Gå til innhold

Må blåse ut frustrasjon!

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :)

Ja. Jeg kan nok virke desperat nå, garantert. Vet jeg skremte hu siste litt, men hu la litt opp til det selv også. Det ble vi enige om. Men må jobbe litt med å prøve å holde igjen litt. For er overhodet ikke glad i meg selv nå. Selvbildet er dårlig, men selvtillitten er forsåvidt ok. Tror på meg selv, har jo oppnådd endel opp igjennom :) 

Gnisten og motivasjonen generelt i livet har vært dårlig lenge. Så er vel deprimert. Men skal ta ordentlig tak i dette nå. Så er nok lys i horisonten :) 

Men klarer ikke helt å se hvordan jeg skal klare å bli kvitt det savn

et etter kos og kjærlighet. Gikk i mange år, uten å være på jakt egentlig. Men dukka ikke opp så veldig mange da heller:bond:

TS

Anonymkode: a2dc3...bb1

Da gjelder det nok å finne seg selv skikkelig, komme ut av depresjonen og gjøre det som gjør deg godt. Har selv vært langt nede å deprimert og da er man ikke veldig attraktiv. Da gjelder det å fokusere på seg selv å lære seg å like seg selv å trives i eget selskap i første omgang, da blir alt mye lettere :) Det sies jo at for å bli elsket av andre må man først elske seg selv, og jeg mener det er mye riktig i det utsagnet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer nok det ja. Er en stor ting å få til da. Men vet jeg er på vei😊 

Men kan ikke hvile på laurbærene heller kjenner jeg. Så her må det jobbes litt parallelt😅

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stemmer nok det ja. Er en stor ting å få til da. Men vet jeg er på vei😊 

Men kan ikke hvile på laurbærene heller kjenner jeg. Så her må det jobbes litt parallelt😅

TS - glemmer å merke

Skrevet

Jeg er jente og mitt første seriøse forhold begynte da jeg var 27. Plutselig var han der! Det hjelper deg kanskje lite nå, men dersom du er en normalt oppegående fyr så handler det mest om flaks og uflaks. Plutselig møter du også "den rette". 

Men pass på at du ikke blir for desperat og intens. Det skremmer bort mange damer! 

Anonymkode: e74c0...4b1

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente og mitt første seriøse forhold begynte da jeg var 27. Plutselig var han der! Det hjelper deg kanskje lite nå, men dersom du er en normalt oppegående fyr så handler det mest om flaks og uflaks. Plutselig møter du også "den rette". 

Anonymkode: e74c0...4b1

Føler jo jeg er mer enn normal nok, haha. Så er nok det som er tilfelle for min del også. Har hatt altfor mye uflaks syns jeg. Men går jo på hvordan jeg har opptrådt også, men til syvende og sist så har det nok ikke vært perfect match. Følte det var det for min del med hun siste nå, men hun var i en livssituasjon som gjorde det vanskelig nå. Så da får man bare gå videre! Men håper det skjer snart!

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men pass på at du ikke blir for desperat og intens. Det skremmer bort mange damer! 

Jeg kan nok være det, uten at jeg egentlig føler at jeg er det. Ligger i underbevisstheten. Men jeg sliter med å holde igjen når følelsene kommer, så kan sikkert bli for mye da. Det må jobbes med! Men så er jo alle mennesker forskjellige og heldigvis:laugh:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...