AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Flere enn meg som har blitt forelsket gang på gang, men som alltid må innse at den andre parten ikke har de samme følelsene? Opplever dette nå, igjen, for ente gang. Føler egentlig ikke jeg gjør noe feil heller, er meg selv, og syns det er viktig å holde fast ved det. Alle disse jentene har også hatt en interesse, kanskje til og med følelser. Men timingen blir alltid feil, andre faktorer, alt. Kanskje jeg velger feil jenter. Vet ikke. Noen skal tydeligvis ha mye uflaks. Har blitt en 26 år gammel mann,og har ennå ikke vært i forhold. Har alt jeg trenger i livet. Jobb, kjøpt leilighet, gode venner og familie. Så mangler den ene tingen. Trives ekstremt dårlig som singel, og det begynner å tære veldig på meg. For har vært nok av jenter som jeg føler jeg har hatt muligheten med, men så er det som sagt alltid et eller annet som stopper det. Vet jeg har mye og tilby i et forhold også, så er ekstremt frustrerende. Dagens utblåsning Anonymkode: a2dc3...bb1
CannibalLektor Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Lær fra kvinner. Legg vekk følelser og gå rett på instinkter. Så kan du knulle damer med god samvittighet. Du mangler bare en partner? Få deg en midlertidig en, og så bytter du henne ut når du går lei Tenk på deg selv og dine behov
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 6362c...119 Takk TS Anonymkode: a2dc3...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 2 minutter siden, CannibalLektor skrev: Lær fra kvinner. Legg vekk følelser og gå rett på instinkter. Så kan du knulle damer med god samvittighet. Du mangler bare en partner? Få deg en midlertidig en, og så bytter du henne ut når du går lei Tenk på deg selv og dine behov Jeg er nok mer styrt av følelser enn en gjennomsnittlig mann. Føler ikke et ons gir meg noe særlig, annet enn nytelsen og nærheten såklart. Er nok en forholdstype, ser på meg selv som det hvertfall. Vil ha hele pakka. Men har tenkt litt på i det siste at jeg kanskje skal gi litt f, og gjøre som du sier. Er hvertfall veldig bevisst på at jeg skal tenke mer på meg selv, og mine behov. Har ingen problemer med å si ifra om ting. Men er nokså medmenneskelig osv føler jeg, så vanskelig å være veldig kynisk også. Men må nok bli imer kynisk, men med måte. Selvtillitten er på tidenes toppnivå egentlig, men har en vei å gå fortsatt da TS Anonymkode: a2dc3...bb1 2
CannibalLektor Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er nok mer styrt av følelser enn en gjennomsnittlig mann. Føler ikke et ons gir meg noe særlig, annet enn nytelsen og nærheten såklart. Er nok en forholdstype, ser på meg selv som det hvertfall. Vil ha hele pakka. Men har tenkt litt på i det siste at jeg kanskje skal gi litt f, og gjøre som du sier. Er hvertfall veldig bevisst på at jeg skal tenke mer på meg selv, og mine behov. Har ingen problemer med å si ifra om ting. Men er nokså medmenneskelig osv føler jeg, så vanskelig å være veldig kynisk også. Men må nok bli imer kynisk, men med måte. Selvtillitten er på tidenes toppnivå egentlig, men har en vei å gå fortsatt da TS Anonymkode: a2dc3...bb1 Sliter med det samme selv. Bare se på kvinner som forbruksvarer på samme måte som at de ser på menn som forbruksvarer. Ikke verre enn det. Ikke idealiser kvinner eller samliv så har du det fint. Man kan fint være kompis med en dame, bare hold økonomien seperat. Du vil innse at den ene tingen du savner ikke er noe å savne. Bare knull de og kos deg. La de jobbe for din gunst.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Usikker på om jeg vil havne der. Men må nok møtes litt på halvveien hvertfall Men du er nok inne på noe ja. Trenger ikke være drittsekk fordi om Men litt redd for å bruke tinder bare for å få meg noe. Hadde sikkert vært bra for meg og, men da kommer det fort et jag for å gjøre det igjen x antall ganger. Kan bli slitsomt det og. Vasser ikke i matcher når man er mann akkurat Veit jo at jeg kommer til å savne andre ting når jeg en gang kommer i et forhold Anonymkode: a2dc3...bb1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Usikker på om jeg vil havne der. Men må nok møtes litt på halvveien hvertfall Men du er nok inne på noe ja. Trenger ikke være drittsekk fordi om Men litt redd for å bruke tinder bare for å få meg noe. Hadde sikkert vært bra for meg og, men da kommer det fort et jag for å gjøre det igjen x antall ganger. Kan bli slitsomt det og. Vasser ikke i matcher når man er mann akkurat Veit jo at jeg kommer til å savne andre ting når jeg en gang kommer i et forhold Anonymkode: a2dc3...bb1 TS som skrev dette Anonymkode: a2dc3...bb1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Hva er det - helt konkret - som har skjedd med jentene du har datet? Når avviser de deg, og hva er grunnlaget? Jeg spør fordi