Snuppah00 Skrevet 17. februar 2018 #301 Skrevet 17. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pris. NRK sender ikke reklame og har dermed ingen reklameinntekter å bruke. Eurosport derimot. Kommentatorene er dårlige fordi det er brukt lite penger på billig arbeidskraft. Heller enn arbeidskraft med kvalitet. Noe som er ironisk, med tanke på at det er Eurosport vi snakker om her. Anonymkode: 7a1dc...ea1 Ok, håper de forbedrer seg til neste gang. Dårlige kommentatorer og for mye reklame. Skjønner de må sende reklame, men fint om de ikke sender reklame midt i renna
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #302 Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, Snuppah00 skrev: Ok, håper de forbedrer seg til neste gang. Dårlige kommentatorer og for mye reklame. Skjønner de må sende reklame, men fint om de ikke sender reklame midt i renna "Det blir 50,000 for en normal spot innimellom programmene, eller 250,000 for en spot midt under den mest spennende perioden i OL, da flest ser på". Noe slikt. På den måten tjener de inn pengene de bruker på å sende OL. Enten kan vi betale lisens til en virksomhet som gjør at vi slipper reklame, som skaper kvalitet uten å være avhengige av en masse ekstrainntekter, eller så kan vi være avhengige virksomheter med reklame midt i sendingene, som Eurosport f.eks. Eurosport (og TVN) vet at det er mange seere uavhengig av kvaliteten på kommentatorene. De bryr seg ikke. NRK, derimot, bryr seg. De er avhengige av at folk betaler lisens, og jo mer fornøyde folk er, jo flere betaler den med glede. Anonymkode: 7a1dc...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #303 Skrevet 17. februar 2018 10 minutter siden, Snuppah00 skrev: Slutt å hver så negativ og hver heller glad når vi fakrisk vinner Bare ignorer ham. Han ønsker bare å provosere med kvinnehatet sitt (prøver alt for hardt da, så det funker dårlig ), og alt han vil er å få motsvar. Anonymkode: f2929...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #304 Skrevet 17. februar 2018 Bronsje! Alltid gøy når Norge tar medalje Anonymkode: 62869...4b1 2
Leifern Skrevet 17. februar 2018 #305 Skrevet 17. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bronsje! Alltid gøy når Norge tar medalje Anonymkode: 62869...4b1 Bronse er ikke annet enn en latterlig trøstepremie. I det første OL i 1896 var det kun de to beste som fikk medalje. Slik burde det vært fremdeles. Gull er best, sølv er nederlag, bronse er flott og fjerdeplass er "forsmedelig". Noe unaturlig over det hele.
Leifern Skrevet 17. februar 2018 #306 Skrevet 17. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper dette blir siste gang OL blir sendt på TV Norge\Eurosport. Anonymkode: 886f5...70a Ja, må la NRK ta over igjen, NRK som f.eks. viste Aamodt sitt gulløp i OL i 2006 i opptak lenge etterpå, og lot som om det var direkte. https://www.ba.no/vinter-ol/nrk-sendte-gullopet-i-opptak/s/1-41-1962447 NRK har gjort utallige tabber opp gjennom, og ville nok fortsatt med det om de hadde hatt rettighetene fremdeles.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #307 Skrevet 17. februar 2018 Blir enkelte av dere aldri fornøyd? Jeg hører så mye tullprat rundt Norges innsats i OL og andre mesterskap. Noen godtar intet mindre enn gull, mens andre presterer å klage på at vi vinner for mye! Jeg har hørt flere som har klart å trykke ut av seg at "det er så kjedelig når Norge vinner alt", for så å klage når noen plutselig taper. Vi har noen fantastiske idrettsutøvere i dette landet, som legger hele seg i jobben de gjør. Det å redusere en sølv- og bronsemedalje, som har krevd så hardt arbeid, til første og andre taper, er nokså respektløst. Hvorfor kaller vi det da "dobbelt norsk" og "trippelt norsk", når det kun er nordmenn på pallen? Det antyder jo at det er flere ting å vinne enn gull. Og ikke gidd å skrive slikt bare for å hisse opp folk. Jeg syns OL og vintersport er så gøy og spennende, og ønsker bare å diskutere det med andre likesinnede. Er alt dette tåpelige taper-pratet nødvendig? Anonymkode: 24e70...29a 2
Leifern Skrevet 17. februar 2018 #308 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir enkelte av dere aldri fornøyd? Jeg hører så mye tullprat rundt Norges innsats i OL og andre mesterskap. Noen godtar intet mindre enn gull, mens andre presterer å klage på at vi vinner for mye! Jeg har hørt flere som har klart å trykke ut av seg at "det er så kjedelig når Norge vinner alt", for så å klage når noen plutselig taper. Vi har noen fantastiske idrettsutøvere i dette landet, som legger hele seg i jobben de gjør. Det å redusere en sølv- og bronsemedalje, som har krevd så hardt arbeid, til første og andre taper, er nokså respektløst. Hvorfor kaller vi det da "dobbelt norsk" og "trippelt norsk", når det kun er nordmenn på pallen? Det antyder jo at det er flere ting å vinne enn gull. Og ikke gidd å skrive slikt bare for å hisse opp folk. Jeg syns OL og vintersport er så gøy og spennende, og ønsker bare å diskutere det med andre likesinnede. Er alt dette tåpelige taper-pratet nødvendig? Anonymkode: 24e70...29a Om du siktet til mitt innlegg, så kan jeg alltids ta frem teskjeene og forklare det nærmere: Om man spurter om gullet, og taper, så ender man opp med sølv, og alle blir skuffet. Om man spurter om sølvet, og taper, så ender man opp med bronse, men ingen bryr seg, bronse er omtrent like bra. Om man spurter om bronsen, og taper, så ender man opp med den forsmedelige fjerdeplassen, og alle blir skuffet. Hvorfor er kampen om sølvet så lite viktig? Hadde det ikke vært bedre med gull til førsteplassen, sølv til nummer to, og ingen medalje til nummer tre? Da ville ikke andreplass vært like ille, ei heller ville det vært noe spesielt dårlig å bli nummer fire.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #309 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, Leifern skrev: Om du siktet til mitt innlegg, så kan jeg alltids ta frem teskjeene og forklare det nærmere: Om man spurter om gullet, og taper, så ender man opp med sølv, og alle blir skuffet. Om man spurter om sølvet, og taper, så ender man opp med bronse, men ingen bryr seg, bronse er omtrent like bra. Om man spurter om bronsen, og taper, så ender man opp med den forsmedelige fjerdeplassen, og alle blir skuffet. Hvorfor er kampen om sølvet så lite viktig? Hadde det ikke vært bedre med gull til førsteplassen, sølv til nummer to, og ingen medalje til nummer tre? Da ville ikke andreplass vært like ille, ei heller ville det vært noe spesielt dårlig å bli nummer fire. Du er bare en i mengden av folk i denne tråden som klager når nordmenn tar sølv og bronse. Og dersom du mener kampen om sølvet ikke er viktig i OL, så kan du umulig se mye på vintersport. Når gledestårene spretter hos både kvinner og menn over sølv og bronse, hvem er dere til å avskrive den gleden som uberettiget jubel? Dessuten er medaljene også et poengsystem, det er en grunn til at det er på den måten det er. Anonymkode: 24e70...29a 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #310 Skrevet 17. februar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når gledestårene spretter hos både kvinner og menn over sølv og bronse, hvem er dere til å avskrive den gleden som uberettiget jubel? Anonymkode: 24e70...29a Menn gråter ikke. Anonymkode: 7a1dc...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #311 Skrevet 17. februar 2018 OL har stor verdi mentalt for de verdiløse internetterne hvis liv har vært en uendelig rekke av tap. Endelig fins det noen andre som også kan kalles tapere og rakkes ned på! Faktisk dusinvis i nesten hver eneste øvelse. Egen suksess er helt uaktuelt for disse tilkortkommerne, men andres uhell er heller ikke å forakte. Anonymkode: d55d0...683
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #312 Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn gråter ikke. Anonymkode: 7a1dc...ea1 Anonymkode: 24e70...29a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #313 Skrevet 18. februar 2018 Vi har nesten ikke vunnet noen medaljer. Noen personer har til og med gjort det så dårlig at jeg ville kalt de Norges skam! Jeg skjønner ikke hvorfor vi har sendt så mange tapere til OL? Anonymkode: 3e69d...602
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #314 Skrevet 18. februar 2018 Noen som ser på freeski nå, med blant annet Bråten? Anonymkode: 8b9d9...b95
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #315 Skrevet 18. februar 2018 Ev freestyle med Braaten. Anonymkode: 8b9d9...b95 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #316 Skrevet 18. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har nesten ikke vunnet noen medaljer. Noen personer har til og med gjort det så dårlig at jeg ville kalt de Norges skam! Jeg skjønner ikke hvorfor vi har sendt så mange tapere til OL? Anonymkode: 3e69d...602 Vi har per akkurat nå flest medaljer av alle, inkludert åtte gull, som er ett bak Tysklands ni. Anonymkode: f2929...9a3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #317 Skrevet 18. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ev freestyle med Braaten. Anonymkode: 8b9d9...b95 Jeg så, og det var nesten så han opphevet de fysiske lovene! Hvordan i all verden han får til å krysse skiene slik og holde de krysset, forså å plutselig lande med begge skiene helt rett, det skjønner jeg bare ikke. Men wow, for et løp! Virkelig i verdensklasse! Feiringen var han vel unt! For en fyr! Anonymkode: 3e69d...602 2
Gjest chisandra Skrevet 18. februar 2018 #318 Skrevet 18. februar 2018 2 gull og 1 sølv før kl. 9 en søndag morgen 🥇🥇🥈
Leifern Skrevet 18. februar 2018 #319 Skrevet 18. februar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er bare en i mengden av folk i denne tråden som klager når nordmenn tar sølv og bronse. Og dersom du mener kampen om sølvet ikke er viktig i OL, så kan du umulig se mye på vintersport. Når gledestårene spretter hos både kvinner og menn over sølv og bronse, hvem er dere til å avskrive den gleden som uberettiget jubel? Dessuten er medaljene også et poengsystem, det er en grunn til at det er på den måten det er. Anonymkode: 24e70...29a Du skjønner det fremdeles ikke. Jeg har ikke klaget når nordmenn tar sølv og bronse, det er noe helt annet jeg sikter til. Poenget mitt er at om man taper sølvet og får bronse i stedet, så bryr man seg ikke, og det liker jeg ikke. Sverre Lunde Pedersen tapte sølvet med to tusendeler på 5000 meter skøyter, og fikk bronse. Smilte nøyaktig like bredt. Hadde han tapt gullet eller bronsen med to tusendeler ville det vært en av hans sureste opplevelser i karrieren.
Sitronmelis Skrevet 18. februar 2018 #320 Skrevet 18. februar 2018 Herregud dere som sutrer så i denne tråden om at Norge ikke har mange medaljer og at det ikke er bra å vinne sølv/bronse og at Norge har mange tapere osv, pell dere vekk! For noen misunnelige grinebitere dere er. Var det tøft å ikke oppnå suksess kanskje? Synd for deg. Hadde det vært OL for grinebitere derimot hadde dere vunnet lett! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå