Gå til innhold

Det fins ingen stygge kvinner, bare late kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har merket noe og egentlig hvor heldige kvinner er. Det fins ingen stygge kvinner, bare late kvinner. Det jeg mener med det er at alle kvinner kan være tiltrekkende om de holder seg tynn/normalvektig, vasker seg og slikt. 

Det er litt verre for meg, som er nødt til å endre hele følelsesspekteret mitt for å bli attraktiv for kvinner og å få utdanning som gir en god jobb.

Anonymkode: 1ba47...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg. 

Anonymkode: fab4b...656

Ikke sant! :)

Anonymkode: 1ba47...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare man vasker seg og har en normal BMI så kommer sjølvaste drømmeprinsen rekende på ei fjøl.  Garantert!  :sjokkbla: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer, er ti ganger verre for menn.

Anonymkode: a6d5c...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

 Det jeg mener med det er at alle kvinner kan være tiltrekkende om de holder seg tynn/normalvektig, vasker seg og slikt. 

Anonymkode: 1ba47...e1b

Det  er omvendt. Det er såpass mange menn som ikke tar vare på kroppen sin at man menn kan dra damer bare de ikke lukter svette. 

De fleste kvinner derimot bryr seg såpass mye om kroppen sin og hvordan de ser ut at man må gjøre mye arbeid for å stikke seg positivt ut, men mindre man er svært heldig med genene. 

Anonymkode: f4a31...159

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Selvsagt finnes det stygge kvinner akkurat som det finnes stygge menn.

 

Selvsagt det er svært få kvinner og menn som kan omtales som direkte stygge. De fleste mennesker ser gjennomsnittlige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Du kan ihvertfall med fordel endre på holdningene dine. Og vi syns sjelden at menn som har den offer-mentaliteten er særlig tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det  er omvendt. Det er såpass mange menn som ikke tar vare på kroppen sin at man menn kan dra damer bare de ikke lukter svette. 

De fleste kvinner derimot bryr seg såpass mye om kroppen sin og hvordan de ser ut at man må gjøre mye arbeid for å stikke seg positivt ut, men mindre man er svært heldig med genene. 

Anonymkode: f4a31...159

Feil.

Anonymkode: a6d5c...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har merket noe og egentlig hvor heldige kvinner er. Det fins ingen stygge kvinner, bare late kvinner. Det jeg mener med det er at alle kvinner kan være tiltrekkende om de holder seg tynn/normalvektig, vasker seg og slikt. 

Det er litt verre for meg, som er nødt til å endre hele følelsesspekteret mitt for å bli attraktiv for kvinner og å få utdanning som gir en god jobb.

Anonymkode: 1ba47...e1b

Dersom man ikke har vært helt heldig med utseendet fra naturens side, så kan man med grei kjøpekraft gjøre noe med det. Med utgangspunkt i hvor relativt "rik" man er her til lands sammenliknet folk i Balkan, Asia, Midtøsten, Afrika, så stemmer det du sier ganske godt. Bare se på alle jentene/damene med ande-lepper og rejusterte byster og rumper. 

Anonymkode: ef7b9...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener: menn står jo linet opp utenfor døra til alle kvinner når de våkner om morgen der de må brøyte seg frem for å komme seg på jobb. :ironi:

Anonymkode: 37131...fa9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det ikke finnes spesielt mange stygge kvinner. Nesten alle kvinner kan se pene ut med litt hjelp. Menn derimot...der finnes det mange som rett og slett er stygge. Flaks for dem at kvinner er interessert i mer enn utseende

Anonymkode: 70981...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh...? Er det mulig å lage dette til et tema? Tilbake, tilbake folkens... slette tema! Trådstarter: spole tilbake og start på nytt. Eventuelt gå ut og ta deg en bolle. En kopp kaffe. Les avisa og strekk på tærne.

Anonymkode: 9a53b...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...