jeg er jevngammel og har datet menn som også har oppført seg som de har sterke følelser, men det hele har klappet sammen gang på gang. Min erfaring er at en del menn ikke tør gjør seg sårbare, så det blir mye frem og tilbake der de venter på hengivelse fra min side. De klarer liksom ikke å se at jenter - også pene jenter - kan være redd for avvisning og/eller reseverte. Har "utfordringen" at jeg har utseendet med meg, men ikke faller for klassisk kjekke menn. Har t.o.m. opplevd at jeg ble avvist av en mann som har snakket til andre om hvor mye han likte meg. Det virket nesten som om han var redd for at jeg skulle avvise, og kom meg i forkjøpet. Forferdelig synd, da jeg var fullstendig betatt av ham, selv om jeg slet med å kommunisere det. Anonymkode: 07858...ce5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 my eyes..Var dette en samtale som foregår mellom IQ-79? Anonymkode: 27905...696
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det - helt konkret - som har skjedd med jentene du har datet? Når avviser de deg, og hva er grunnlaget? Jeg spør fordi jeg er jevngammel og har datet menn som også har oppført seg som de har sterke følelser, men det hele har klappet sammen gang på gang. Min erfaring er at en del menn ikke tør gjør seg sårbare, så det blir mye frem og tilbake der de venter på hengivelse fra min side. De klarer liksom ikke å se at jenter - også pene jenter - kan være redd for avvisning og/eller reseverte. Har "utfordringen" at jeg har utseendet med meg, men ikke faller for klassisk kjekke menn. Har t.o.m. opplevd at jeg ble avvist av en mann som har snakket til andre om hvor mye han likte meg. Det virket nesten som om han var redd for at jeg skulle avvise, og kom meg i forkjøpet. Forferdelig synd, da jeg var fullstendig betatt av ham, selv om jeg slet med å kommunisere det. Anonymkode: 07858...ce5 Er overhodet ikke redd for å si ifra om hva jeg føler for disse jentene. Men syns det er vanskelig å vite når man bør ta det opp. Der har jeg prøvd litt forskjellig. Er vel litt redd for å skremme dem bort. Også kan det nok være at jeg legger for mye følelser i det, for tidlig. Men når jeg først blir interessert, så vil jeg jo gjerne ha mer av den jenta Kan nok være litt for pågående også, når jeg først har fatta interesse. Men hater dette hard to get greiene. Men annet enn det er det vanskelig å sette fingeren på noe, men enden på visa blir som regel at de "ikke har nok følelser". Jeg ble mobba når jeg var barn. Og det har jo satt sine spor, spesielt i forhold til jenter. Har vært veldig utrygg/usikker og kanskje redd i forhold til det tidligere. Redd for å feile. Men er på vei vekk fra det nå Føles mye mer naturlig, og tryggere! Så kan nok ha vært litt i det også, at jeg ikke har turt å ta initiativ og ta steg. Men føler jeg tok mer enn nok initiativ med hun siste jeg traff nå. Men der var det så mange hindringer utenom, at det blei veldig vanskelig. Men har en lang vei å gå enda. Men tenker denne gangen at det er hennes tap. Før har jeg alltid gått i meg selv, for å finne feil. Så føler jeg har kommet et stykke der! Vet jeg har mye å tilby/gi Men for å svare helt konkret på den andre linja di: Om jeg gir tegn til å ha følelser, ja da har jeg det! TS Anonymkode: a2dc3...bb1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 Jeg tenker at det kan være en av to ting. Enten at du pusher litt for mye, litt for raskt fremover, eller at du er for avventende og har for lite fremdrift. Vanskelig å vurdere. Men har du datet noen i mer enn 2 mnd uten at det har blitt et forhold så er du for avventende. Det mest sannynlige er likevel det at du ganske enkelt bare ikke har møtt en virkelig god match ennå. Anonymkode: 197e2...c7a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 22 hours ago, AnonymBruker said: Flere enn meg som har blitt forelsket gang på gang, men som alltid må innse at den andre parten ikke har de samme følelsene? Anonymkode: a2dc3...bb1 Been there, done that. 22 hours ago, AnonymBruker said: Opplever dette nå, igjen, for ente gang. Anonymkode: a2dc3...bb1 Jeg også. Får forhåpninger, før boblen sprekker, og virkeligheten innhenter meg. 22 hours ago, AnonymBruker said: Føler egentlig ikke jeg gjør noe feil heller, er meg selv, og syns det er viktig å holde fast ved det. Alle disse jentene har også hatt en interesse, kanskje til og med følelser. Anonymkode: a2dc3...bb1 Samme som meg. Kommer i kontakt med jenter, og får masse jentevenner, og de forteller meg til stadighet at jeg er "verdens beste", så "snill og god", og at jeg gjør at de får tilbake troen på menn og menneskeheten igjen. Men allikevel så blir det aldri noe mere enn vennskap. 22 hours ago, AnonymBruker said: Vet jeg har mye og tilby i et forhold også, så er ekstremt frustrerende. Anonymkode: a2dc3...bb1 Kjenner følelsen ja. Mann/41 Anonymkode: def76...ef3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #14 Skrevet 8. februar 2018 Er nok noe i det. Tror ikke jeg er før avventende, men er jo mulig. Men er nok ikke helt der når det gjelder å tyde tegn osv tydeligvis. Har blitt mye feiltolking. Men har nok ikke møtt perfect match ennå. Følte jeg gjorde det nå sist men, føltes veldig riktig. Anonymkode: a2dc3...bb1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #15 Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er nok noe i det. Tror ikke jeg er før avventende, men er jo mulig. Men er nok ikke helt der når det gjelder å tyde tegn osv tydeligvis. Har blitt mye feiltolking. Men har nok ikke møtt perfect match ennå. Følte jeg gjorde det nå sist men, føltes veldig riktig. Anonymkode: a2dc3...bb1 TS Anonymkode: a2dc3...bb1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #16 Skrevet 8. februar 2018 Ikke hør på den bitre og grusomme tapermannen her inne som prøver å få alle nedstemt. Du er så ung! Jeg får masse avslag selv, men gir ikke opp. Det vil løse seg. Skaff deg et husdyr og hjelp andre mennesker så lenge. Spre glede og godhet, ikke lytt til bitre folk her, for det eneste de gjør er å ødelegge for seg selv og andre ved å tilegne seg en negativ utstrålig og sørge for at samfunnet blir det de selv hater så veldig. Anonymkode: d9aad...51c
Anjatapinjata Skrevet 8. februar 2018 #17 Skrevet 8. februar 2018 På 7.2.2018 den 13.34, AnonymBruker skrev: Trives ekstremt dårlig som singel, og det begynner å tære veldig på meg. Jeg hang meg veldig opp i denne setningen, lær deg å trives i eget selskap, har litt på følelsen at du kanskje kan virke litt for desperat når du liker noen? kanskje det blir litt for mye av det gode og de blir litt skremt? Jeg har i hvertfall funnet ut at det er når man har gitt opp å slutter å lete at det dukker opp noen Håper du finner ei fin ei som liker deg for deg å gir deg alt du ønsker:)
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #18 Skrevet 8. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Been there, done that. Jeg også. Får forhåpninger, før boblen sprekker, og virkeligheten innhenter meg. Samme som meg. Kommer i kontakt med jenter, og får masse jentevenner, og de forteller meg til stadighet at jeg er "verdens beste", så "snill og god", og at jeg gjør at de får tilbake troen på menn og menneskeheten igjen. Men allikevel så blir det aldri noe mere enn vennskap. Kjenner følelsen ja. Mann/41 Anonymkode: def76...ef3 Vi må nok være mer frampå i forhold til kroppskontakt Jeg har hvertfall utfordra meg endel på den fronten! Kroppskontakt er jo ikke feil uansett TS Anonymkode: a2dc3...bb1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #19 Skrevet 8. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke hør på den bitre og grusomme tapermannen her inne som prøver å få alle nedstemt. Du er så ung! Jeg får masse avslag selv, men gir ikke opp. Det vil løse seg. Skaff deg et husdyr og hjelp andre mennesker så lenge. Spre glede og godhet, ikke lytt til bitre folk her, for det eneste de gjør er å ødelegge for seg selv og andre ved å tilegne seg en negativ utstrålig og sørge for at samfunnet blir det de selv hater så veldig. Anonymkode: d9aad...51c Har kjent selv at jeg holder på å bli bitter, men det er uaktuelt har jeg funnet ut. Gir faen ikke opp, for vet at det er noen der ute! Men blir jo utolmodig også, når kompiser og andre kjente får damer i fleng. Anonymkode: a2dc3...bb1 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #20 Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, Anjatapinjata skrev: Jeg hang meg veldig opp i denne setningen, lær deg å trives i eget selskap, har litt på følelsen at du kanskje kan virke litt for desperat når du liker noen? kanskje det blir litt for mye av det gode og de blir litt skremt? Jeg har i hvertfall funnet ut at det er når man har gitt opp å slutter å lete at det dukker opp noen Håper du finner ei fin ei som liker deg for deg å gir deg alt du ønsker:) Tusen takk Ja. Jeg kan nok virke desperat nå, garantert. Vet jeg skremte hu siste litt, men hu la litt opp til det selv også. Det ble vi enige om. Men må jobbe litt med å prøve å holde igjen litt. For er overhodet ikke glad i meg selv nå. Selvbildet er dårlig, men selvtillitten er forsåvidt ok. Tror på meg selv, har jo oppnådd endel opp igjennom Gnisten og motivasjonen generelt i livet har vært dårlig lenge. Så er vel deprimert. Men skal ta ordentlig tak i dette nå. Så er nok lys i horisonten Men klarer ikke helt å se hvordan jeg skal klare å bli kvitt det savn et etter kos og kjærlighet. Gikk i mange år, uten å være på jakt egentlig. Men dukka ikke opp så veldig mange da heller TS Anonymkode: a2dc3...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå