AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Hei har så utrolig irreterend dott følelse i venstre øre, føler meg tett i halve hodet og hører lyder i øret(svak). Har prøvd å holde for nesa og blåse, men hjelper ikke... 😑 Må tilføye at jeg er utrolig stram og vondt i nakkemuskler i samme side, om det kan ha noe å si. Noen som selv har hatt dette?? Anonymkode: 20252...2c3
Mokkilokki Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Kanskje du skulle få sjekket hos lege om du har mye ørevoks, da kan man høre dårlig
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 3 minutter siden, Mokkilokki skrev: Kanskje du skulle få sjekket hos lege om du har mye ørevoks, da kan man høre dårlig Jeg har ikke ørevoks i ørene, har sjekket det😃 Anonymkode: 20252...2c3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Hvor lenge har du hatt dette? Anonymkode: 4fb58...a0c
Libertas Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Selv alltid slitt med dette. Det går over etter bihulerens og øreskylling. Men nå etter at de nedre visdomstennene kom så er det blitt verre, ska dra og få de trekt og håper det gir seg.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Har opplevd dette etter flyturer, hvor den ene dotten forsvinner mens den andre blir igjen. En gang gikk jeg nesten 2 uker på ferie med dott i det ene øret Anonymkode: ed5e5...51b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Hadde også dott i øret en måned etter forkjølelse. Det sluttet etter bruk av nesespray 😊 Anonymkode: c37fb...00a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå