Gå til innhold

Smerter etter konisering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble konisert for en uke siden, blødde bare samme dagen. På den tredje dagen begynte jeg å få sekresjon, altså det er som tynn utflod, lukter ikke spesielt vondt, men det kommer en del. Den er helt blank og klar. Har også siden den tredje dagen etterpå hatt menssmerter (altså såklart uten mensen) med litt smerter i livmor og en del smerter i korsryggen. Fant et annet innlegg her om ei som også hadde menslignende smerter etter konisering, men lurer på om det er flere som har opplevd det samme? Og hvor lenge varte det isåfall?

Jeg går på p-piller og pleier å utsette mensen, og etter noen måneder merker jeg at kroppen liksom "vil" ha mensen, hvor jeg får menssmerter og etter en stund en liten blødning. Det kan hende det bare er dette, men har som sagt ikke begynt å blø noe og synes det er mer smerter i ryggen enn jeg er vant til fra de vanlige menssmertene.

Jeg synes ikke det er noen grunn til bekymring da smertene ikke er spesielt sterke, men syns kanskje informasjonen jeg fikk etter operasjonen var litt sparsom så lurer på om dette er en vanlig følge av koniseringen. Det står for øvrig på arket jeg fikk at en viss sekresjon fra sårområdet er vanlig, men det står ingenting om evt smerter.

Anonymkode: 772c9...ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...