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Men... det var jo S. T. som begynte, ved å omtale sine balleproblemer Ja, og det er en helt naturlig ting å snakke om syns jeg. Akkurat som albuen og kneet. 7 minutter siden, An0nymBruker skrev: Det var vel jeg og du som bringte temaet på banen Vi får dele på det og love å aldri gjøre det mer. Slikt tilhører nattelivets andre plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. februar 2018 #457 Del Skrevet 17. februar 2018 Det der er da ikke i nærheten av FISKEBOLLER, Hoppis... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. februar 2018 #458 Del Skrevet 17. februar 2018 13 minutter siden, An0nymBruker skrev: Det var vel jeg og du som bringte temaet på banen Nettopp!! Fy og dobbeltFysjom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. februar 2018 #459 Del Skrevet 17. februar 2018 12 minutter siden, An0nymBruker skrev: Men... det var jo S. T. som begynte, ved å omtale sine balleproblemer " nå kan du gå deg bort! " - S.T. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. februar 2018 #460 Del Skrevet 17. februar 2018 " dere er så schlemmen nå så jeg ruller hjem til egen trå'.... Jeg sier takk for mat jeg fikk og overser deres prat om... ...eh..unevneligheter.. " - S.T. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå