oqegic Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Hva f...skal man finne på når man sitter aleine kveld etter kveld. Har ikke samboer lenger, og har ikke venner å være med. Tv uintressant. Hva i all verden finner dere andre på? Dette livet gir ingen mening! Hjelp!
Duftavsommerregn Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Bruke tiden på deg selv ? Det gjør jeg Trene mye, komme seg ut og bruke kroppen sin. Så reise på ferier og oppleve det spesielle som bare jeg vil oppleve, uten å ta hensyn til alle andre. Det betinger at man har råd, det har jeg jo som singel nå iallefall og utnytter det for alt det er verdt. Selvfølgelig best om jeg hadde en å dele det med, men slik er det ikke nå, og hva så? Da er det å gjøre det beste ut av det hele. En ny partner kan dukke opp en dag, men det tar jeg når de kommer, men gjør det beste ut av singelivet nå ! 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Lage pannekaker og se på psykologiske thrillereAnonymkode: 188b1...bbe 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Bli kjent med folk gjennom nett. Jeg har lange og gode samtaler gjennom det og føler meg ikke ensom lengre Anonymkode: 54f0d...128 2
oqegic Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, Duftavsommerregn skrev: Bruke tiden på deg selv ? Det gjør jeg Trene mye, komme seg ut og bruke kroppen sin. Så reise på ferier og oppleve det spesielle som bare jeg vil oppleve, uten å ta hensyn til alle andre. Det betinger at man har råd, det har jeg jo som singel nå iallefall og utnytter det for alt det er verdt. Selvfølgelig best om jeg hadde en å dele det med, men slik er det ikke nå, og hva så? Da er det å gjøre det beste ut av det hele. En ny partner kan dukke opp en dag, men det tar jeg når de kommer, men gjør det beste ut av singelivet nå ! Hørst ut som du har det fint 😊 jeg får bare ikke til å kose meg alene. Og har bare deltidsjobb og huset må selges. Penger hadde løst en god del av problemene mine. Men har klart å få råd til en langweekend i spania neste uke, alene. På tur alene er egentlig greit, men alt annet blir så trist og meningsløst alene synes jeg
oqegic Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lage pannekaker og se på psykologiske thrillere Anonymkode: 188b1...bbe Film og tv er ikke noe for meg uten en armkrok 😊
oqegic Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bli kjent med folk gjennom nett. Jeg har lange og gode samtaler gjennom det og føler meg ikke ensom lengre Anonymkode: 54f0d...128 Ja, tenkt på det. Men hvor på nett da? Aner ingenting om hvor jeg finner slike sider. Tips? 😊
Duftavsommerregn Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 2 minutter siden, oqegic skrev: 1 time siden, Duftavsommerregn skrev: Bruke tiden på deg selv ? Det gjør jeg Trene mye, komme seg ut og bruke kroppen sin. Så reise på ferier og oppleve det spesielle som bare jeg vil oppleve, uten å ta hensyn til alle andre. Det betinger at man har råd, det har jeg jo som singel nå iallefall og utnytter det for alt det er verdt. Selvfølgelig best om jeg hadde en å dele det med, men slik er det ikke nå, og hva så? Da er det å gjøre det beste ut av det hele. En ny partner kan dukke opp en dag, men det tar jeg når de kommer, men gjør det beste ut av singelivet nå ! Hørst ut som du har det fint 😊 jeg får bare ikke til å kose meg alene. Og har bare deltidsjobb og huset må selges. Penger hadde løst en god del av problemene mine. Men har klart å få råd til en langweekend i spania neste uke, alene. På tur alene er egentlig greit, men alt annet blir så trist og meningsløst alene synes jeg Tur alene byr jo på muligheter også da! Du kan treffe andre mennesker du aldri ville truffet sammen med en partner. Dårlig økonomi vil selvfølgelig legge visse begrensinger, slik er det alltid. Da må man være enda mer nøye på hva man bruker pengene på. Dette endrer jo ikke noe på om man har en partner eller ikke, det vil jo bare forsterke dette enda mer om man er ensom sammen med noen man ikke passer sammen med. Og tro meg, jeg har hatt et langt ekteskap der jeg var ensom, selv om jeg hadde en partner. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 Jeg trener en del, lærer meg å lage mat, studerer, er ute i marka, går på kafe og leser. Syns det er helt OK. Jeg tenkte å begynne å reise alene også, f.eks. langhelg i Spania eller et annet land i Europa. Jeg syns det er litt stusselig og skummelt å reise alene, samtidig får jeg gjort det som bare jeg vil uten å måtte ta hensyn til andre hele tiden. Kom deg iallefal ut av sofaen Anonymkode: 45965...f92
Mariaog Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 (endret) Hva med å få deg hest? Da forsvinner ettermiddagene veldig fort når du må både trene og ri hesten, boksen må møkkes og fylles på med ny sagmug, hesten må koses med og stelles. I tillegg er det som regel en del folk i stallen du kan sosialisere litt med. Du kan eventuelt ha en på halvfor eller noe sånt hvis du har lite penger. Endret 9. februar 2018 av Mariaog
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå