Gå til innhold

Brede silikonpupper - Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Har nettopp tatt silikon under muskel, og synes de virker så brede! 😳 Det er kun et par dager siden så jeg forstår at mye komner til å endre seg - men gjelder det også det at de er så brede? Får litt noia 😅😅

Anonymkode: b2b4d...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke proteser har du? Har du en smal overkropp og valt store proteser? 

Anonymkode: aef17...0cc

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke proteser har du? Har du en smal overkropp og valt store proteser? 

Anonymkode: aef17...0cc

Litt usikker faktisk. Ganske smak overkropp, tror jeg har moderat + / høyprofil - 

ts.. 

Skrevet

Gi det tid, puppene ser ikke ut de første ukene. 

• Liker 2
Skrevet

Som over her, gi det tid. Og ja, de ser virkelig ikke ut i begynnelsen :fnise: Det tok 3 mndr før mine så bra ut.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Avalon skrev:

Som over her, gi det tid. Og ja, de ser virkelig ikke ut i begynnelsen :fnise: Det tok 3 mndr før mine så bra ut.

1 time siden, Nerine_ skrev:

Gi det tid, puppene ser ikke ut de første ukene. 

Det var svarene jeg håpet på! 😅 Krysse bare fingrene for at det også gjelder for dette 😭😇😩

ts

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var svarene jeg håpet på! 😅 Krysse bare fingrene for at det også gjelder for dette 😭😇😩

ts

Mest sannsynlig! Jeg visste det ville ta 3 mndr før endelig resultat ble synlig og implantatene "faller ned" men gikk allikevel med en klump i magen i 3 mndr.

Skrevet

Det tar noen mnd før de faller på plass.  Og innen 5-6 år begynner dine naturlige pupper å sige slik at du får lange pupper med silikonen øverst og dine pupper nederst.  Blir seende rart ut.

Anonymkode: 890df...b27

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tar noen mnd før de faller på plass.  Og innen 5-6 år begynner dine naturlige pupper å sige slik at du får lange pupper med silikonen øverst og dine pupper nederst.  Blir seende rart ut.

Og det gjelder alle mener du?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er allerede godt over 30, ferdig med barn, og veldig små naturlige pupper. Ikke lagt inn mye silikon. Heldigvis tror jeg ikke de kommer til å sige så mye 😅 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...