Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter 4 mnd med dating har jeg gjort det offisielt på face, at jeg er i et forhold. Dette selvsagt etter at jeg hadde snakket med han om at jeg hadde tenkt til å gjøre det. Svaret mitt var "jaja..du må bare gjøre det". Men har har ikke gjort noe som helst i over 2 uker, så jeg tokk insativet.

Nå har han verken liket etter komentert heller, så dette blir bare for rart eller????? 

Anonymkode: 74fe8...eae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.. Treffes dere ansikt til ansikt? Hvor gamle er dere? Det er vel ikke farlig at han ikke har likt eller kommentert det, om dere har det fint sammen ellers.. 

Anonymkode: ab3e3...d8f

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. Treffes dere ansikt til ansikt? Hvor gamle er dere? Det er vel ikke farlig at han ikke har likt eller kommentert det, om dere har det fint sammen ellers.. 

Anonymkode: ab3e3...d8f

Vi treffes absik til ansikt ja, og vi begge er i slitten av 30- årene, og enige om noe seriøst. 

Etter som han reiser mye, og ofte borte syntes jeg det er det minste han kan gjøre.... om han ikke skammer seg eller skjuler noe altså!

Anonymkode: 74fe8...eae

Skrevet

Synes du burde roe ned litt. Livet foregår ikke på fb. Er selv i starten av 20-årene, har hatt kjæreste i 3 år. Aldri offentliggjort det noen steder. Hvorfor? Fordi livet foregår ikke på nettet. Logg av og sett heller pris på den ekte kjæresten din enn profilen hans på fb.

Anonymkode: 5bb5f...79b

• Liker 2
Skrevet

Har du gjort det sånn at det står at dere to er i et forhold? Slik at det dukker opp på hans profil også? Hvis ikke - så gjør det!
Men det er ikke normalt å like sånne ting selv tror jeg , eller kanskje, men jeg kommenterte hvertfall ikke noe på det når jeg og kjæresten gikk ut som facebook kjærester, det føler jeg blir litt sånn fjortiss "Å ja elsker deg gutten min" liksom, hva skal man kommentere.... Kommenterte såklart takk til alle som sa de var glade på våre vegne :)

menn som ikke vil vise hvem man er i forhold med på facebook skjuler noe , tenker jeg også ja.

Anonymkode: b371f...6df

Skrevet

Hva faen komenterer man på at sin egen forholdsstatus endrer seg?

Skrevet

Har vært med samme mann i årevis, har ikke lagt noe ut på facebook å kommer heller ikke til å gjøre det. Vi vet vi er sammen, våre venner og familier vet vi er sammen - hva andre vet eller ikke vet bryr vi oss ikke om. Hva er det som er så viktig med å offentliggjøre det på fb, TS? Gjelds ikke forholdet uten at det er registrert der? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Amawhatsnot skrev:

Har vært med samme mann i årevis, har ikke lagt noe ut på facebook å kommer heller ikke til å gjøre det. Vi vet vi er sammen, våre venner og familier vet vi er sammen - hva andre vet eller ikke vet bryr vi oss ikke om. Hva er det som er så viktig med å offentliggjøre det på fb, TS? Gjelds ikke forholdet uten at det er registrert der? 

Det er jo fordi så mange er opptatt av statusen sin, det må offenligjøres på fjesboka, og glansbildet opprettholdes for enhver pris. Treffer jeg en ny partner er det siste stedet jeg oppgir dette på fjesboka, det betyr null og nada faktisk. Familie og venner får vite det, og det holder lenge. På samme måte som da ekteskapet gikk rett i dass, har ikke sagt det til noen andre en nære venner og familie, og lever godt med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...