AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Garn nå gått rundt med febersymotomer (har ikke målt temp, men merker jeg er varm/kald om hverandre) og med hodepine eller i beste fall "press" i hode i noen dager nå. Noen som har noen råd? Jeg drikker mye vann, spiser regelmessig og har ikke trent siden tirsdag (jeg trener vanligvis 5 ganger ukentlig) og bare tatt det med ro. Kan det være at jeg brygger på forkjølelse/liknende og ville du dratt til legen for dette? ☺️ Anonymkode: 28c3c...886
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Hadde ikke dratt til legen så lenge almenntilstanden er bra og du ikke har problemer med å få i deg væske du har nok noe rusk i kroppen. Ta det med ro å fortsett å drikke nok vann. Anonymkode: 5d808...210 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke dratt til legen så lenge almenntilstanden er bra og du ikke har problemer med å få i deg væske du har nok noe rusk i kroppen. Ta det med ro å fortsett å drikke nok vann. Anonymkode: 5d808...210 Takk for svar! Det er det samme jeg har tenkt hittil. Skal gjøre det👍🏼 Anonymkode: 28c3c...886
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Det er mye som går nå. Jeg er på 3 uken min med influensa så det er bare å smøre seg med tålmodighet 😷🤒🤧 Anonymkode: 7b223...bec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå