AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1 Skrevet 8. februar 2018 Har allti slitt med psyken. Humøret mitt svinger fra 100 til 0 på utrolig kort tid. Tror ikke jeg er deprimert da jeg kommer meg opp om dagene, og kan ikke huske det var slik som dette da jeg var derprimert tidligere. Jeg er bare mer sinna og irritabel. Dette har pågått siden barneskolen. Mye mobbing men også vonde opplevelser i voksen alder. Kan jeg sjekke inn på en klinikk frivillig? Få en utredning? For noe feiler det meg Det eneste er at jeg bor i utlandet og har ikke fastlege i Norge. Jeg er medlem i folketrygden men får ikke lege uansett. Har tabba meg skikkelig ut, men skatteetaten krever jo flytting når jeg skal jobbe i utlandet. Jeg er en idiot. Jeg skammer meg sånn Anonymkode: b8d8e...7aa
Gjest GoldenLioness Skrevet 8. februar 2018 #2 Skrevet 8. februar 2018 Du må nesten sjekke i landet du bor. Google hva som er i landet du er mht hjelp til depresjon. I Norge blir en henvist til DPS. De har nok noe lignende der du er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå