AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Dere som tar eller har tatt knipeøvelser, hvordan gjør dere det? Tenker på antall ganger per dag, hvor mange ganger i uka og hvordan dere gjør det. Og merker du eller din partner forskjell? På forhånd takk Anonymkode: 3d923...3eb
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som tar eller har tatt knipeøvelser, hvordan gjør dere det? Tenker på antall ganger per dag, hvor mange ganger i uka og hvordan dere gjør det. Og merker du eller din partner forskjell? På forhånd takk Anonymkode: 3d923...3eb 10-30 minutter per dag. Begynte når jeg begynte å masturbere. De to kan med stort hell og meget lykke kombineres, nemlig. Merker ingen forskjell, siden jeg «alltid» har gjort det, men det er definitivt muskler der nede. Og de funker fjell. Gjør øvelsene feks når du kjører til og fra jobb, for å få opp mengden og inn en rutine. om, altså, du ikke har lyst til å gjøre dem mens du masturberer og har samleie. Det er å anbefale. Ingen muskel i verden er like gøy å trene. Anonymkode: ee72b...b32
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 10-20 stykker 1-2 ganger om dagen. I et års tid. Merker ingen forskjell. Gynekolog har sagt man skal gjøre max 30 i strekk så 30 minutter som nevnt over her høres ikke bra ut. Jeg blir støl og får stikkende strålesmerter om jeg trener de for mye. Kunne aldri ha gjort det mens jeg kjørte bil for krever så intens konsentrasjon at jeg mister fokus på alt annet, også å puste så må holde pusten. Egner seg derfor ikke for meg å gjøre på bussen eller i kassakøen heller for å si det sånn for jeg har nok ansiktsutrykk som om jeg satt på do Gjør det når jeg ventet på kaffevannet på morgenen, og/eller på kvelden når jeg går gjennom nettavisene på mobilen før jeg sovner. Anonymkode: ba74e...1ef
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Eller merker forskjell på at jeg kan holde knipene lenger av gangen og derfor har blitt sterkere, men merker ikke at jeg har blitt noe trangere eller at det kniper trangt rundt finger eller penis liksom. Anonymkode: ba74e...1ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå