AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 trenger litt hjelp her, sluttet på ppiller for over et halvt år siden og etter det kom mensen omtrent som den pleier da jeg gikk på piller(i den pillefri perioden) har hatt varierende symptomer. Noen ganger merket jeg nesten ingen symptomer og kunne bare blø da mensen kom og andre ganger har jeg merket litt mer vondter. De siste gangene jeg har hatt mensen har de startet på forskjellige dager alt fra en søndag til en onsdag. Skjønner ikke helt dette. Vet at mensen ikke er like stabil når man ikke bruker ppiller lengre men det forvirrer meg litt. Når regner dere at første mensdag starter egentlig? for jeg pleier å få litt brun mens noen dager før den starter ordentlig, og når den kommer da blir fargen mørkere og mer blodig(sorry for detaljer her). Siste mens fikk jeg ordentlig på en mandag og denne gangen kom den ordentlig idag men nesten 4 ukers mellom. Skjønner egentlig ikke helt hvordan jeg skal regne ut syklusen min og hva som regnes som mens og ikke (føler meg passe dum her, men må høre med dere ellers går jeg til legen) Anonymkode: 1c37d...59d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå