Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor gidder ikke sørkoreanerne å se på OL? Utrolig kjip og laber stemning inne på arenaene... 

Da ser du på feil øvelser. Skøyteløpene på kortbanen idag hadde stinn brakke (12000) og kjempestemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter Mowinkels sølv i natt er vi opp i totalt 30 medaljer og vi har nådd Olympiatoppens mål :nori:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sterke svensker på damesiden og Sundby på herresiden, så blir det nok null gull. Men minst ett sølv er jeg helt sikker på det blir på en av sprintstafettene. 

Anonymkode: 8b9d9...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herreguuud - her hadde jeg forventninger om gull gitt :dany:

 

Men gøy at USA tar gullet foran svenskene....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trollmora skrev:

Å herreguuud - her hadde jeg forventninger om gull gitt :dany:

 

Men gøy at USA tar gullet foran svenskene....

Jeg og, men gøy for USA å slå Sverige. 3 plass på oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LeilaS skrev:

Jeg og, men gøy for USA å slå Sverige. 3 plass på oss

Da får vi håpe Sundby er rett mann på rett plass i dag og at gutta faktisk bringer edlere metall til statistikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ventet for Norge, men overraskende og kjempeartig og at Sambandsstatene vant. Alltid moro når "nye" lykkes i stedet for de som allerede har vunnet (altfor) mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste er Sundby tatt ut i sprinten egentlig! Burde heller spurt om Hegle-Svendsen ville tatt en crossover og gått langrenn i dag :kjefte:

 

Anonymkode: 5d2bd...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, GauteS skrev:

Som ventet for Norge, men overraskende og kjempeartig og at Sambandsstatene vant. Alltid moro når "nye" lykkes i stedet for de som allerede har vunnet (altfor) mye.

Den filosofien der er den dummeste jeg hører. Hvorfor skal ikke folk som har vunnet, få lov til å vinne igjen? Det er jo ikke akkurat som om at de får seieren kun fordi de alltid har gjort det. Det ligger jo sinnsykt mye hardt arbeid til grunne for alle de førsteplassene, og jeg syns egentlig det er mye mer imponerende med en utøver som holder seg på topp år etter år, selv om det kommer nytt og yngre blod med hvert år. 

Men det verste er at de fleste med denne meningen, er de samme som klager når Marit Bjørgen IKKE klarer å komme på pallen.

Anonymkode: 24e70...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i huleste er Sundby tatt ut i sprinten egentlig! Burde heller spurt om Hegle-Svendsen ville tatt en crossover og gått langrenn i dag :kjefte:

 

Anonymkode: 5d2bd...76c

Tror han overrasker deg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den filosofien der er den dummeste jeg hører. Hvorfor skal ikke folk som har vunnet, få lov til å vinne igjen? Det er jo ikke akkurat som om at de får seieren kun fordi de alltid har gjort det. Det ligger jo sinnsykt mye hardt arbeid til grunne for alle de førsteplassene, og jeg syns egentlig det er mye mer imponerende med en utøver som holder seg på topp år etter år, selv om det kommer nytt og yngre blod med hvert år. 

Men det verste er at de fleste med denne meningen, er de samme som klager når Marit Bjørgen IKKE klarer å komme på pallen.

Anonymkode: 24e70...29a

Jeg hadde ikke den filosofien, bare rett og slett ikke unnet Sverige gullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Trollmora skrev:

Jeg hadde ikke den filosofien, bare rett og slett ikke unnet Sverige gullet.

Beklager!!! Siterte feil innlegg!!!

Anonymkode: 24e70...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Trollmora skrev:

Jeg hadde ikke den filosofien, bare rett og slett ikke unnet Sverige gullet.

Nei, siterte ikke feil, ble bare litt forvirra midt i sprinten over hvem som svarte meg!😵 Trodde jeg hadde sitert deg, og ikke GauteS.

Anonymkode: 24e70...29a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg og, men gøy for USA å slå Sverige. 3 plass på oss

Hehe, enig! Etter Stina Nilssons oppførsel i løypen, så unnet jeg virkelig ikke svenskene gullet. Det er faktisk tredje gang jeg har sett henne ødelegge for andre under et mesterskap, fordi hun plutselig går så hektisk og ukontrollert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...