Arcticwolf Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Jeg har akkurat starta et nytt forhold til en dame og jeg digger henne på så mange måter og sexen er bra egentlig. Men med unntak av en ting. Når jeg får orgasme kommer jeg veldig mye og ganske kraftig. I tidligere forhold så har ei syntes det blitt for mye mens de to 2 andre har digget det. Dama nu syntes det er i meste laget og mye søl. Vet at noen her syntes det er et søl og ville likt normale mengder mens noen kanskje ville likt det. Er litt bevist på dette men det er liksom ikke noe jeg kan gjøre med så jeg har jo egentlig lyst på ei dame som syntes dette er turn on. Fikk sjekka med legen og han sa det var hyperspermia men i en test så hadde jeg veldig god sædkvalitet så det var ikke noe negativt med det. Jeg produserer mye og raskt så å ha sex ihvertfall en gang om dagen er en fordel da det sprenger litt på hvis jeg går 2-3 dager uten. Men noen ganger passer ikke ting eller dama har mensen og noen damer vil kanskje ikke da og da er oral perfekt. Men så er det det med at noen damer kanskje kunne ville ha det i seg men ikke i munnen. Jeg skal ikke lyge, eksen min elsket dette og elsket å svelge men vi prater flere svelg da. Hun sa også at det var et skikkelig høydepunkt når jeg kom inni henne for da kjente hun flere av pumpene og sæden inni seg. Gidder ikke legge ut video av dette så dere skjønner hva jeg mener men jeg fant en kort snutt av noen som kommer ca like mye som meg da. Mitt spørsmål er vel... Er dette noe dere damer hadde tent veldig på eller ihvertfall syntes var en bonus eller er det bare ekkelt ? https://twitter.com/KKlKkys/status/907419111126269952
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Prøver du å lage deg en runketråd? Anonymkode: f0720...2fe 4
Arcticwolf Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2018 Hæ nei hva i.. legen min sa at ca 2-3 % har dette men i varierende grad og noen ganger kan det være negativt andre ganger ikke. Er ute etter seriøse svar 1
SlemUlv Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Hvorfor har det betydning for deg, hva andre kvinner mener ? Det er damen din som bør være fokuset ditt her. Om hun syns det er mye søl, har du vurdert å være snill og bruke kondom? Om ikke alltid, så hvertfall innimellom, så hun slipper sølet? 21
Forundret.. Skrevet 9. februar 2018 #5 Skrevet 9. februar 2018 Søl. Men nok en fordel når man prøver å få barn. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Kanskje kondom kan være en idé? Anonymkode: cba1e...ed1 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 Liker å suge og svelge jeg men lurer på om en såpass stor dose hadde blitt litt mye, men skal aldri si aldri. Anonymkode: e4ac3...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 Det blir jo sølete og lukter ofte spesielt. Kondom, eller sprut på magen av og til er å foretrekke synes jeg selv. Min eks hadde «problemet» og det rant ut av meg i timer etterpå... Blir fort lei av det. Anonymkode: 09ccc...db9 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 Ikke turn-on. Ikke i det hele tatt. Anonymkode: cfd38...200 8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 Det blir bare mas om det er så mye som du prøver å framstille det. Absolutt ingen turn on. Tror jeg hadde bedt om å bruke kondom Anonymkode: f004f...a5a 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 Haha, seriøst - det er bare menn som tror at mengder med sæd er en "gave" LOL !!!!! Sperm er no jævla søl og om kvinner kunne valgt så hadde vi tatt bort sæden utenom når vi skulle befruktes! Personlig syns jeg små mengder er helt ok, til og med litt søtt og positivt, men store mengder er ekkelt, og jeg har faktisk blitt kvalm og brekt meg, flere ganger når menn har sperma mye og jeg har sett eller kjent hvor mye det er (altså kjent det nedentil, sett det på magen min eller ut av penisen hans og på hånda mi når jeg har runka han - for ordens skyld, tar aldri sæd i munnen) Anonymkode: b4a8f...2ef 10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 Enig i at kondom er tingen om man spermer mye. Så slipper hvertfall dama å se noe til det og bli uvel. Eller som noen over skriver, at det lekker ut i timesvis fra underlivet etterpå. Anonymkode: b4a8f...2ef 4
Arcticwolf Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #13 Skrevet 9. februar 2018 Etter å ha prata med dama i dag angående dette så valgte vi å prøve at hun smakte på det og hun fikk litt sjokk. Hun har tydeligvis vært med men før som ikke smakte eller lukta godt. så hun svelget faktisk alt og likte det. Angående sølet så bruker vi nu en handuk under oss når vi har sex og det funker bra og så bruker hu bind etterpå for det som kommer ut. Hun har jo alltid likt den delen med hvordan det kjennes ut når jeg kommer. Så i bunn og grunn er jeg veldig glad nu og det er hun også. Ser ut til at hun kan like dette å se på det som en bonus.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #14 Skrevet 9. februar 2018 18 minutter siden, Arcticwolf skrev: Etter å ha prata med dama i dag angående dette så valgte vi å prøve at hun smakte på det og hun fikk litt sjokk. Hun har tydeligvis vært med men før som ikke smakte eller lukta godt. så hun svelget faktisk alt og likte det. Angående sølet så bruker vi nu en handuk under oss når vi har sex og det funker bra og så bruker hu bind etterpå for det som kommer ut. Hun har jo alltid likt den delen med hvordan det kjennes ut når jeg kommer. Så i bunn og grunn er jeg veldig glad nu og det er hun også. Ser ut til at hun kan like dette å se på det som en bonus. Jadda.... Anonymkode: f004f...a5a 11
Rotemor Skrevet 9. februar 2018 #15 Skrevet 9. februar 2018 19 minutter siden, Arcticwolf skrev: Etter å ha prata med dama i dag angående dette så valgte vi å prøve at hun smakte på det og hun fikk litt sjokk. Hun har tydeligvis vært med men før som ikke smakte eller lukta godt. så hun svelget faktisk alt og likte det. Angående sølet så bruker vi nu en handuk under oss når vi har sex og det funker bra og så bruker hu bind etterpå for det som kommer ut. Hun har jo alltid likt den delen med hvordan det kjennes ut når jeg kommer. Så i bunn og grunn er jeg veldig glad nu og det er hun også. Ser ut til at hun kan like dette å se på det som en bonus. Øh... Bonus er det IKKE!!!! Hun trøster deg og vil finne løsninger for dere... Du må ikke lure seg selv her. INGEN liker å gå med bind etterpå å kjenne at det renner i evig tid. Svært, svært, SVÆRT få kvinner liker mengder av sæd.... Fakta! Det får være grenser for naivitet! 11
Kragebein Skrevet 9. februar 2018 #16 Skrevet 9. februar 2018 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer og brukerdebatt. Kragebein, mod
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. februar 2018 #17 Skrevet 9. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir jo sølete og lukter ofte spesielt. Kondom, eller sprut på magen av og til er å foretrekke synes jeg selv. Min eks hadde «problemet» og det rant ut av meg i timer etterpå... Blir fort lei av det. Anonymkode: 09ccc...db9 Mulig jeg bare er totalt uvitende her (jeg har bare ligget med noen få menn), men er det ikke vanlig at det renner ut en god stund etterpå? Tror ikke det betyr at mannen lager en unormalt stor dose. Det blir jo sprøytet ganske godt oppi vagina, så det er jo naturlig at det tar litt tid før det renner ut igjen.
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2018 #18 Skrevet 9. februar 2018 Registrerer nok en gang at kvinner heller egentlig vil på shopping istedet for å ha sex med en mann, fordi det er sånn søl.
Rotemor Skrevet 9. februar 2018 #19 Skrevet 9. februar 2018 17 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Mulig jeg bare er totalt uvitende her (jeg har bare ligget med noen få menn), men er det ikke vanlig at det renner ut en god stund etterpå? Tror ikke det betyr at mannen lager en unormalt stor dose. Det blir jo sprøytet ganske godt oppi vagina, så det er jo naturlig at det tar litt tid før det renner ut igjen. Så du filmen? 4
Kragebein Skrevet 9. februar 2018 #20 Skrevet 9. februar 2018 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Minner om at dette skal tas på PM eller på ris & ros. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå