AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Hva er det som gjør at godt voksne menn gjør ALT "for å få noe" på en dame? Er det en spesiell type menn eller? De gir komplimanger, holder på med futurefaking, er veldig sjarmerende og "på," og så er alt "tomme ord"? Jeg mener det lønner seg å være ærlig, eks: " ønsker en elskerinne, men ikke noe mer"... er det så vanskelig for godt voksne menn? Når du i tillegg etter noen mnd gir de en aneldning ( har ikke vært sex ) til og avslutte på en "fair" måte, men neida, de bare fortsetter, er ikke måte på hvor godt de liker deg, bare tomme ord, en form for manipulasjon. Samtidig sier de at de har utrolig lyst på deg. Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker er slik som dette ( mange menn som har vært slik mot meg, uten grunn føler jeg, ligger ikke med hvem som helst og gir tidlig beskjed om det ). Likevel holder de på, "vill i blikket." Helt til jeg faller.. Da er det plutselig "snudd om".. Egen personlighetstype? Jakten som er "gøy"? Klarer ikke å være ærlig om sine intensjoner? Anonymkode: 832bf...c61 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Jeg tror det til dels er et instinkt, et naturens trekk ved menn, som gjør at de er avhengige av å "jakte". Anonymkode: 73843...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #3 Skrevet 8. februar 2018 ET INSTINKT SIER DU? jeg har mange instinkter, men jeg handler ikke på dem fordi folk blir så JÆVLA FORBANNET. Instinkter er ut. Det er som bruke msg-krydder. Bare ødelegger alt. Anonymkode: d2b67...3d8 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #4 Skrevet 8. februar 2018 Oppmerksomhetsbehov Anonymkode: 11d51...8c5 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det til dels er et instinkt, et naturens trekk ved menn, som gjør at de er avhengige av å "jakte". Anonymkode: 73843...7e5 Ja, det har jeg faktisk tenkt over, men veldig synd når du er den som de velger "å leke med følelsene" til.... og når du i tilegg konfronterer godt voksne menn om dette, har jeg fått svar: "jeg gjør ikke det".. lyger til det i tillegg, setter du krav ( etter en stund) trekker de seg tilbake, så går det bare knapt to dager og " de er på og vill i blikket" igjen......... Hvorfor ikke bare være ærlig? kunne fint blitt noe på dem da, respekterer nemlig ærlighet høyt. Anonymkode: 832bf...c61 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har jeg faktisk tenkt over, men veldig synd når du er den som de velger "å leke med følelsene" til.... og når du i tilegg konfronterer godt voksne menn om dette, har jeg fått svar: "jeg gjør ikke det".. lyger til det i tillegg, setter du krav ( etter en stund) trekker de seg tilbake, så går det bare knapt to dager og " de er på og vill i blikket" igjen......... Hvorfor ikke bare være ærlig? kunne fint blitt noe på dem da, respekterer nemlig ærlighet høyt. Anonymkode: 832bf...c61 Må bare legge til at jeg avogtil forstår "ghosting" synes egentlig det er lavmåls, men du blir VELDIG LEI av en mann som har så lyst på deg at han med sin fulle rett leker med følelsene dine som en sprettball. Anonymkode: 832bf...c61
Gjest Fillerista Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Det er vel ikke behovet for å erobre som er problemet her? Når jeg har vært singel har jeg tidvis hatt et sterkt behov for å erobre, men har aldri holdt på som de sleskene du beskriver.
WubWub Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 Det lønner seg slettes ikke å si "jeg søker ei elskerinne og ikke noe mer". Da ender man brått opp uten å få seg noe så dette er en dårlig strategi.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, WubWub skrev: Det lønner seg slettes ikke å si "jeg søker ei elskerinne og ikke noe mer". Da ender man brått opp uten å få seg noe så dette er en dårlig strategi. Forstår det, men man skal da være ærlig med mennesker, å spille spill og leke med andres følelser fordi man har lyst på et annet menneske er jo bare feigt. Anonymkode: 832bf...c61 2
WubWub Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forstår det, men man skal da være ærlig med mennesker, å spille spill og leke med andres følelser fordi man har lyst på et annet menneske er jo bare feigt. Anonymkode: 832bf...c61 Om man er ærlig så får man seg som sagt ikke sengekos så den taktikken er dårlig butikk med mindre man ønsker leve i sølibat. Endret 8. februar 2018 av WubWub 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 3 minutter siden, Fillerista skrev: Det er vel ikke behovet for å erobre som er problemet her? Når jeg har vært singel har jeg tidvis hatt et sterkt behov for å erobre, men har aldri holdt på som de sleskene du beskriver. Prøver og forstå. Med tid ønsker jeg å treffe en seriøs mann, ikke slike jeg beskriver over, har bare litt hjertesorg akkurat nå, vanskelig å slippe han selv om det blir slik som dette. Anonymkode: 832bf...c61
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, WubWub skrev: Om man er ærlig så får man seg som sagt ikke sengekos så den taktikken er dårlig butikk med mindre man ønsker leve i sølibat. På bekostning av et annets menneskes følelser er det rett og slett bare ondskapsfullt gjort, kunne aldri holdt på og herje med et annet menneske på den måten. Anonymkode: 832bf...c61 6
WubWub Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: På bekostning av et annets menneskes følelser er det rett og slett bare ondskapsfullt gjort, kunne aldri holdt på og herje med et annet menneske på den måten. Anonymkode: 832bf...c61 Kampen for kuk eller mus er brutal
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #14 Skrevet 8. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppmerksomhetsbehov Anonymkode: 11d51...8c5 Virkelig? Nei? er det .... Sant......? en middels mann, med middels ansiktsuttrykk, middels mage, middels intelligens, middels middels middels middels, middels sko, middels øyne, middels hårvekst, middels original, middels lommebok, middels prestasjoner, middels hjem, middels bil, middels kapasitet, middels kreativitet, middels alt, middels matlager, middels til å underholde. Og slike menn synes det er helt akseptabelt å prakke seg på andre. De har ikke fengsel en kul personlighet. Men, oppmerksomhet skal de ha. Det er viktig for dem. Plassér deres direkte motstykke der og de gidder aldri å bruke oppmerksomhet på seg selv. Selv om de burde støtte seg selv slik at personer som dem føler en bredere aksept. Men nei, de er unntaket. Blir konsekvenser for oss andre av at så mange av disse mennene reker desperate rundt. Hvis de ser seg selv er de uinteresserte. Og da lurer jeg på, hvorfor skal jeg være interessert i noe de ikke interesserer seg for selv? Entusiasme og begeistring er noe man gjerne til og med BETALER for å få tilgang til. Takk for at du synes du er så mye verdt at du skal få alt gratis. Du er kul. Anonymkode: d2b67...3d8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #15 Skrevet 8. februar 2018 10 minutter siden, WubWub skrev: Kampen for kuk eller mus er brutal Ser ikke den, har aldri hatt en "brutal kamp" for å få meg noe, det kan jeg faktisk ordne på under 5 min.. og det er virkelig ingenting å skryte av. Jeg verdsetter ekte mennesker som er ærlige i ord og handling, de som må manipulere seg til sex er lavmål. Anonymkode: 832bf...c61 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #16 Skrevet 8. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Nei? er det .... Sant......? en middels mann, med middels ansiktsuttrykk, middels mage, middels intelligens, middels middels middels middels, middels sko, middels øyne, middels hårvekst, middels original, middels lommebok, middels prestasjoner, middels hjem, middels bil, middels kapasitet, middels kreativitet, middels alt, middels matlager, middels til å underholde. Og slike menn synes det er helt akseptabelt å prakke seg på andre. De har ikke fengsel en kul personlighet. Men, oppmerksomhet skal de ha. Det er viktig for dem. Plassér deres direkte motstykke der og de gidder aldri å bruke oppmerksomhet på seg selv. Selv om de burde støtte seg selv slik at personer som dem føler en bredere aksept. Men nei, de er unntaket. Blir konsekvenser for oss andre av at så mange av disse mennene reker desperate rundt. Hvis de ser seg selv er de uinteresserte. Og da lurer jeg på, hvorfor skal jeg være interessert i noe de ikke interesserer seg for selv? Entusiasme og begeistring er noe man gjerne til og med BETALER for å få tilgang til. Takk for at du synes du er så mye verdt at du skal få alt gratis. Du er kul. Anonymkode: d2b67...3d8 Vel, må de betale for det så sier jo det meste. Klart jeg er mye verdt, finner meg ikke i at menn prøver og manipulere meg til sex. Bare prøver og forstå mennesketypen, hadde de vært ærlig kunn jeg faktisk blitt med på en runde eller to. Anonymkode: 832bf...c61 3
WubWub Skrevet 8. februar 2018 #17 Skrevet 8. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke den, har aldri hatt en "brutal kamp" for å få meg noe, det kan jeg faktisk ordne på under 5 min.. og det er virkelig ingenting å skryte av. Jeg verdsetter ekte mennesker som er ærlige i ord og handling, de som må manipulere seg til sex er lavmål. Anonymkode: 832bf...c61 Det er lett for kvinner ja. Men ikke for menn. Ærlighet fungerer for damer, alt man trenger si på Tinder "jeg vil ha sex" så er det en pikk i boks innen 5 minutter, denne ærligheten fungerer ikke for menn. Det er en kamp for tilværelsen
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #18 Skrevet 8. februar 2018 1 minutt siden, WubWub skrev: Det er lett for kvinner ja. Men ikke for menn. Ærlighet fungerer for damer, alt man trenger si på Tinder "jeg vil ha sex" så er det en pikk i boks innen 5 minutter, denne ærligheten fungerer ikke for menn. Det er en kamp for tilværelsen Hvem ligger med hvem som helst? ... det er helt lavmål, virker som om det ikke finnes ekte mennesker med ekte følelser igjen, alt handler om og tilfredstille egne behov. Bare kvalmt, og veldig synd, skremmende er det, og bli manipulert til på den måten er faktisk sørgmodig. Anonymkode: 832bf...c61 2
WubWub Skrevet 8. februar 2018 #19 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem ligger med hvem som helst? ... det er helt lavmål, virker som om det ikke finnes ekte mennesker med ekte følelser igjen, alt handler om og tilfredstille egne behov. Bare kvalmt, og veldig synd, skremmende er det, og bli manipulert til på den måten er faktisk sørgmodig. Anonymkode: 832bf...c61 Det er mange i Norge som gjør det. Vi ligger på verdenstoppen når det kommer til ONS, det er en indikasjon på at vi er et fritt og tolerant land. Hvem er vi til å dømme seksuallivet til to samtykkende mennesker egentlig?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #20 Skrevet 8. februar 2018 3 minutter siden, WubWub skrev: Det er mange i Norge som gjør det. Vi ligger på verdenstoppen når det kommer til ONS, det er en indikasjon på at vi er et fritt og tolerant land. Hvem er vi til å dømme seksuallivet til to samtykkende mennesker egentlig? Jeg merker det, mye kynisme der ute, denne tråden handler om uærlighet og manipulasjon for å få seg noe. Det er faktisk IKKE greit. Anonymkode: 832bf...c61 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå