AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Hei. Jeg er en 26 år gammel dame som har hatt et underlivsproblem i ca. et år. Det startet med kløe, brennende følelse, tørrhet, opphovning av klitoris (alt på utsiden). Jeg har tatt alle tester og gått på alle soppkurer. Testene sier at jeg er helt frisk, og gynekologen finner ikke noe galt. Jeg har nylig sluttet på p-piller og føler meg bedre. Jeg er ikke tørr lenger. Jeg har nå undersøkt underlivet mitt så mye i løpet av det siste året for å finne årsaken til ubehaget. Jeg har merket at på klirotis (den lille delen som stikker ut), på høyre side, har jeg en liten klump. Klumpen er litt større enn et valmuefrø. Klumpen er PÅ klitoris. Den har samme farge som klitoris. Kan si at den har samme følelse som klitoris, bare mye mer følsom (ubehagelig følsom). Jeg vet ikke om jeg har hatt den hele livet, for jeg har jo ikke studert klitoris så nøye før. Gynekologen min sa bare «oj, se der ja», og sa at siden den var rund og fin at det ikke kunne være noe farlig. Men jeg føler meg jo unormal, og når jeg i tillegg har hatt så mye ubehag blir jeg jo litt bekymret. Prøver å søke på nettet, men finner ikke noe som høres ut som mitt tilfelle. Noen som har et fornuftig svar på «klitorisklumpen»? Anonymkode: ec743...992
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Hør på gynekologen du. Hadde han/hun vært bekymret hadde de gjort noe med den. Anonymkode: fcd7d...40b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 Ts her. Den er jo ubehagelig ... Anonymkode: ec743...992
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå