AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Hei! Har nettopp tatt silikon under muskel, og synes de virker så brede! 😳 Det er kun et par dager siden så jeg forstår at mye komner til å endre seg - men gjelder det også det at de er så brede? Får litt noia 😅😅 Anonymkode: b2b4d...d4a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Hvilke proteser har du? Har du en smal overkropp og valt store proteser? Anonymkode: aef17...0cc
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke proteser har du? Har du en smal overkropp og valt store proteser? Anonymkode: aef17...0cc Litt usikker faktisk. Ganske smak overkropp, tror jeg har moderat + / høyprofil - ts.. Anonymkode: b2b4d...d4a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 http://www.bratabase.com/help/shapes/ Anonymkode: df29d...801
Nerine_ Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Gi det tid, puppene ser ikke ut de første ukene. 2
Avalon Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Som over her, gi det tid. Og ja, de ser virkelig ikke ut i begynnelsen Det tok 3 mndr før mine så bra ut. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 26 minutter siden, Avalon skrev: Som over her, gi det tid. Og ja, de ser virkelig ikke ut i begynnelsen Det tok 3 mndr før mine så bra ut. 1 time siden, Nerine_ skrev: Gi det tid, puppene ser ikke ut de første ukene. Det var svarene jeg håpet på! 😅 Krysse bare fingrene for at det også gjelder for dette 😭😇😩 ts Anonymkode: b2b4d...d4a
Avalon Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var svarene jeg håpet på! 😅 Krysse bare fingrene for at det også gjelder for dette 😭😇😩 ts Anonymkode: b2b4d...d4a Mest sannsynlig! Jeg visste det ville ta 3 mndr før endelig resultat ble synlig og implantatene "faller ned" men gikk allikevel med en klump i magen i 3 mndr.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Det tar noen mnd før de faller på plass. Og innen 5-6 år begynner dine naturlige pupper å sige slik at du får lange pupper med silikonen øverst og dine pupper nederst. Blir seende rart ut. Anonymkode: 890df...b27
Nerine_ Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tar noen mnd før de faller på plass. Og innen 5-6 år begynner dine naturlige pupper å sige slik at du får lange pupper med silikonen øverst og dine pupper nederst. Blir seende rart ut. Anonymkode: 890df...b27 Og det gjelder alle mener du?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tar noen mnd før de faller på plass. Og innen 5-6 år begynner dine naturlige pupper å sige slik at du får lange pupper med silikonen øverst og dine pupper nederst. Blir seende rart ut. Anonymkode: 890df...b27 Jeg er allerede godt over 30, ferdig med barn, og veldig små naturlige pupper. Ikke lagt inn mye silikon. Heldigvis tror jeg ikke de kommer til å sige så mye 😅 Ts Anonymkode: b2b4d...d4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå