AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Del Skrevet 7. februar 2018 Har voksne barn og en skilsmisse bak meg etter et langt ekteskap. Selve skilsmissen var jo ganske traumatisk, har alltid levd for familien og barna, men nå er de voksne og har flyttet ut. Jeg har en god jobb som jeg faktisk liker godt. Men som sagt de sister årene har vært knallharde. Så en dag plutselig helt ut av det blå fikk jeg en helt enorm tommhetsfølelse. Hva nå? Midt i livet, og enda mange år til pensjonsalder. Hva pokker skal jeg fylle livet med? Jobb? Er det eneste motivasjon frem til dagen livet er over. Som sagt fikk en enorm tomhentsfølelse jeg aldri har hatt før, Noen andre som har opplevd noe lignende? Får bare lyst å jekke en flakse brennevin og drikke med snydings full, men må på jobb Orker ikke tanken på å finne en ny partner en gang, og alle de komplikasjonene for å finne en som man passer sammen med, og dele gleder og sorger. Anonymkode: d16c5...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #2 Del Skrevet 8. februar 2018 Det høres ut som en depresjon. En midtlivskrise er at folk begynner å gjøre fullt av dumme desperat ting for å virke unge igjen. Eller realisere seg selv uten hensyn ektefelle og barn. Anonymkode: 71b37...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Del Skrevet 10. februar 2018 Er med deg. Samme her. 40 år og forlatt med mellomstore barn. Har ikke jobb og er mye ensom. Har liten omgangskrets og mistet mange venner og sosiale sammenkomster fra eksens side. Må få meg jobb, men er ikke lett her jeg bor. Den som kunne vinne i lotto..... Anonymkode: eb69b...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå