AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Det ser på en måte ut som en liten istapp. Den stikker ut ca en cm nederst i skjeden/åpningen. Den har ingen funksjon, den er bare der. Den er heller ikke vond. Er litt vanskelig å beskrive. Er det noen som vet hva det er, eller har noe lignende selv? Anonymkode: da0c1...383
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du født? Anonymkode: 88012...41d Nei. Anonymkode: da0c1...383
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Jeg har slik, gynekologen min forsikret meg om at det er helt normalt. Anonymkode: 56449...acd
Gjest Bøff Eløff Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Er det ikke bare en hudfold da? Kvinner har flust av slike.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Datteren min har noe sånt. Hun har hatt siden hun ble født. Ser ut som en ørliten hudfold utenfor skjedeåpningen mot anus. Jeg tok henne til lege med det da hun var 6-7 mnd, der så de at babyer har en "søm" mellom rompeballene, på samme måte som under nesa, der lukkes det sammen under fosterstadiet. Det kan skje ørsmå feil her, og at de kan fjerne om det er til plage. Men det ser det ikke ut til å være. Anonymkode: a24ef...006
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå