Gå til innhold

Opplevde no ekkelt Istad!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La barnet mitt på snart 4 år i senga min. 5 min etter jeg gikk ut hyylte hun på mamma (hun sov da jeg gikk ut). Hun prater til meg som om hun er lysvåken og spør hvorfor jeg satt i senga hennes (står ved siden av min), og hvorfor jeg tok dyna ned og tok henne på armen😓 Hun viste meg liksom hvordan jeg tok henne på armen...

 5 min senere sov hun igjen.. Bodd her 7 mnd og aldri opplevd noe overnaturlig men jeg lot lyset stå på der inne nå. Har en liten leilighet på 50 kvm, lite areal å spøke på😂 Noen som har opplevd lignende? Jeg har nok sett for mye på Åndenes makt. Hilsen teite mamma 

Anonymkode: c35e8...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min snakket om «mannen» som brukte å stå ved sengen hans og se på han om natten. «Noen ganger setter han seg ned på senga mi også.» Han var i samme alder. Forhåpentligvis mye som skjer med små barne-hjerner i denne alderen som er årsaken. 😅

Anonymkode: c395b...4b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den alderen blander ofte barn fantasi med virkeligheten. Eller så har hun drømt.

Anonymkode: 11e3b...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min snakker om at katten vår kommer på besøk til han iblant , men saken er at den har vært død i et år, så det er nok nabokatta han har sett , fordi den er kjent for å snike seg inn i hus og ta seg til rette!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for barnas skyld at dere ikke fornekter synene demmes, for for dem så er de ekte...

Anonymkode: 6f3ac...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, noen av oss tror at slike syn er av hjelperene deres. Ikke skrem dem eller si at det er tull. 

Anonymkode: c2daf...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min snakket om «mannen» som brukte å stå ved sengen hans og se på han om natten. «Noen ganger setter han seg ned på senga mi også.» Han var i samme alder. Forhåpentligvis mye som skjer med små barne-hjerner i denne alderen som er årsaken. 😅

Anonymkode: c395b...4b1

Samme her. Sønnen min pleide under noen måneder da han var rundt 4 år flere ganger spørre om hva "den der mannen" i huset vårt egentlig ville og hvorfor han var der. Jeg svarte at jeg ikke visste hva han ville men at han helt sikkert var snill :) Var litt skummelt første gangen når sønnen stod i stuen og stirret intenst og spurte hva mannen som sto bak meg ville :P

Anonymkode: f642a...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, noen av oss tror at slike syn er av hjelperene deres. Ikke skrem dem eller si at det er tull. 

Anonymkode: c2daf...f0b

Jeg sa ikke det. For å ikke skremme henne sa jeg unnskyld for at "jeg vekte henne". 

Anonymkode: c35e8...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare ta det med ro. Det er ikke et spøkelse. Hun har vært mellom søvn og våken tilstand og når man er det, er det stor sannsynlighet for virkelighetstro drømmer eller hallusinasjoner

Anonymkode: 02b02...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...