AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #21 Skrevet 8. februar 2018 På 7.2.2018 den 15.26, AnonymBruker skrev: Fordi kvinner gang på gang på gang maser om hvor viktig det er at han har ditt, datt og en rekke annet på hell og stell hvis hun skal gidde å så mye som ta en kaffe med han. Da må men slenge opp en lang liste på forhånd for å bevise at, "jeg kan krysse av på alt dette, så du har ingen av disse unnskyldningene for å nekte å date meg". Anonymkode: 573b9...fb2 Nei det stemmer ikke. Det er noe DU har for deg i hodet ditt og du må jobbe med deg selv. De fleste kvinner jeg vet om inkludert meg selv, vil bare ha en mann som vil gifte seg og få barn med oss. Og som er snill og trygg og stabil. Men det som skjer: dere klager på at dere ikke vil ha unger, vil ikke binde dere fordi dere jager etter mange andre damer (kvantitet), ustabilt humør, drikker for mye. Behandler henne som en prostituert, kjøper og spanderer for å klage på at dere ikke får noe tilbake... Gjør ingenting for at hun skal føle seg elsket og gir f i å dusje. Hun spør om å møte noen andre og de sier alltid at de er syke og skal i dåp. De som skryter har ingenting og er usikre bikkjevalper som aldri får seg noe ordentlig. Bare Laila som går på dop og har dårlige personlige kvaliteter. Anonymkode: 1f2cf...bd1 1
SunnivaOslo Skrevet 8. februar 2018 #22 Skrevet 8. februar 2018 På 7.2.2018 den 14.26, AnonymBruker skrev: Fordi kvinner gang på gang på gang maser om hvor viktig det er at han har ditt, datt og en rekke annet på hell og stell hvis hun skal gidde å så mye som ta en kaffe med han. Da må men slenge opp en lang liste på forhånd for å bevise at, "jeg kan krysse av på alt dette, så du har ingen av disse unnskyldningene for å nekte å date meg". Anonymkode: 573b9...fb2 Nei du. Det er ingen som "maser" om at han skal ha ditt og datt,det er bare slik du velger å tolke det. Man kan feks skrive "økonomisk sans og stabil jobb" som betyr "ikke masse gjeld eller vikarjobber" men du og dine toller det som "må ha millioner på konto og topplederjobb"... 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #23 Skrevet 8. februar 2018 På 7.2.2018 den 17.28, AnonymBruker skrev: Høy sosial status er en kombinasjon av flere faktorer hvor en av faktorene er økonomiske ressurser. Andre faktorer er kompetanse og gode sosiale ferdigheter. Typen TS har møtt på har utvist dårlige sosiale ferdigheter ved å skryte av seg selv. Kvinner velger ut fra sosial status, og at menn setter verdien sin ut fra suksessen de har hos kvinner, er relativt naturlig. Innlegget ditt er i beste fall unyansert. Anonymkode: 19dd5...94b Hvilken verden lever du i ? Ingen bryr seg om menn som har penger og suksess. Fordi han mest sannsynlig er en slitsom klyse som aldri vil elske henne og viser sin kjærlighet gjennom kvantitet og kaller henne ting som hun skulle vært en vare. Tror du kvinner vil ha det ? Men nå er jeg oppdratt helt annerledes enn folk flest og det blir mye konflikter. Fordi jeg bryr meg ikke om masse slott og suksess. Mer om det som er ekte og jeg sliter med å finne en som virkelig har et hjerte. Anonymkode: 1f2cf...bd1 2
Elaine Marley Skrevet 8. februar 2018 #24 Skrevet 8. februar 2018 (endret) Det er turn off så det holder. Alarmen går av i hodet mitt da: "løp for faen" I følge kg er jeg en utypisk kvinne siden jeg ikke faller for slike ting, men i virkeligheten er jeg egentlig ikke så utypisk. Folk som skryter av sånne ting forteller meg egentlig bare at de er dørgende kjedelig og tåpelige som tror at jeg skal bli imponert. Nesten så de tror at de kan "kjøpe" meg med skrytet sitt. Endret 8. februar 2018 av Elaine Marley 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå