AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Møtte en gutt på tinder for mange måneder siden. Vi hadde endel kontakt før vi møttes over en kaffe og hadde det veldig koselig. Møtet var kort da vi begge hadde andre avtaler etterpå. Etter dette sa vi begge (først han) at vi ville møtes igjen. Avtalte endel treff rett før jul som ble avlyst fra begge sin side pga andre ting som dukket opp. Vi har hatt mye kontakt etter jul, men ikke klart å treffes (bor i samme by). Han hadde etterhvert unnskyldning på unnskyldning for å utsette nytt treff. For noen dager siden skreiv jeg halvsure meldinger at jeg vil møtes asap og er lei av å vente. Trodde det skulle få han til å slutte med å skrive meldinger, eller få til et treff. Men neida. Han skriver masse meldinger, og nå gidder jeg knapt å svare. Jeg liker han. Men liker ikke å chatte med fremmede. Jeg skjønner ingenting. Hvis han ikke er interessert, hvorfor fortsetter han å skrive? Anonymkode: 5562f...537
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Ingen kan vite hvorfor. Vi kan sitte å gjette oss frem gjennom alle mulige muligheter, noe som faktisk er ganske mange? Bare personen selv vet svaret, Hvorfor utsette deg selv for all den grublingen? En greiere regel er nok å fortelle seg selv at personer som byr på flere skuffelser enn oppturer, enten det gjelder vennskap eller kjærlighet, om man er 10 år eller 80 år, så er det greiest å tenke at man ikke skal forstå seg ihjel på andre og sitte der skuffet av andre. Ta heller tak i deg selv og slutt å spør hvorfor, når vedkommende ikke selv orker å gi deg bedre følelser. Du har ikke andre muligheter. Anonymkode: 7851d...08f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte en gutt på tinder for mange måneder siden. Vi hadde endel kontakt før vi møttes over en kaffe og hadde det veldig koselig. Møtet var kort da vi begge hadde andre avtaler etterpå. Etter dette sa vi begge (først han) at vi ville møtes igjen. Avtalte endel treff rett før jul som ble avlyst fra begge sin side pga andre ting som dukket opp. Vi har hatt mye kontakt etter jul, men ikke klart å treffes (bor i samme by). Han hadde etterhvert unnskyldning på unnskyldning for å utsette nytt treff. For noen dager siden skreiv jeg halvsure meldinger at jeg vil møtes asap og er lei av å vente. Trodde det skulle få han til å slutte med å skrive meldinger, eller få til et treff. Men neida. Han skriver masse meldinger, og nå gidder jeg knapt å svare. Jeg liker han. Men liker ikke å chatte med fremmede. Jeg skjønner ingenting. Hvis han ikke er interessert, hvorfor fortsetter han å skrive? Anonymkode: 5562f...537 Spør rett ut om han er interessert i noe mer enn chatting. Det er så dumt at man går rundt og grubler når man har svaret der hvis man bare er litt modig. Anonymkode: ad7be...214
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte en gutt på tinder for mange måneder siden. Vi hadde endel kontakt før vi møttes over en kaffe og hadde det veldig koselig. Møtet var kort da vi begge hadde andre avtaler etterpå. Etter dette sa vi begge (først han) at vi ville møtes igjen. Avtalte endel treff rett før jul som ble avlyst fra begge sin side pga andre ting som dukket opp. Vi har hatt mye kontakt etter jul, men ikke klart å treffes (bor i samme by). Han hadde etterhvert unnskyldning på unnskyldning for å utsette nytt treff. For noen dager siden skreiv jeg halvsure meldinger at jeg vil møtes asap og er lei av å vente. Trodde det skulle få han til å slutte med å skrive meldinger, eller få til et treff. Men neida. Han skriver masse meldinger, og nå gidder jeg knapt å svare. Jeg liker han. Men liker ikke å chatte med fremmede. Jeg skjønner ingenting. Hvis han ikke er interessert, hvorfor fortsetter han å skrive? Anonymkode: 5562f...537 Det er hans oppgave å gjøre seg bedre forstått, ikke din. Anonymkode: e642d...4c3
Jentadi Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte en gutt på tinder for mange måneder siden. Vi hadde endel kontakt før vi møttes over en kaffe og hadde det veldig koselig. Møtet var kort da vi begge hadde andre avtaler etterpå. Etter dette sa vi begge (først han) at vi ville møtes igjen. Avtalte endel treff rett før jul som ble avlyst fra begge sin side pga andre ting som dukket opp. Vi har hatt mye kontakt etter jul, men ikke klart å treffes (bor i samme by). Han hadde etterhvert unnskyldning på unnskyldning for å utsette nytt treff. For noen dager siden skreiv jeg halvsure meldinger at jeg vil møtes asap og er lei av å vente. Trodde det skulle få han til å slutte med å skrive meldinger, eller få til et treff. Men neida. Han skriver masse meldinger, og nå gidder jeg knapt å svare. Jeg liker han. Men liker ikke å chatte med fremmede. Jeg skjønner ingenting. Hvis han ikke er interessert, hvorfor fortsetter han å skrive? Anonymkode: 5562f...537 Fordi han liker oppmerksomheten. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, Jentadi skrev: Fordi han liker oppmerksomheten. Ën av mange mulige hav av grunner. Og med mindre han er tilbakestående så skjønner han selv at de fleste ikke tenker noe positivt om oppførselen. Så vi kan jo bare egentlig gå ut i fra at han ikke er tilbakestående og ergo vet disse tingene selv. Svaret er derfor at han gir F det. Svar: Han bryr seg ikke. Anonymkode: e642d...4c3 1
DonaldDuck Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Ën av mange mulige hav av grunner. Og med mindre han er tilbakestående så skjønner han selv at de fleste ikke tenker noe positivt om oppførselen. Så vi kan jo bare egentlig gå ut i fra at han ikke er tilbakestående og ergo vet disse tingene selv. Svaret er derfor at han gir F det. Svar: Han bryr seg ikke. Anonymkode: e642d...4c3 En av et hav av mulige grunner 2
Jentadi Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ën av mange mulige hav av grunner. Og med mindre han er tilbakestående så skjønner han selv at de fleste ikke tenker noe positivt om oppførselen. Så vi kan jo bare egentlig gå ut i fra at han ikke er tilbakestående og ergo vet disse tingene selv. Svaret er derfor at han gir F det. Svar: Han bryr seg ikke. Anonymkode: e642d...4c3 Et hav av grunner - så fint at du har SVARET da.... 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spør rett ut om han er interessert i noe mer enn chatting. Det er så dumt at man går rundt og grubler når man har svaret der hvis man bare er litt modig. Anonymkode: ad7be...214 Han sier jo at han er interessert i å treffes, han bare prioriterer det aldri. Det er alltid noe annet, venner, jobb, sykdom, etc. Alt tyder jo på at han ikke er gira, bortsett fra masse meldinger hver dag (alltid hans initiativ nå for tiden). Jeg har egentlig lagt dette på is. Men vanskelig å ikke svare når jeg liker han. Anonymkode: 5562f...537
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå