letanglia Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Fordi menn tåler ikke sannheten. De tåler heller ikke kvinner som sier sin mening og har rett, eller hever stemmen og blir frustrerte, fordi de føler seg mindre menn av at kvinner har sterke meninger og ender opp med å le som små skolejenter i forsvarsmekanisme fordi de ikke har noe smart comeback å komme med fordi de vet at kvinnen har rett. 8
BiancaH96 Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Jeg hadde nok også ledd om en mann som var like full av seg selv slang ut av seg at han kunne få f***e hvor som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Trenger det å være noe mer enn kommentaren han ler av? Det er en idiotisk ting å si. Anonymkode: dea73...976 2
Gjest Mass Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Jeg hadde tolket den latteren som et stort forsøk på å jekke ned hennes selvtillit ala "mhm, ikke vær så sikker på det".
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Men den kvinnen er jo ikke vakker eller tiltrekkende i det heile tatt... Anonymkode: 858f6...2d2
FluffyJuggernaut Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 Grunnen for at han ler er for at hun og ektemannen til en annen i serien flørtet helt ekstremt på denne turen. Når hun ble konfrontert med oppførselen og hun ikke syns det oppførselen deres var unødvendig og litt dårlig oppførsel overfor kona hans. Da sa hun at det var ingen ting mellom dem, det var bare tull og uskyldig flørting. Hun ville ikke ha denne ektemannen, ville hun ha en mann... også ser du videre hva hun sa. Peter (mannen som ler) vet at den ektemannen har prøvd å få henne til sengs flere ganger (kom frem senere i serien), så han ler for det er både åpenlyst at de har lyst på hverandre og at han vet hun kunne fått han ektemannen om hun hadde lyst til det uten problem. Men du ville vel kanskje at vi skulle gjette oss til hvorfor han ler. Men det jeg skrev over er den virkelige grunnen. 4
Hadley Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 Han er sassy gay friend som ler av beguggen venninne. Og sassy gay menn vet godt hvor desperate hetero menn er, derfor latteren.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 Jeg bryr meg ikke Who cares? Anonymkode: e610e...38d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men den kvinnen er jo ikke vakker eller tiltrekkende i det heile tatt... Anonymkode: 858f6...2d2 Midt på treet. Men fin kropp og mye penere enn han. Anonymkode: 7a4c6...574
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 6 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Grunnen for at han ler er for at hun og ektemannen til en annen i serien flørtet helt ekstremt på denne turen. Når hun ble konfrontert med oppførselen og hun ikke syns det oppførselen deres var unødvendig og litt dårlig oppførsel overfor kona hans. Da sa hun at det var ingen ting mellom dem, det var bare tull og uskyldig flørting. Hun ville ikke ha denne ektemannen, ville hun ha en mann... også ser du videre hva hun sa. Peter (mannen som ler) vet at den ektemannen har prøvd å få henne til sengs flere ganger (kom frem senere i serien), så han ler for det er både åpenlyst at de har lyst på hverandre og at han vet hun kunne fått han ektemannen om hun hadde lyst til det uten problem. Men du ville vel kanskje at vi skulle gjette oss til hvorfor han ler. Men det jeg skrev over er den virkelige grunnen. Nei, jeg har ikke sett serien, og jeg spurte fordi jeg ikke skjønte hvorfor han lo. Takk for at du forklarte om det Anonymkode: fe4a2...cdc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Men den kvinnen er jo ikke vakker eller tiltrekkende i det heile tatt... Anonymkode: 858f6...2d2 Fullstendig enig, men det hindrer ikke at hun sikkert kan få seg kuk likevel. Stort sett holder det å bare dra papirposen over hodet og sprike. Anonymkode: 7822a...5ee
FluffyJuggernaut Skrevet 9. februar 2018 #13 Skrevet 9. februar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men den kvinnen er jo ikke vakker eller tiltrekkende i det heile tatt... Anonymkode: 858f6...2d2 Det er mange som er uenig med deg. Hun heter Kenya Moore og er tidligere Miss USA. 2
lillesky Skrevet 10. februar 2018 #14 Skrevet 10. februar 2018 Tråden er ryddet for rasistiske utsagn. /lillesky (mod) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå